Sanna Suutari, Aurinkorannan tähtönen
Sanna käytti sitten 675 euroa kahteen kolttuun, lippikseen ja rannekoruun. Mikään ei näytä siltä, että niihin saisi niin paljon rahaa menemään. Tais tulla Sannalla vähän värityskynää tuohon hintaan mukaan.. Sadusta huomasi heti, että ei mennyt Sanna jutut ihan läpi. "Ai sulla on 500 euroa kortin ostorajoitus. Paljon noi sun ostokset makso? Jonkun 675 euroa? "
Kommentit (150)
Hetkinen: kuka jaksaisi katsoa sarjaa, jollei Sanna olisi värittämässä sitä? Naureskelee varmaan partaansa lukiessaan näitä omg, wt yms. kommentteja :D
Mua jotenkin häiritsee se sannan huumorintauttomuus. Tai siis jos suvi tai johanna heittävät vitsillä jotain, vastaa sanna siihen ihan vakavana takaisin. Tulee olo, ettei aina ymmärrä sarkasmia tai läppää.
Ärsyttää kun sillä jää sama levy päälle!
Se fucking arabian horses, mä olen rohkea, minä kaipaan adrenaliinia, minä minä minä minä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 15:59"]
Ärsyttää kun sillä jää sama levy päälle!
Se fucking arabian horses, mä olen rohkea, minä kaipaan adrenaliinia, minä minä minä minä.
[/quote]
palstan äipätkin on rohkeita ?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:51"]Tytöillä oli muutenkin hinnat hakusessa. The Ocean Clubin patja neljälle hengelle maksaa 150 egee, viikonloppusin 185e. Sit jos ottaa kalliimmaan patjan, siihen kuluu drinksut mukaan. Hinnasto löytyy netistä.
Tytöt kuvitteli sen maksavan tonnin, ja sisäänpääsyki muka 200.
Vitun harhaisia eukkoja, jotka luulee olevansa jotain jos ne lääppii jotain pysäiköityä Ferraria.
[/quote]
Miks mä olin kattovinani, että sisäänpääsy toisiaaan olis 195e? Ja kymppitonnin sohva plus tarjoilut.( mutta ei kyllä se sohva millä ne makoili)
[/quote]
Tässä on hinnasto. Hinta määräytyy ihmismäärän ja sijainnin mukaan. Tonnin maksaa, jos ryhmässä 12 henkilöä. Ja siihen hintaan saa 3 pulloa Perignonia.
http://www.oceanclub.es/wp-content/uploads/2014/06/Bed_packages_High-Season_2014-Sheet1.pdf
[/quote]
Dom Perignonia. Tosin en tunne halpispaikkojen tasoa, jossain saatetaan myydä myös Perignonia.
T. av-mamma, jonka mies tienaa vähemmän
[/quote]
Kiitos tästä! Ei me av-mammat ois tiedettykkään, et siihen kuuluu toi DOM.
lol
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:51"]Tytöillä oli muutenkin hinnat hakusessa. The Ocean Clubin patja neljälle hengelle maksaa 150 egee, viikonloppusin 185e. Sit jos ottaa kalliimmaan patjan, siihen kuluu drinksut mukaan. Hinnasto löytyy netistä.
Vitun harhaisia eukkoja, jotka luulee olevansa jotain jos ne lääppii jotain pysäiköityä Ferraria.
[/quote]
Miks mä olin kattovinani, että sisäänpääsy toisiaaan olis 195e? Ja kymppitonnin sohva plus tarjoilut.( mutta ei kyllä se sohva millä ne makoili)
[/quote]
Tässä on hinnasto. Hinta määräytyy ihmismäärän ja sijainnin mukaan. Tonnin maksaa, jos ryhmässä 12 henkilöä. Ja siihen hintaan saa 3 pulloa Perignonia.
http://www.oceanclub.es/wp-content/uploads/2014/06/Bed_packages_High-Season_2014-Sheet1.pdf
[/quote]
Dom Perignonia. Tosin en tunne halpispaikkojen tasoa, jossain saatetaan myydä myös Perignonia.
[/quote]
lol
[/quote]
en ole varma palstan tasosta. täällä kun korjataan pienempiäkin virheitä. tuotemerkkien tulisi kuitenkin olla oikein. vai hyväksytkö hanelin ? Praadan ? tommi hilfigerin ?
ymmärrän että asiaan vihkiytymättömän on vaikeaa puhua asioista oikeilla nimillä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
lol
[/quote]
en ole varma palstan tasosta. täällä kun korjataan pienempiäkin virheitä. tuotemerkkien tulisi kuitenkin olla oikein. vai hyväksytkö hanelin ? Praadan ? tommi hilfigerin ?
ymmärrän että asiaan vihkiytymättömän on vaikeaa puhua asioista oikeilla nimillä.
[/quote]
Hyväksyn kaikki. Ihan sama millä nimillä puhutaan. Vittu-laukkujen shoppailijat ei kauheesti kiinnosta.
Joo ihmetyttäö kans tää sannan hevoskokemus.ratssstuksesta päätellen ja hevosten käsittelystä päätellen koko ihminen hevosta koskaan nähnytkään.esim viime jaksossa olivat ratsastuskoululla ratsastamassa ja sanna meni tällä vaalealla tammalla.se oli sannan vika kun Johannan poni alkoi potkimaan.kokenut ratsastaja ois ymmärtänyt mennä kauvempaa. Tuo orin silittely oli kans ihan idiootti maista,lisäksi se ett hypätään tuntemattoman arabin selkään siellä torilla vai missä NYT olikaan nii oli kyl epäammattimaista.huomas ett kyseinen hevonen minkä selässä sanna oli niin oli nuorimmasta päästä ja sillätavalla alkaa potkimaan hevosta.en yhtään ihmettele Ethä lensi selästä,ja ihan oikein.ei kävis itellä mieleenkään yli 10 vuoden kokemuksella ja hevosharrasteohjaajan ammatilla hypätä tuntemattomien Arabien selkään noin vain ja varsinki kun näytti siltä ett ratsastajat Toivoi vaan ett sanna lähtis pois häiritsemästä sen kirkkaan punasen mekon kans.ratsastuskoululla ei osannut edes kääntää hevosta. Ja kyseinen vaalea tammahan näytti olevan kiltimmästä päästä.hermostui vaan sannan käsittelystä.pisteet johannalle ja suville olivat sata kertaa parempia käsittelemään eläimiä kuin sanna. Eka muka sanna kovistelee kuin on paras ja hyvä ratsastamaan ja haluaa extremeä,hyvä jos saisi ensin edes hevosensa liikkeelle.ja nuo huonot selitykset vielä huoh.sä sanna et vaan osaa!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:46"]Makunsa kullakin sano koira,kun persettään nuoli,mutta mekko oli mielestäni aivan älyttömän ruma.
[/quote]
Toi oli ehdottomasti paras sanonta minkä olen ikinä kuullut. Kiitos
Joo ja Ei tunnu häristäkään tietävän, saatikka vissiin missä maassa on kun luulee härkätaisteluareenaa Colosseumiksi, On vissiin nähny jonkun postikortin Rooman Colosseumista. Tietääkseni siellä ei ole käyty härkätaisteluja, muita elikoita on kyllä ollu.
En olis ihan varma siitä mitä se niistä kolmesta eniten esittelee.
Siis kun joku kirjoitti et, olis Suutari laittanu ekana kuntoon hampaansa eikä vaginaansa tai utareitaan.
Niin siihen kommentti: Etten olis niin varma mitä se niistä eniten esittelee.
Hame on korvissa varmaan varmaan vanhasta tottumuksesta. =).
Eikä ämmä näköjään osaa ees kaupassa käyttäytyä. Sen lihakundi ois varmaan toivonu et se FukcinArabian hevosenliha olis ollu siinä leikeltävänä. Kampaajallakin se halus näyttää Andalusian hevoselta, no siihen ei mitään meikkauksia ynnä muita kyllä tarvita. Tosin ei nyt viittis hevosraukkoja haukkua, kauniita eläimiä.
Yhtä bimbo tämä Suutari kuin Martinabimbo.
Suutarin "kielitieteidenmaisteri " ei varmaan tiedä, että Espanjan kieli on muutakin kuin hola´ + pari muuta sanaa mitä se tossa hokee. Vaikka hän totesikin että Espanja on "vähän vaikeeta", mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa sujumaan. Tai jotain tohon malliin. KRÄÄK myötähäpeen itseni tärviölle.
Jumalauta tuo jakso jossa se istu sen ferrarin päällä. Jos olis mun auto ollut ja se olis istuskellut siinä niin olis akka lentänyt kyllä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa!!
"Joo omistajakin olis hurranut, jos olis mun nähnyt siinä istuskelevan.." tuumas sanna. Niin varmaan!!
kyllä tosiaan sanna suutari aiheuttaa voimakkaita myötähäpeän tunteita.
johanna on minusta lapsellinen ja bimbo hihittelijä, oikeasti tulee välillä mieleen, että onkohan silla ihan kaikki kotona?
minusta suvi on näistä kolmesta järkevin.
hauskaa ja koukuttavaa viihdettä:).
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 15:02"]
Jollain kirjoitustaidottomalla täällä nyt taitaa olla Suvista jotain pahemman luokan paroitumia. Eikä näytä myöskään pääsevän tosta ulosotosta yli.
Lopeta jo, tuli ensimmäisellä kerralla selväksi. Tuskin täällä kukaan on koulukiusaamisen puolella ja jos joku silareista tykkää niin ei se sulta ole mitään pois.
[/quote]
ulos otto asiakkailta kun yleensä ulosotetaan se "oikea!" omaisuus pois, ulosoton lyhentämiseksi....