Muumimaailmassa havainnoitua: 9/10 leikki-ikäisten äideistä on
LÄSKEJÄ. Siis selkeästi ylipainoisia. Kunnon makkarat vyötäröllä ja iso perse. Ja kyse ei siis ollut pikkuvauvojen äideistä vaan niistä, joiden olisi luullut jo pääsevän raskaukiloista eroon. Karseaa katsottavaa. Ja sitten kun sen yhden hoikan välillä näki, teki mieli nostaa hattua.
Mitä mättöä tämä kansa vetää päivästä toiseen? abc-paskaa ja hesen hamppareita vai mitä? Entä missä itsekuri ja itsestä huolehtiminen?!Terveydenhuollon kulut tulee olemaan 20-30 v.päästä aikamoiset, kun tämä läskiväki alkaa kunnolla sairastaa elintasosairauksiaan...
Ps. Aika monta oli ylipainoista isää JA lastakin. Sääliksi kävi...
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 12:45"]
Musta ei tule koskaan lihavaa. Raskauden painon nousua lukuunottamatta, niistäkin pääsin ja pääsen eroon. Lihavuus ei ole minulle vaihtoehto, mutta on rumaa puhua läskeistä.
[/quote]
Ihan hyvin sinustakin saattaa tulla lihava. Mä olin kokoa 34 vielä kahden lapsen jälkeenkin, mutta vaihdevuosien hormonimuutokset heittivät kokoon 40. Samoilla ruokatottumuksilla ja lisätyllä liikunnalla. Never say never.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:57"]
Mutta mieluummin vaikka Bulgarian Sunny Beachille kuin jonnekin landelle Naantaliin.
[/quote]
En pysty lopettaan nauramista!!!
[/quote]
Et pystykään, koska et pääse neljän lapsesi kanssa etelänlomille. Naantali ja Muumimaailma on sulle passeli. Sitäpaitsi SB on mainettaan parempi. Oletko käynyt?
[/quote]
Kuules nyt. Naantali on erittäin kaunis kaupunki ja Muumimaailma Suomen teemapuistoista siedettävin. Kaunis luonto ympärillä ja kauniita rakennuksia. Siinä ei ole mitään wt:tä...Mene sinä vaan sinne Sunny Beachille ryyppäävän nuorison sekaan lapsinesi, Naantali on sulle ihan liian hyvä paikka. T: Naantalilainen