Pahin darramorkkiksen aihe?
Omalla kohdallani ex-miehen äidille lähettämäni tilittävä tekstiviesti. Kunhan laittaa asian mittasuhteisiin, siitä pääsee juuri ja juuri yli.
Miten teillä muilla?
Kommentit (200)
163 jatkaa että jankutin myös koko illan että "näytän kuka on oikeasti hullu bilettäjä" :Dd
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:49"]Olin puskapisulla "piilossa", eipähän siinä ollut vieressä kuin vilkas tie. Toivottavasti kukaan ei tunnistanut!! Ei luoja paratkoon.
[/quote]
Ja tähän lisätäkseni vielä, olin tosi kännissä ja oli varmaan tosi seksikäs näky kun yritin sievosti vetää farkkuja pois ja nätisti vain kyykätä...
Pyllähdin varmaan 3-4 x housujen pois otossa ja se pissaamisasento oli kyllä niin "hieno". Ja kaiken lisäksi taisin pyllistää perspilllu paljaana tietä kohti, aika vilkas tie varsinkin kesäöisin, paljon amisbemareita, takseja yms... D: ei hyvä luoja kun nyt muistelen tätä tapahtunutta...
Tuhlasin baariin 4300€ tarjoamalla koko illan synttäriporukalleni ja otin kaikenmoiset vip-pääsyliput ja en edes muista..:D Ja maksoin tietenkin tilataksin ja saatoin kaikki sillä kotiin, onneksi en kaikille vaan samalla alueella asuville. Olin kuulema kinunnut limusiinia mutta onneksi ei ollut enää silloin aamu viiden aikaan saatavilla. Olin myös kinunnut syömään ja oisin tarjonnut kaikille, mutta itse en muista näistä kahdesta mitään. Katsoin seuraavana päivänä tiliä ja mietin pitkään, erittäin pitkään.
Itse kerran semmosessa pikkukapakassa tarjosin ennen pilkkua kaikille baarissa olleille juoman... Miksihän humalassa luulee olevansa miljonääri..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:38"]Lauloin karaokea baarissa. Yksin antti tuiskun rakkaus on biisin. Muistan vain kuinka perseelleen se meni :D
[/quote]
Tiedän tunteen. Karaoke-emäntä laittoi hienotunteisesti mun biisin poikki (Neon 2, Kemiaa) ekan säkeistön jälkeen. Omasta mielestä oli pirun upeen kuulosta ja näköstä. Kavereidenkaan mielestä ei. Vieläkin hävettää.
Mä olin kerran vieraalla paikkakunnalla baarissa. Päädyin sinne tutun tutun mukaan. Seuraavana aamuna heräsin ja päättelin oranssista patjasta että tämä on putka. Hädissään poliisilta kyselin mitä on tapahtunut ja hän lukee raportista "tullut taksilla ilman laukkua ja rahaa poliisilaitoksen oven eteen 5.30. Ei suostu kertomaan nimeään ja pyytää päästä samaan koppiin ohi kävelleen kiinniotetun miehen kanssa."
Sillä hetkellä toivoin että maa nielaisisi mut.
Lähetin seksiviestejä isäni kaverille, joka jo aiemmin oli antanut pakit vedoten ikäeroon, toveruuteen isäni sekä avokkini kanssa.
Kun viesteihini ei vastattu soitin kymmenen kertaa perään. Puhelut vaan katkaistiin.
Vieläkin vajoaminen maan alle tapahtuu kun näen tämän herran.
No, onneksi tiedän hänen hulvattoman huumorintajun, joten tuskin järin vihamielisesti ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:45"]Mä olin kerran vieraalla paikkakunnalla baarissa. Päädyin sinne tutun tutun mukaan. Seuraavana aamuna heräsin ja päättelin oranssista patjasta että tämä on putka. Hädissään poliisilta kyselin mitä on tapahtunut ja hän lukee raportista "tullut taksilla ilman laukkua ja rahaa poliisilaitoksen oven eteen 5.30. Ei suostu kertomaan nimeään ja pyytää päästä samaan koppiin ohi kävelleen kiinniotetun miehen kanssa."
Sillä hetkellä toivoin että maa nielaisisi mut.
[/quote]
Kuolen nauruun....:D
Olin opiskeluaikana silloisen uutukaisen poikaystäväni kanssa hänen opiskelukavereidensa bileissä. Ilta meni aivan loistavasti kuutamouinteineen. Teekkarityyliin juhlat venyivät aamuun saakka ja juomiakin tuli juotua sen mukaan. Kaikki meni kuitenkin hyvin. Pääsin nukkumaan siihen uuden kullan kainaloon sievästi, olimme siis alkaneet seurustella sinä iltana. Kaikki meni NIIN hyvin siihen saakka, kun herään aamulla vieraasta asunnosta. Jäimme yöksi tämän pusutuoreen poikaystäväni kaverille, jonka luona oli muutakin porukkaa unten mailla.. yksiön sohvalla, eteisessä (vessan edessä) patjalla jne. Meille oli annettu yöpaikka parvelta.
Heräsin siihen, että päästin valtavan pierun, jonka jatkeena tuli noin litralta tuntunut määrä krapularipulia. Havahduin kirjaimellisesti siihen, kun perse repesi. Makasin uuden poikaystävän kanssa "lusikassa" vieraassa paikassa. Parvella. Vessan oven edessä oli 2 tyyppiä patjalla.
Tästä on nyt 20 vuotta aikaa ja yhä edelleen se totaalinen paniikkifiilis on tunnistettavissa :D
Panin kiihkeästi yhden illan tuttavuuden kanssa ollen päällä. Yhtäkkiä mies kysyi mitä teen. No hitto kusin sen päälle. Sain hervottoman hepulin. Mies puki päälleen ja häipyi. Ensimmäinen kohtaamin töiden merkeissä parin vuoden jälkeen oli elämäni noloin hetki.
172 jatkaa..
Toinen nolo tilanne tapahtui Ruotsissa. Kaverini isovanhemmat asuivat siellä ja lähdimme parin kaverin kanssa lomailemaan heille. Kävimme sitten naapurikaupungissa hieman bilettämässä tarkoituksena tulla yöbussilla takaisin. Tietysti sitten siitä myöhästyttiin ja päätettiin kävellä (joku 20 km) takaisin. Eihän siitä mitään tullut. Jalat ihan tohjona monen tunnin tanssimisesta ja juomatkin oli maistuneet niin, ettei se askellus iha kepeintä ollut. Päätettiin jäädä hieman lepäämään puistoon. Siellä oli sellainen pieni esiintymislavan tapainen, jonka päälle mentiin istuskelemaan. Naureskeltiin, että joku keittää pontikkaa jossain, kun ilmassa leijui sellainen outo haju.
Pari tuntia myöhemmin havahduttiin siihen, että joku puutarhatyöntekijä herätteli. Oltiin molemmat nuokahdettu sellaista matalaa sermiä vasten (selät edellä). Kyseinen sermi oli käsitelty jollain aineella. Sedällä oli naurussa pitelemistä, kun yritti irrottaa meitä siitä sermistä. Loppukesän ajan meillä oli aika lyhyet hiukset.
Avautumiset on varmaan aika perus. Mä myös hyvin usein humalassa rupeen veljeileen tuntemattomien ihmisten kanssa ja välillä hävettää muistella kun oon jossain naisten vessassa jollekkin alkanut avautumaan. Myös poikkeuksetta hävettää kaikki ne kerrat kun olen tanssinut. Karaokea en luojan kiitos ole ikinä laulanut, koska on mulla sentään sen verran itsekriittisyyttä.
Oon kerran lukittautunut vessakoppiin ajatuksenani nukkua pienet päikkärit ja herännyt siihen kun on ihan hiljaista (baari mennyt kiinni) ja portsari hakkaa ovea. Kiitteli kuitenkin siitä, etten ollut oksentanut tai kussut ympäriinsä :)
Elämäni ensimmäiset absinttikännit ulkomailla päättyivät siihen, että oksensin omaan syliini ja sitten olin vielä mennyt sänkyyn vaatteet päällä, joten lakanatkin oli oksennuksessa.
Eräänä kesänä mua ja mun kaveria rupesi väsyttämään kesken baari-illan, joten päätettiin mennä läheiseen puistoon nukkumaan. Valittiin suojaisa paikka (joku puska) ja päätettiin ottaa vuoroja, et toinen nukkuu eka 10 min ja toinen vahtii laukkuja ja sit vaihdetaan. Ja tarkoituksena oli vielä mennä takaisin baariinkin. Me sit herättiin molemmat joskus seitsemältä seuraavana aamuna hirveessä krapulassa sieltä puskasta ja työmatkalaiset ihmettelivät kun möngittiin sieltä meikit poskilla. Laukkuja ei oltu kuitenkaan pöllitty.
Kun kävin vielä lukiota niin tuli mentyä samoilla silmillä kouluun kun olin viettänyt 18-vuotissynttäreitäni ja päivä oli keskiviikko. Eräs kaveri oli ollut askeleen edellä ja tajutessaan kotimatkalla, ettei ehtis kun ehkä vaihtaan vaatteet ja nukkuun jonkun pari tuntia niin se oli mennyt suoraan koulun pihaan ja heräsi sitten sieltä taskut täynnä kylmiä ranskalaisia. Sit me istuttiin siellä laskuhumalassa välitunnilla ja syötiin niitä.
Oon ajautunut rapbattleen jonkun tuntemattoman gootin kanssa kadulla. En muistaisi koko juttua ellei kaverini olisi kuvannut sitä puhelimellaan ja näyttänyt kaikille, koska se oli muka olevinaan niin hauskaa. Ei paljoo naurattanut, varsinkin kun se gootti oli vielä ihan hyvä ja sit mä vaan sönkötin jotain ihan älytöntä siitä kuinka kellään ei oo niin paljoo munaa kun mulla ja sit olin vielä huudellut joillekkin ohikulkijoille, että "onko teillä munaa? Hä? Ei niin paljoo kun mulla".
Nykyään mä en kyllä juo läheskään niin usein tai paljoa. Pystyn elämään itseni kanssa paljon paremmin jos juon pari siideriä tai lasin viiniä silloin tällöin. Pahimmat örveltämiset nyt oli joskus just kun oli täyttäny 18 ja siitä ehkä vuosi eteenpäin kun alkoholi ja baarit oli vielä aika uus ja hienokin juttu.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:25"]Tämä mies, joka tässä ketjussa raivoaa, on tosiaan terapian tarpeessa. Antaa hänen raivota, ja jätetään täysin huomiotta. Ei alapeukutusta, ei vastausta.
Lisää darramorkkiksia!!! xD
[/quote]
Mutta itse provosoituneena vastailet sille kumminkin ?
[/quote]
Ihan oikeasti... -.- odotin lisää hauskoja mokia nii johan jo joku ****pää saavu paikalle :D nyt yritä tajuta millainen olet. vai onko ammattisi Av-palstan riidanhaastaja ja myötähäpeän herättäjä? :-) ja nyt. mieti ja yritä sisäistää tämä asia. kasva. ja älä vastaa koska se olisi viisainta. jos et pysty siihen niin se on harmi, sillä tämä keskustelu oli kännimokia eikä miesten oikeuksien ajamista! ja vielä henkilöltä joka on ymmärtänyt kaiken väärin. yritä nyt pliis sisäistää tämä asia <3
Suostuin alastonkuviin kaameassa kännissä tuntemattoman miehen kanssa. En tiedä mitä mies teki kuvilla. Hävettää.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:25"]Tämä mies, joka tässä ketjussa raivoaa, on tosiaan terapian tarpeessa. Antaa hänen raivota, ja jätetään täysin huomiotta. Ei alapeukutusta, ei vastausta.
Lisää darramorkkiksia!!! xD
[/quote]
Mutta itse provosoituneena vastailet sille kumminkin ?
[/quote]
Ihan oikeasti... -.- odotin lisää hauskoja mokia nii johan jo joku ****pää saavu paikalle :D nyt yritä tajuta millainen olet. vai onko ammattisi Av-palstan riidanhaastaja ja myötähäpeän herättäjä? :-) ja nyt. mieti ja yritä sisäistää tämä asia. kasva. ja älä vastaa koska se olisi viisainta. jos et pysty siihen niin se on harmi, sillä tämä keskustelu oli kännimokia eikä miesten oikeuksien ajamista! ja vielä henkilöltä joka on ymmärtänyt kaiken väärin. yritä nyt pliis sisäistää tämä asia <3
[/quote]
mut hei , kännissä saa siis lyödä miestä, jos on nainen? pahoinpitely on söpöö, awww =)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:19"]Olin hirvittävässä kännissä ja jouduin sana harkkaan parin naisen kanssa. Suuttuessani yritin sotkea toisen hiukset, mutta toinen sai kampattua minut. Aloin itkeä olevani raskaana ja kuinka kamppii raskaana olevaa...tooodella nolo!! Ja raskauduin aika pian tuon jälkeen. Saatuani lapsen näin ko naisia kaupassa jne...hävetti, kun he varmasti miettivät että tuossa se kännimamma menee..
[/quote]
Raskauduin! Yöks, inhottava sana, niin wt kuin olla voi!
Tästä varmaan joku tunnistaa... mut olin vaahtobileissä. Lähin hakemaan kotoa (siitä n. 400m päästä) pankkikorttia jonka olin jättänyt kotiin ettei kastus. Olin n. 50m päässä ovelta ja oli kauhee pissihätä. Kusin tahallani housuun kun aattelin ettei sitä kukaan kuitenkaan näe kun oon yltäpäältä vaahossa. Noh, hain kortin ja jatkoin iltaa kusileggareissa.
Joku saattaa muistaa sen suomen hulluimmat bilettäjät -formaatin. Suomen jersey shore, kiertelivät baarissa ja sitä kuvattiin. No ne tulivat sitten yökerhopn missä minä käyn. Olin juonut vähän tequilaa ja mennyt siitä aivan sekaisin. Tanssin todella hienosti, myös sohvilla, hypin niiden miesten syliin ja muuta mukavaa. Loppuilta on jäänyt hämärän peittoon, toisaalta hyvä niin. Onneksi se ei koskaan tullutkaan televisiosta..