Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumimaailmassa havainnoitua: 9/10 leikki-ikäisten äideistä on

Vierailija
16.07.2014 |

LÄSKEJÄ. Siis selkeästi ylipainoisia. Kunnon makkarat vyötäröllä ja iso perse. Ja kyse ei siis ollut pikkuvauvojen äideistä vaan niistä, joiden olisi luullut jo pääsevän raskaukiloista eroon. Karseaa katsottavaa. Ja sitten kun sen yhden hoikan välillä näki, teki mieli nostaa hattua.

Mitä mättöä tämä kansa vetää päivästä toiseen? abc-paskaa ja hesen hamppareita vai mitä? Entä missä itsekuri ja itsestä huolehtiminen?!Terveydenhuollon kulut tulee olemaan 20-30 v.päästä aikamoiset, kun tämä läskiväki alkaa kunnolla sairastaa elintasosairauksiaan...

Ps. Aika monta oli ylipainoista isää JA lastakin. Sääliksi kävi...

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ne oli niitä muumeja, jos et tiennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen Suomen turuilla ja toreilla kesäisin (kun kansa on kuoriutunut palttoistaan). Ei ole enää kaukana jenkkilän touhusta kansakunnan lihominen...

Vierailija
4/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä tietää, enpä herätä läskeineni sitten huomiota kun mennään ensi viikolla. Omasta mielestäni olen lähes normaalipainoinen (vaatekoko 40/M) mutta sinun mielestäsi varmasti hirveä läskikasa. Anteeksi. Hesessäkin käyn joskus jopa kerran kuussa. Mies ja lapset ovat erittäin hoikkia kukkakeppejä.

Minun läskini johtuvat luultavasti väärästä ruokailurytmistä, pitäisi syödä säännöllisemmin.

Vierailija
5/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olet täydellinen;)

Vierailija
6/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä läskeillä oli kyllä ihan pottunenä - ei turpaa

t. Ap

Vierailija
7/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman ilmiön taannoin ruotsin laivalla. En tarkoita mitään vähän pyöreitä, vaan oikeasti lihavia ihmisiä oli todella paljon. En itsekkään ole mikään laiheliini, mutta kyllä tuolla reissulla hoikimmasta päästä..

Vierailija
8/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä on todella paljon..uimarannat pullollaan!!!!

Vierailija
9/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, minä en nähnyt kuin pari ylipainoista ja muutaman anorektisen äidin, jotka siis sinulle varmaan olivat niitä normaalipainoisia. Paikalla oli paljon noin 170 cm mittaisia arviolta 60 kg painavia, mutta silloin ei vielä ole läski.

Vierailija
10/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin 85% surkeita yksinhuoltajia. 

Vierailija
11/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko 40/M vielä normaali. Puhun nyt koon 42-52 rouvista...

- Ap

Vierailija
12/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoa 40-42, koko ajan pudottamassa 7kg painostani mutta siiinä onnistumatta :/ ... Silti näiden muutaman liikakiloni, bmi 26  , kanssa tunnen olevani hoikimmassa kolmanneksessa kun kanssaihmisiä katselee... Suomalaiset on todella ylipainoista kansaa!!

Vierailija
13/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt 42 ole läski! Normi kokoa taitaa suomalaisen naisten vartaloissa olla:)

mua ei niinkään lihavuus haittaa mutta tyylitön pukeutuminen sattuu silmiin, leggarit, crocsit ja joku kauhtunut paituli joka muistuttaa lähinnä yöpaitaa:( tai toppi ja ne rintsikan olkaimet näkyy...

Vierailija
14/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omassa kaveripiirissä on vaan niitä hoikkia äitejä. Ollaan tosin parinkympin alkupuolen ikäisiä. Painan 54kg. Ihan normaalipainoinen urheilua harrastava suht lyhyt äiti. Ja syön suklaalevyn helposti yksin. En tosin syö roskaruokaa kuin tosi harvoin ja päivällisellä ainakin puolet kasviksia ja salaattia.

Vierailija
15/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime viikolla muumimaailmassa enkä kyllä tehnyt samaa huomiota. Sen mihin kyllä kiinnitin huomiota on nuorten äitien epämiellyttävät tatuoinnit.

Vierailija
16/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:59"]Olin viime viikolla muumimaailmassa enkä kyllä tehnyt samaa huomiota. Sen mihin kyllä kiinnitin huomiota on nuorten äitien epämiellyttävät tatuoinnit.

[/quote]

taidat olla niitä lihavia, etkä muuta nyt keksinyt :D

Vierailija
17/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans ihmetellyt leggarit yli-iso t-paita -asuja.

Vierailija
18/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin. Pienten lasten kanssa kaikki ei jaksa huolehtia itsestään erinäisistä syistä. Kyllä niistä upeita naisia kuoriutuu muutaman vuoden kuluttua. Kokemusta on.

Vierailija
19/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:59"]Olin viime viikolla muumimaailmassa enkä kyllä tehnyt samaa huomiota. Sen mihin kyllä kiinnitin huomiota on nuorten äitien epämiellyttävät tatuoinnit.

[/quote]

taidat olla niitä lihavia, etkä muuta nyt keksinyt :D

[/quote] Täällä yksi lihava joka huomas saman tatuointia ilmiön tänään ruotsinlaivalla. Vielä hihattomat teepaidat, niin aidot wt:t oli se mielleyhtymiä joka tuli näistä kukkasista.

Vierailija
20/202 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kait Se niille vanhemmille, mutta ne ylipainoiset lapset kauhistuttaa. Kertokaas miksi vanhemmat pilaa lastensa elämää tuolla tavoin?

Muuan päivä sitten rannalla näin noin kymmenen ikäisen pojan, jolla maha roikkui jo ikävästi housun vyötärön yli. Tuli paha mieli.

Älkää vanhemmat pilatko lastenne elämää noin, vaan antakaa heidän tehdä Se sitten aikuisena itse. Onnistuvat halutessaan varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi