naisen pitää, mies saa miksi?
Miksi naisen pitää antaa miehelle vaikkei halua ja olla kaunis ihana haluttava, mutta nainen ei missään nimessä saa kärsiä seksittömyydestä eikä varsinkaan pettää ja erota. Mies saa pettää ja erota jos nainen pihtaa :) ? Ja vetää kaljaa niin että napanaukuu, koska mies rentoutuu.
Tässä av palstan yleisimmät mielipiteet kahteen provokeskusteluuni joissa molemmissa joko nainen tai mies pihtasi.
onko tämä sitä teidän "naiset vallalla suomessa" ajattelua kun naiset eivät saa vaatia edes suhteeltaan mitään eikä varsinkaan kaivata seksiä..
Kommentit (6)
Ei se minun nuoruudessani noin ollut - 70-80-luvuilla oltiin tämän asian suhteen paljon tasa-arvoisempia kuin nykyisin. Valitettavasti konservatismi ja moralismi ovat taas vallalla, minkä seurauksena nainen on joutunut alisteiseksi mieheen nähden. Näin varsinkin vähemmän kouluttautuneiden keskuudessa (oma arvioni).
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:50"]
Ei se minun nuoruudessani noin ollut - 70-80-luvuilla oltiin tämän asian suhteen paljon tasa-arvoisempia kuin nykyisin. Valitettavasti konservatismi ja moralismi ovat taas vallalla, minkä seurauksena nainen on joutunut alisteiseksi mieheen nähden. Näin varsinkin vähemmän kouluttautuneiden keskuudessa (oma arvioni).
[/quote]
Juuri näin. Asenneilmasto on muuttunut häkellyttävän konservatiiviseksi. Siitä kertoo jo pulska-Timon puolueen vaalimenestys.
Juuri seksin suhteen meillä tuo ei mene noin, mutta yleisesti ottaen olen huomannut että oma mieheni ilmaisee omia halujaan tarpeina ja minä omiani toivomuksina. En tee sitä tahallani ja tuskin hänkään, mutta jotenkin vain hänen menonsa ja huvituksensa näyttäytyvät välttämättömyyksinä, kun taas minä olen koko ajan kyselemässä lupaa tekemisiini.
Hänen "täytyy lähteä viikonloppuna Tukholmaan" tarkoittaa että siellä tapahtuu jotain mihin hänestä olisi kivaa osallistua. Hänen "täytyy ostaa uusi auto" koska hän tykkää siitä enemmän kuin vanhasta autostaan. Hänen "täytyy" lähteä illaksi kaupunkiin koska hänestä on mukavaa istua ravintolassa lukemassa lehtiä sen sijaan että kuuntelisi lasten riehumista, jne. Eikähän missään näistä aktiviteeteistä sinänsä mitään, mutta multa meni vuosikausia tajuta että kannattaa ensin kyseenalaistaa se "täytyminen" ja sitten vasta esim. järjestellä omia työpalavereitaan sopimaan näiden miehen täytymisten ympärille. Monta vuotta vain uskoin että kun toisen täytyy niin sen täytyy, enkä tajunnut kysyä että miksi tämä on pakollinen meno. Tyhmä minä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:39"]
Miksi naisen pitää antaa miehelle vaikkei halua ja olla kaunis ihana haluttava, mutta nainen ei missään nimessä saa kärsiä seksittömyydestä eikä varsinkaan pettää ja erota. Mies saa pettää ja erota jos nainen pihtaa :) ? Ja vetää kaljaa niin että napanaukuu, koska mies rentoutuu.
Tässä av palstan yleisimmät mielipiteet kahteen provokeskusteluuni joissa molemmissa joko nainen tai mies pihtasi.
onko tämä sitä teidän "naiset vallalla suomessa" ajattelua kun naiset eivät saa vaatia edes suhteeltaan mitään eikä varsinkaan kaivata seksiä..
[/quote]
höpö höpö. täällähän naiset selvittävät jatkuvasti että ovat lopettamassa suhdetta missä ei saa seksiä ja sitä kuinka käyvät hakemassa seksiä muualta.
mies ei voi tehdä suhteessa juuri mitään jos seksiä ei ole. suhteen lopettaminen tietää 90% sitä että suhde lapsiin katkeaa isolta osin kun lapset jäävät äidille. kun mies ei saa seksiä suhteessa niin jäljellä on vain huonoja vaihtoehtoja.
Pitää olla tyhmä, että ottaa sellasen miehen, joka ajattelee vain omia halujaan.
Niin se maailma makaa.