Muumimaailmassa havainnoitua: 9/10 leikki-ikäisten äideistä on
LÄSKEJÄ. Siis selkeästi ylipainoisia. Kunnon makkarat vyötäröllä ja iso perse. Ja kyse ei siis ollut pikkuvauvojen äideistä vaan niistä, joiden olisi luullut jo pääsevän raskaukiloista eroon. Karseaa katsottavaa. Ja sitten kun sen yhden hoikan välillä näki, teki mieli nostaa hattua.
Mitä mättöä tämä kansa vetää päivästä toiseen? abc-paskaa ja hesen hamppareita vai mitä? Entä missä itsekuri ja itsestä huolehtiminen?!Terveydenhuollon kulut tulee olemaan 20-30 v.päästä aikamoiset, kun tämä läskiväki alkaa kunnolla sairastaa elintasosairauksiaan...
Ps. Aika monta oli ylipainoista isää JA lastakin. Sääliksi kävi...
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:58"]
Ehkä yksi tai max. 2 tatuointia voisi ollakin kivannäkönen, mutta kun niitä pitää olla kiertämässä ympäri vartaloa. Mielestäni on mauttoman näköstä.
[/quote]
Ketä kiinnostaa mikä on sun mielestä mauttoman näköistä? Ei niitä tatskoja sua varten oteta tai jätetä ottamatta.
[/quote]
Kuullostaa vähän siltä, että olet ottanut innostuksissani liian monta tatskaa ja nyt harmittaa:D Pirun rumia ovat ja nolaatte itsenne esittelemällä niitä hihattomissa paidoissa. Pitäkää piilossa ne, jos ette kestä muiden mielipiteitä.
[/quote]
Mä esittelen ylpeenä tatuointejani, ni esittele sä läskejäs tai piiloudu niitten ihanien tunikoiden ja feikkicroksien alle :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:38"]
Onko 42 muka vielä normaali koko? Oma kokonu on 36, 10 vuotta sitten ennen lapsia kokoni oli 34. Ikää minulla on 35 ja kolme lasta 10, 8 ja 6 vuotiaat.
[/quote]
Ja pituutta huikeat 160 cm?
[/quote]
miten pituus liittyy vaatekokoon? Ainut on pitkillä ihmisillä jolla pituus vaikuttaa..
[/quote]ohoh mitä logiikkaa :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:11"]Siis mikä helvetti teitä vaivaa kun pitää koko ajan olla mussuttamassa ihmisten ylipainoista?! Kyllä he sen vaan itsekkin teidostaa ja ette todellakaan voi tietää sitä todellista syytä mistä se johtuu.
Ja kertokaa nyt oikeesti järkevä syy sille, että miten helvetissä se teidän luuviulujen elämään vaikuttaa jos naapurin pirkko on lihava?!
Ja kyllä, täällä kirjoittelee se 100kg sotanorsu!
[/quote]
Todellinen syy? Rankka vaihe elämässä, lääkkeet lihotti tai sairaus?
Ei oo mitenkään mahdollista, että se lihavuus johtuu vaan omasta piittamattomuudesta!!!
[/quote]
Ja kerro, mitä se toisen lihavuus sinun elämääsi vaikuttaa?
Eiku vaan laput silmille, niin ei tarvitse katsella ;)
[/quote]
Mä en haluu tulevaisuudessa kustantaa verorahoilla lihavien hoitokuluja kuten nyt alkoholisteja ja työttömiä.
[/quote]
Turvat tukkoon niistä hoidoista ja verorahoista sekä lihavuudesta, kun ei niistä ole mitään käsitystä. Lihavuutta EI arvioida silmillä vaan pituuden ja painon suhdeluvulla, joka korreloi terveysriskin kanssa. Monet niistä teidän makkaramutseista ovat NORMAALIpainoisia eikä heillä ole mitään terveysriskejä.
Olisi hyvä, jos se oikea vaalea roska poistuisi palstalta ja antaisi aikuisten keskustella. Juuri te köyhät, eronneet ja vosut, joilla on lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle. Te, jotka pidätte muumimaailmaa typeränä paikkana VAIKKA lapset viihtyvät.
[/quote].
Se älähtää, johon kalikka...
Kulutit sitten aikasi muumimaailmassa muiden tuijotteluun? Oliko reissu mukava ja mieleenpainuva? Mitä muistat matkastasi muuta kuin läskit mammat?
Ite en henk koht maksaisi kallista sisäänpääsyä VAIN päästäkseni tuijottelemaan toisten makkaroita ja perseitä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:22"]
Kulutit sitten aikasi muumimaailmassa muiden tuijotteluun? Oliko reissu mukava ja mieleenpainuva? Mitä muistat matkastasi muuta kuin läskit mammat?
Ite en henk koht maksaisi kallista sisäänpääsyä VAIN päästäkseni tuijottelemaan toisten makkaroita ja perseitä.
[/quote]
Sitä kai tuo kritisoikin, kun ne oli suurimmat nähtävyydet alueella....
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:58"]
Ehkä yksi tai max. 2 tatuointia voisi ollakin kivannäkönen, mutta kun niitä pitää olla kiertämässä ympäri vartaloa. Mielestäni on mauttoman näköstä.
[/quote]
Ketä kiinnostaa mikä on sun mielestä mauttoman näköistä? Ei niitä tatskoja sua varten oteta tai jätetä ottamatta.
[/quote]
Kuullostaa vähän siltä, että olet ottanut innostuksissani liian monta tatskaa ja nyt harmittaa:D Pirun rumia ovat ja nolaatte itsenne esittelemällä niitä hihattomissa paidoissa. Pitäkää piilossa ne, jos ette kestä muiden mielipiteitä.
[/quote]
Mä esittelen ylpeenä tatuointejani, ni esittele sä läskejäs tai piiloudu niitten ihanien tunikoiden ja feikkicroksien alle :)
[/quote]
Vaikee esitellä, kun en omista läskiä:) Lihaksia ja terhakoita tissejä kyllä mielelläni esittelen ilman tunikoita ja leggareita.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:59"]Olin viime viikolla muumimaailmassa enkä kyllä tehnyt samaa huomiota. Sen mihin kyllä kiinnitin huomiota on nuorten äitien epämiellyttävät tatuoinnit.
[/quote]
taidat olla niitä lihavia, etkä muuta nyt keksinyt :D
[/quote] Täällä yksi lihava joka huomas saman tatuointia ilmiön tänään ruotsinlaivalla. Vielä hihattomat teepaidat, niin aidot wt:t oli se mielleyhtymiä joka tuli näistä kukkasista.
[/quote]
Vain ilkeät ihmiset ovat mielestäni roskaa. Te, jotka muita haukutte jatkuvasti, olette ilkeitä ja sitä aitoa roskasakkia, oli yhteiskunnallinen statuksenne tai koulutuksenne mikä tahansa.
Oi kyllä, tunnistan ironian kirjoituksessani, mutta kiusaajat tuleekin tuomita. Ja sitä, te wt-termiä käyttävät olette. Ilkeitä kiusaajia.
[/quote] Olisit miettinyt kaksi kertaa ennenkuin otit rumiluksia ihoosi. Ja jos yhtään luet av:ta niin tiedät, että ketään ei kiusata kuten lihavia.
[/quote]
Mistä rakas ihminen, päättelit että minulla on tatuointeja? Ei nimittäin ole, mutta tunnen monia joilla on, ja mielestäni ne ovat kauniita kuvia.
Ja kyllä on parikin ryhmää, joita kiusataan enemmän. Yksinhuoltajat, ja korviketta antavat äidit saavat aikamoista lokaa päällensä.
Kannattaa opetella sietämään muunlaisiakin ihmisiä, kuin sitä, mikä peilistä aamulla tuijottaa. Teidän lapsenne saattavat olla aikuisina juuri sellaisia, mitä te halveksittu nyt. Mitäs sitten? Haukutte lapsenne ja jatkatte oman "erinomaisuutenne" kirkkaassa valossa? Eikä kannata vedota kasvatukseen, jotkin asiat, kuten tyyli ja mieltymys erilaisiin asioihin, ovat kiinni lapsenne luonteesta, eikä vain äitikullan omista käsityksistä.
[/quote] OK, palataan asiaan, kun et ole enää noviisi täällä palstalla.
[/quote]
Olen "palstaillut" kohta kuusi vuotta, jännä että tämä palsta ei ole vienyt elämäniloani ja oikeudenmukaisuuttani. Tapanani nyt vain on puolustaa muita ihmisiä. Ehkä sinun kannattaa keksiä joki muu harrastus kuin av-palsta, jos se mielestäsi oikeuttaa pahan mielen tuottamisen ja kiusaamisen.
Vai palataanko sitten asiaan, kun oivallat ettei muita ihmisiä haukkumalla saa mitään rakentavaa aikaiseksi?
[/quote] Oh, hiukan meni puurot ja vellit sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:46"]No onhan me äidit ja perheet siellä Muumimaailmassa järkyttävää katsottavaa. Ei siitä mihinkään pääse. Äideillä ei meikkiä, ei tukkaa laitettuna, tunika ja leggarit päällä, feikkicrocsit koko perheellä ja äidillä löysä vatsa ja iso perse. Olis ruotsalaiset ja Etelä-Eurooppalaiset aika kauhistuneita!!!! Siellä naisten laittautuminen itsestään huolehtiminen on NORMI, Suomessa ei ole, etenkään maaseudulla.
Tuosta lihavuudesta... Kyllä sitä saa ja TULEE KAUHISTELLA!!! Ei ole normaalia sanoa, että 42 on normaalin naisen leskimääräinen koko. Se on iso! Ylipaino on järkyttävä asia kansanterveydelle!! 2-tyypin diabetes, nivelrikko ja sydän- ja verisuonisairaudet vievät jo nyt suurimman osan terveydenhuollon budjetista ja nämä tulevat räjähtämään käsiin kun nämä kolme-ja nelikymppiset ikääntyvät!
On täysin naivia väittää, että olen läski ja terve ja ylpeä siitä. Joo, sulla ei ole sairauksia 30-vuotiaana, mutta 55-vuotiaana varmasti on!
MIKSI annatte itsenne lihoa? Ettekö kunnioita yhtään itseänne ja kehoanne? Normaalipainoisena on varmasti parempi olla ja parempi itsetunto kuin hyllyvänä valaana. Se Värikäs Pipsa -blogi on kaikkeista surullisin. Nainen on sairaalloisen lihava ja ei tule kävelemään niillä jaloilla 10 vuoden päästä. Ja häntä jopa ihannoidaan?
[/quote]
Tämä on kyllä ihan käsittämätöntä, koon 42 vielä saattaa ymmärtää mutta miten ihmiset edes pysyvät tuollaisen kokoisina kuin esim. tuo Pipsa? Tuohon kokoon päästäkseenhän täytyy syödä PÄIVITTÄIN aivan helvetilliset määrät kaloreita, ettei paino pääse laskemaan? Itse olen kokoa 34 (162 cm) enkä edes syö kovin tarkasti, saati liiku ihan joka päivä. Toki täytyy suhteuttaa koko pituuteen, mutta elämäntapojen täytyy olla aika sairaat jos tuosta 42 mennään yli...
Ja saattaa hyvin olla tottakin, että maaseudulla ollaan keskimäärin lihavampia - Helsingin katukuvassa enemmistö on normaalikokoisia (34-40), johtuisiko siitä että täällä kävellään enemmän varsinkin keskustan alueella paikasta toiseen, maalla etäisyyksien takia mennään usein autolla vähän kaikkialle? Ja kyllä, olen asunut myös maalla, puhun nyt siis lähinnä omasta kokemuksestani ja siellä pyöreämpiä ihmisiä tosiaan näki enemmän.
[/quote] Itse luulen, että lääketiede joskus löytää sen geenin joka toisella aiheuttaa samasta määrästä ruokaa hitonmoisen lihomisen siinä missä joku toinen ei liho ollenkaan. Itse nimittäin en syö läheskään niin paljon mitä paino antaisi ymmärtää.
[/quote]
kyllä tuota on tutkittu paljonkin. Hesarista löytyy artikkeli tutkijasta, joka oikoo legendoja laihduttamisesta. Lihavilta löytyy mitä mielenkiintoisimpia selityksiä lihavuudelle, kun selitys on oikeasti yksinkertainen. He syö vain liikaa. Simppeli yhtälö.
[/quote] No, itsellä on ainakin ihan ammattilaisen toimesta todettu, että näin ei ole. Ja jos niin, niin sitten ollaan paksuja av-mamman harmiksi.
[/quote]
Personal trainer? :D
[/quote] RT
Minua ei oikein se ihmisten paino tai että onko tatuointeja kiinnosta. Kaikki on erilaisia. Yrittäkää muistaa se!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:46"]
Ei ole normaalia sanoa, että 42 on normaalin naisen leskimääräinen koko. Se on iso! Ylipaino on järkyttävä asia kansanterveydelle!!
[/quote]
Olen 168 cm pitkä ja painan 67 kg ja käytän kokoa 40. Olen siis lähellä järkyttävän ylipainoista vai?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:46"]No onhan me äidit ja perheet siellä Muumimaailmassa järkyttävää katsottavaa. Ei siitä mihinkään pääse. Äideillä ei meikkiä, ei tukkaa laitettuna, tunika ja leggarit päällä, feikkicrocsit koko perheellä ja äidillä löysä vatsa ja iso perse. Olis ruotsalaiset ja Etelä-Eurooppalaiset aika kauhistuneita!!!! Siellä naisten laittautuminen itsestään huolehtiminen on NORMI, Suomessa ei ole, etenkään maaseudulla.
Tuosta lihavuudesta... Kyllä sitä saa ja TULEE KAUHISTELLA!!! Ei ole normaalia sanoa, että 42 on normaalin naisen leskimääräinen koko. Se on iso! Ylipaino on järkyttävä asia kansanterveydelle!! 2-tyypin diabetes, nivelrikko ja sydän- ja verisuonisairaudet vievät jo nyt suurimman osan terveydenhuollon budjetista ja nämä tulevat räjähtämään käsiin kun nämä kolme-ja nelikymppiset ikääntyvät!
On täysin naivia väittää, että olen läski ja terve ja ylpeä siitä. Joo, sulla ei ole sairauksia 30-vuotiaana, mutta 55-vuotiaana varmasti on!
MIKSI annatte itsenne lihoa? Ettekö kunnioita yhtään itseänne ja kehoanne? Normaalipainoisena on varmasti parempi olla ja parempi itsetunto kuin hyllyvänä valaana. Se Värikäs Pipsa -blogi on kaikkeista surullisin. Nainen on sairaalloisen lihava ja ei tule kävelemään niillä jaloilla 10 vuoden päästä. Ja häntä jopa ihannoidaan?
[/quote]
Tämä on kyllä ihan käsittämätöntä, koon 42 vielä saattaa ymmärtää mutta miten ihmiset edes pysyvät tuollaisen kokoisina kuin esim. tuo Pipsa? Tuohon kokoon päästäkseenhän täytyy syödä PÄIVITTÄIN aivan helvetilliset määrät kaloreita, ettei paino pääse laskemaan? Itse olen kokoa 34 (162 cm) enkä edes syö kovin tarkasti, saati liiku ihan joka päivä. Toki täytyy suhteuttaa koko pituuteen, mutta elämäntapojen täytyy olla aika sairaat jos tuosta 42 mennään yli...
Ja saattaa hyvin olla tottakin, että maaseudulla ollaan keskimäärin lihavampia - Helsingin katukuvassa enemmistö on normaalikokoisia (34-40), johtuisiko siitä että täällä kävellään enemmän varsinkin keskustan alueella paikasta toiseen, maalla etäisyyksien takia mennään usein autolla vähän kaikkialle? Ja kyllä, olen asunut myös maalla, puhun nyt siis lähinnä omasta kokemuksestani ja siellä pyöreämpiä ihmisiä tosiaan näki enemmän.
[/quote] Itse luulen, että lääketiede joskus löytää sen geenin joka toisella aiheuttaa samasta määrästä ruokaa hitonmoisen lihomisen siinä missä joku toinen ei liho ollenkaan. Itse nimittäin en syö läheskään niin paljon mitä paino antaisi ymmärtää.
[/quote]
kyllä tuota on tutkittu paljonkin. Hesarista löytyy artikkeli tutkijasta, joka oikoo legendoja laihduttamisesta. Lihavilta löytyy mitä mielenkiintoisimpia selityksiä lihavuudelle, kun selitys on oikeasti yksinkertainen. He syö vain liikaa. Simppeli yhtälö.
[/quote] No, itsellä on ainakin ihan ammattilaisen toimesta todettu, että näin ei ole. Ja jos niin, niin sitten ollaan paksuja av-mamman harmiksi.
[/quote]
[/quote] RT
[/quote]
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1372730501852
Tuossa artikkelissa on neljä sivua ja sinä opit siitä enemmän kuin kenenkään ravintoterapautin höpinöistä.
Minä kokoa 36 leikki-ikäisen äiti kävin juuri Muumimaailmassa ja menin sitten Heseen hampurilaisella mässäämään. Syötiin vielä jätskitkin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:33"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote] RT
[/quote]
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1372730501852
Tuossa artikkelissa on neljä sivua ja sinä opit siitä enemmän kuin kenenkään ravintoterapautin höpinöistä.
[/quote] kts. viesti kohdasta 12.45. Tuossa artikkelissa ei ollut mitään, mitä en ennestään tiennyt. Nimenomaan juuri ihan sitä samaa paskaa kun ennenkin. Joku vielä tulee joka mullistaa lääketieteen tuolta osin.
jahas. pakko nyt sanoa, että yleistäminen on melko sivistymätöntä. kaikessa. myönnän, että mulla on usein käsitys ihmisistä pelkän ulkonäön tai ensivaikutelman mukaan, mutta niin monet kerrat oon saanu itekseni hävetä, kun oonkin tutustunu ihmiseen miten hyviä tyyppejä ne on ollu. muutamista on tullut parhaita ystäviäni. myönnän myös sen, että mieluummin olisin samanpainoinen kuin ennen raskauksiani, mutta tässä ikää, kun on jo tullut ja maailmaakin on nähty, niin eipä tuo ulkonäkö enää merkkaa niin paljoa. visuaalinen oon ja en tykkää, kun ihmiset pukeutuu huonosti, mutta en mä siitä lähe mitään ketjuja avaamaan. jokainen on mitä on ja loppupeleis se sisin on tärkeintä. ja se, että on hyvä äiti. enemmin mä jätän sen kampauksen tekemättä ja oon läsnä lapsilleni. ne on pienii vaan hetken, kyllä mä sitten ehdin taas heiluun suoristusraudan kanssa. en mä halua, että ne muistaa lapsuudestaan sellasen äidin, joka vaan puunas itteensä ja juoksi salilla, eikä ollut heidän kanssaan. ja niistä tatskoista...mulla on ja paljon. kuuluu elämäntyyliini ja ne on osa mua. mutta en ole huonosti koulutettu tai en ainakaan kahden korkeakoulututkinnon omaavana koe olevani. eli jos ap:n oli tässä tarkoitus ilmaista aiheellisen huolensa kansakuntamme lihomiseen, oli musta provosoiva aloitus mahdollisimman huono. ei sellainen myy.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:37"]
Oih, taidankin lähteä viikonloppuna visiitille Muumilandiaan katselemaan rahvasta. Mukaan otan valkoisiin kesämekkoihin puetut suloiset, enkelinkasvoiset pienet tyttäreni. Itse liikehdin sirosti 34-kokoisella solakalla varrellani, korkoihin päättyvillä gasellisäärilläni, timmi pyöreä pieni peppu keinahdellen, lumoavan kauniiden kasvojeni hehkuessa kevyestä ehostuksesta, vastaföönattujen kultaisten kiehkuroideni kimmeltäessä kilpaa auringon ja upeasti ruskettuneen, hohtavan ihoni kanssa, virheettömän manikyyrin koristamien keijukaismaisten kätösteni pidellessä sievästi klassisen muodikasta merkkilaukkua.
Siinä sitten kepeän sivistyneesti huokailen sensuellisti punattujen ja pulleiden huulteni rakosesta joutuessani väistelemään Crockseissaan raahustavia Leviathan-kokoluokan emäntiä. Kyllä on taas proletaareilla meissä ihastelemista! Nuuskamuikkunen ja Haisulikin lähtevät varmasti seuraamaan, kera jokaisen kohtaamani pikku-isin.
[/quote]
Pöh, oikeasti olet varmaan samanlainen läski kuin muutkin täällä etke edes kaunis.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:00"]
Ei ole normaalia sanoa, että 42 on normaalin naisen leskimääräinen koko. Se on iso! Ylipaino on järkyttävä asia kansanterveydelle!!
[/quote]
Olen 168 cm pitkä ja painan 67 kg ja käytän kokoa 40. Olen siis lähellä järkyttävän ylipainoista vai?
[/quote]
Olen sinua noin 17 senttiä pidempi mies ja painan pari kiloa vähemmän (enkä ole tosiaan mikään anorektinen rimpula), että kyllähän tuo nyt aika painava on...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:30"]
[/quote]
[/quote]
Olen sinua noin 17 senttiä pidempi mies ja painan pari kiloa vähemmän (enkä ole tosiaan mikään anorektinen rimpula), että kyllähän tuo nyt aika painava on...
[/quote]
Uliuli, mikä pulkannaru siellä huutelee.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Uliuli, mikä pulkannaru siellä huutelee.
[/quote]
Joo, AV-muhkumamma -logiikalla sitä onkin heti pulkannaru kun on normaalipainoinen :D
Btw, 175-senttinen äitini sanoi painaneensa synnytyslaitokselle mennessään 58 kg ja ei voi ymmärtää kuinka nykyään niin monet lyhyemmätkin naiset painavat helposti parikymmentä kiloa enemmän vaikkeivat ole edes raskaana...
Jaa että 185 senttinen 65 kiloinen mies ei ole pulkannaru? No ei sillä mitään lihaksiakaan noilla spekseillä ole.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 07:26"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:05"]Aikansa kutakin. Pienten lasten kanssa kaikki ei jaksa huolehtia itsestään erinäisistä syistä. Kyllä niistä upeita naisia kuoriutuu muutaman vuoden kuluttua. Kokemusta on.
[/quote]
Kyllä ne kummasti muualla maailmassa jaksaa. Katsopa esimerkiksi ranskalaisia ja italialaisia äitejä.
[/quote]
Tiesitkö myös sen, että esimerkiksi Italiassa, on melkein koko suku saman katon alla. On mummit ja vaarit ja siskot ja veljet ja lapset ja miehet ja vaimot. Siinä on apua kerrakseeb, kun miehet hankkii elannon, mummit tekee ruuan ja hoitaa kotitaloutta, auttaa lasten hoidossa. Jää siinä kerrakseen aikaa äitylille podata ja hankkiutua raskauskiloista eroon,
Kyllä se vähän siinä kohtaa aikaa sakottaa, oli sitten yh tai ei. Kun mies käy töissä ja itse pyykkää, siivoaa, tekee ruokaa, hoitaa lapset, niin ei siinä paljoa aikaa itselleen
jää, toisin kuin niillä Italian mammoilla.
[/quote]
Jännä juttu, kun mä olen totaali yh, jolla ei ole omaa aikaa, kun kerran kuussa yhden vuorokauden, joilloin siivoan lattiasta kattoon perusteellisessti ja käyn salilla tms. Ja käyn täyspäiväisesti töissä, mutta en ole ylipainoinen, pukeudun siisti, meikkaan joka pv ja juoksen,hölkkään tai vähintään teen hyötyliikuntaa (kävelen kauppaan, pidemälle julkisen kulkuneuvon pysäkille, ((jep, ei ole autoa)) kävelen lapsi rattaissa. Eli se on kuulkaas ylipainoiset asenteesta kiinni..