Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin darramorkkiksen aihe?

Vierailija
16.07.2014 |

Omalla kohdallani ex-miehen äidille lähettämäni tilittävä tekstiviesti. Kunhan laittaa asian mittasuhteisiin, siitä pääsee juuri ja juuri yli. 

Miten teillä muilla? 

Kommentit (200)

Vierailija
141/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:31"]Kimppakiva kahden miehen kanssa (peppuseksi)...laukaisi hurjan ulostamisrefleksin. Tarvitseeko enempää sanoakaan..?

[/quote]

Hyi yäk! Oot ällö.

[/quote]

Jep. Ihme paskaperse, tais olla miehillä oksennuksessa pitelemistä kun seksikäs kissa paskoo lakanoille.. Yäh

[/quote]

Mistä päättelet olleen "seksikäs kissa"? Ettei vaan olisi ollut 100-kiloinen jätti ahteri... xD

Ei vaan...Miten kyseiset miehet suhtautuivat tuohon?

Vierailija
142/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:48"]

Tanssin baarissa erään naisen kanssa ja totesin ettei hän osaa tanssia. Hän sanoi saman minulle joten löin häntä turpaan ja lähdin äkkiä karkuun.. :D hitto kun tuli mokattua. :D

[/quote]

ooot siis mies? =D

pirun hyvä läppä!!!! =D kai nainen nauroi kippurassa? jos ei , niin oli huumorintajuton.

[/quote]

Ja selvinpäin, koska kännissä kaikki on hauskaa ja sikakännissä sikahauskaa! Ja läppää, vitsiä, huumoria. Vitsivitsi hei. Voi vitsit, kun sit aamulla herää kuset housuissa putkan lattialla niin sit kyllä niin hävettää omg.

Mut sit voin hei tulla tänne palstalle avautuu kuinka vitun kännissä olin, kuinka urpo olin ja kuinka nolottaa. Ja kuinka en muista mitään. Mut siis niin sairaan siistiä ja kivaa oli että heti ens viikonloppuna uusiksi tietty.

[/quote]

Te kaikki kolme olette selvästi sama tyyppi tai yökyläilevä pentue. Nukkumaan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:51"]mies kusee ja oksentaa sänkyyn? av-palstalla kysytään, mitä teen?

vastauksina:

jätä se juoppo / sika / narsisti!

naisen kohdalla kyse on "vain" kännimokasta  ja läpästä , kuten pahoinpitelykin?

ihan vaan moka ja läppää =) kaikki nauraa kippurassa , ihq. kuka muuten panisi Messiä ?

nauretaan kaikki yhteen ääneen nyy tee nyt.

[/quote]

Siis sairaintahan tässä on se, että tää pokea läpsässyt ja sänkyyn kussut on yksi ja sama henkilö!! :D shokeeraavaa, eikö..? :D

En mä näitä kahta kertomaani oikeesti muistele lämmöllä. Kyllä on hävettänyt ja anteeksi on saanut pyydellä.

Mut kun oikeen pahasti mokaa, niin ei sitä kannata vuosikymmeniks jäädä suremaan. Kaikki me ollaan oltu joskus nuoria ja toiset vielä kaiken kukkuraks tyhmiä. :)

[/quote]

Multa näitä löytyis, mutta alkaa pelottaa et tutut tunnistaa kohta... :D

[/quote]

Just... Ja se sit susta on noloa.

Vierailija
144/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:48"]

Tanssin baarissa erään naisen kanssa ja totesin ettei hän osaa tanssia. Hän sanoi saman minulle joten löin häntä turpaan ja lähdin äkkiä karkuun.. :D hitto kun tuli mokattua. :D

[/quote]

ooot siis mies? =D

pirun hyvä läppä!!!! =D kai nainen nauroi kippurassa? jos ei , niin oli huumorintajuton.

[/quote]

Ja selvinpäin, koska kännissä kaikki on hauskaa ja sikakännissä sikahauskaa! Ja läppää, vitsiä, huumoria. Vitsivitsi hei. Voi vitsit, kun sit aamulla herää kuset housuissa putkan lattialla niin sit kyllä niin hävettää omg.

Mut sit voin hei tulla tänne palstalle avautuu kuinka vitun kännissä olin, kuinka urpo olin ja kuinka nolottaa. Ja kuinka en muista mitään. Mut siis niin sairaan siistiä ja kivaa oli että heti ens viikonloppuna uusiksi tietty.

[/quote]

Te kaikki kolme olette selvästi sama tyyppi tai yökyläilevä pentue. Nukkumaan siitä.

[/quote]

keskimmäinen voi kertoa etten ole ainakaan ylempi tai alempi.

mut hei, läpällä ja kännimoka. siiiiisttiiiiiii!

miehii saa hakkaa kännissä, miksei naisiikin ? ÄKSDEE.

huomenna on onneks PERJANTAI!! varokaa vaan! mokaan ja kännään!!! sikasupersiiiiiiiiistiii !

Vierailija
145/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui te jaksatte kinata? Ketään ei kiinnosta toi vinkuminen. Meni itellä jo fiilikset kirjottaa tänne mitään omia morkkiksen aiheita.

T. Miestä lyönyt ja housuihin kussut

Vierailija
146/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan mies löi ensin, niin löin takaisin. Tietysti kusin, turha sellasta salassa kotona on tehdä.

Vierailija
147/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:16"]

Maksatin 100 euron taksini muilla. Ja edelleenkään en tiedä kenellä..... 

[/quote]

toihan ei ole mitään. normi nettitreffien " kahvikupin" hinta , kun mies maksaa koko illan.

pääsitkö edes lyömään ketään miestä ?

läpällä ?

Vierailija
148/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni se ketju, jospa te jäätte tänne jankkaamaan 

http://www.vauva.fi/keskustelu/4229405/ketju/pahin_darramorkkiksen_aihe_vol_2

Vierailija
149/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUMALAUTA TE VITUN JANKKAAJAT, painukaa nyt hevonvittuun oikeasti.
Jos ei ole aiheeseen liittyvää kommentoitavaa (darramorkkiksen aiheita) tähän ketjuun, upotkaa perseeseenne ja jääkää sinne kiitos. Emme ole kiinnostunteita moralisoinnistanne.

Vierailija
150/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:43"]

Ei vaan mies löi ensin, niin löin takaisin. Tietysti kusin, turha sellasta salassa kotona on tehdä.

[/quote]

ihan läpällä kusit housuun? ÄKSDEE !

Jos mies löi ilman mitään syytä , niin kai teit rikosilmoituksen? Ihan ilman mitään syytä ?

Jos olisit naisena  lyönyt ensin , olisi se ollut VAIN "läppää" jolle olisitte aamulla nauraneet yhdessä, taas olisi

ollut vaarana virtsankaarkailu, kun olisi ollut niin HULVATON tilanne , mitä yhdessä muistella =DDDDD

Vierailija
151/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:51"]

Tää on kyllä aivan loistava vertaistukiketju! Itse olen joskus harkinnut vakavasti itsemurhaa morkkiksen (heräsin alasti tuntemattomasta talosta, jossa kolme outoa tyyppiä naureskelivat minulle) takia joten on todella lohduttavaa kuulla etten ole ainut jolla alkoholi on vienyt kontrollin..

[/quote]

Ihan sama, vertaistukiketjuna loistava :D 

[/quote]

Siis mitä v*tun vertaistukea teidän täytyy saada noihin känniurpoiluihin? Ei se mitään että kusin sänkyyn, jouduin putkaan ja vieraaseen autoon kun joku toinen känniääliö onkin textannu ex-anopille, ehe-ehe. Ja sit kilpaa elvistellään täällä et vähänx mua siis nolottaa,iiik apua, ja melkein ei pysty vielkää aattelee ja ai kaameeta ku hävettää ja siis vähänkö mä olin kännissä. Jee.

Se teidän känniääliöinti ei ole yhtään vähemmän noloa, vaikka vastaavan typeryyden multihuipentuman ois muutkin keksineet.

[/quote]

Eikö ois parempi vaan lopettaa koko juominen, jos ei osaa tehdä kuin typeryyksiä? Ei se känni ole mikään selitys tai oikeutus huonolle käytökselle. Saati puolustus.

Vierailija
152/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia. Pilaa hyvän ketjun.

Vierailija
153/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinpitely ei ole läppää vaan rikos. voisiko "huumorinainen" kertoa saitko mitään seuraamuksia?

vai vähätelläänkö  naisten pahoinpitelyjä suomessa?

http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134

Vierailija
154/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:45"]

yhden illan juttu naapurin kanssa. sinkkuja molemmat mutta hävettää ihan pirusti :D :D sattui aika vasta joten koskakohan se morkkis helpottaa...

[/quote]

Tää on paha, vaikka sinkkuna olisikin. Se kohtaamisen pelko rapussa tms. Oon kokenut saman. :) 

[/quote]

Juu.. viime sunnuntaina tuli itekki herätttä naapari kämpästä ilman housuja... olipa onneks lyhyt matka kotii! Hävettää.. :D en tiedä miksi.

Vierailija
155/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 03:01"]

pahoinpitely ei ole läppää vaan rikos. voisiko "huumorinainen" kertoa saitko mitään seuraamuksia?

http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134

[/quote]

And not a single fuck was given that day :)

Vierailija
156/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 03:11"]

[/quote]

[/quote]

eli miesten pahoinpitely ei ole mielestäsi minkään uutisen arvoinen ?

nice!!!

Vierailija
157/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 03:34"]

[/quote]

[/quote]

nice!!!

[/quote]

En edes lukenut linkkiä. Ärsyttääkö? ;)

Vierailija
158/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 03:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 03:34"]

[/quote]

[/quote]

nice!!!

[/quote]

En edes lukenut linkkiä. Ärsyttääkö? ;)

[/quote]

kannattaisi lukea. mutta en odota sinulta mitään, en yhtään mitään. ärsyttääkö? tekeekö mieli lyödä ?

Vierailija
159/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava tanssi jonkun miehen kanssa. Sitten vielä harrastin seksiä hänen kanssaan, autossa. Tulipahan todistettua että kännissä kaikki näyttää paremman näköisiltä..

Vierailija
160/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumorkkis tulee jo siitä, jos olen ylipäätään vetänyt kännit, vaikka mitään muuta tyhmää ei olisi tapahtunut. Pikkuhumala ja hiprakka on ok, mutta kunnon känni ei ole tila jossa haluan olla ja jolla haluaisin mieltäni ja kehoani koetella. Senpä takia ei kovin usein tule sitten juotuakaan, ehkä 1-2 kertaa vuodessa olen kännissä ja sekin tapahtuu usein vähän "varkain" kun juo liian nopeasti ja kiva nousuhumala ehtiikiin mennä yli.

Ennen join kyllä joka viikonloppu enkä kokenut morkkista, sen jälkeen olen onneksi vähän kasvanut ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän