Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin darramorkkiksen aihe?

Vierailija
16.07.2014 |

Omalla kohdallani ex-miehen äidille lähettämäni tilittävä tekstiviesti. Kunhan laittaa asian mittasuhteisiin, siitä pääsee juuri ja juuri yli. 

Miten teillä muilla? 

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:31"]Kimppakiva kahden miehen kanssa (peppuseksi)...laukaisi hurjan ulostamisrefleksin. Tarvitseeko enempää sanoakaan..?

[/quote]

Hyi yäk! Oot ällö.

Vierailija
122/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:25"]

Tämä mies, joka tässä ketjussa raivoaa, on tosiaan terapian tarpeessa. Antaa hänen raivota, ja jätetään täysin huomiotta. Ei alapeukutusta, ei vastausta. 

Lisää darramorkkiksia!!! xD 

[/quote]

miestä siis saa hakata? nice!!!!! olen mennyt itse väliin tappeluihin , joissa nainen on jäänyt alakynteen,

mutta seuraavalla kerralla tiedän että se on VAIN  kännimoka ja läppää. menen siis vain viereen nauramaan.

olen turhan tosikko ollut siis. pitää löysää pipoo ja relaa. kauhee mikä jäykkis oon ollu. siis se on vaan LÄPPÄÄ =DDDDDDDDDDDDD

[/quote]

Minä, siis se pokea läpsässyt sänkyynkusija ihmettelen, että mistähän tää raivostunut henkilö päätteli että se poke oli mies? Entäs jos se oli nainen..?

Ei sillä, että se mulle tekis mitään merkitystä. Yhtä väärin ja noloa silti, mut tulipahan mieleeni... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:25"]

Tämä mies, joka tässä ketjussa raivoaa, on tosiaan terapian tarpeessa. Antaa hänen raivota, ja jätetään täysin huomiotta. Ei alapeukutusta, ei vastausta. 

[/quote]

miestä siis saa hakata? nice!!!!! olen mennyt itse väliin tappeluihin , joissa nainen on jäänyt alakynteen,

mutta seuraavalla kerralla tiedän että se on VAIN  kännimoka ja läppää. menen siis vain viereen nauramaan.

olen turhan tosikko ollut siis. pitää löysää pipoo ja relaa. kauhee mikä jäykkis oon ollu. siis se on vaan LÄPPÄÄ =DDDDDDDDDDDDD

[/quote]

Voin kuvitella miten tyytyväisenä katsot jonkun naisen saavan turpaan ajatellen että: Kostan sille AV:n vittuilijalle hähää!!! EVIL :D

[/quote]

mä vaan luulin että mun pitää relaa ja löysää pipoo? sehän on vaan läppää ? pahoinpitely siis.

vajaa-älyiset , lapset, vammaiset ja suurin osa naisista ovat tosin minun mielessäni ihmisiä joita ei lyödä.

jos nainen pahoinpitelee, on kenellä tahansa oikeus puolustautua. paitsi miehellä. miestä saa lyödä.

henkisesti sairaat ja narkomaanit ovat tosin arvaamattomia. oletko sinä johonkin edelleämainituista ryhmistä kuuluva "henkilö" ?

Vierailija
124/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:34"]

[/quote]

[/quote]

Voin kuvitella miten tyytyväisenä katsot jonkun naisen saavan turpaan ajatellen että: Kostan sille AV:n vittuilijalle hähää!!! EVIL :D

[/quote]

mä vaan luulin että mun pitää relaa ja löysää pipoo? sehän on vaan läppää ? pahoinpitely siis.

vajaa-älyiset , lapset, vammaiset ja suurin osa naisista ovat tosin minun mielessäni ihmisiä joita ei lyödä.

jos nainen pahoinpitelee, on kenellä tahansa oikeus puolustautua. paitsi miehellä. miestä saa lyödä.

henkisesti sairaat ja narkomaanit ovat tosin arvaamattomia. oletko sinä johonkin edelleämainituista ryhmistä kuuluva "henkilö" ?

[/quote]

"Henkilö"? Onko mahdollista että olisin joku 80 -luvunsyntetisaattori? :D

Protestoin pöljyyttäsi vastaan. Vaikka sinulle on monta kertaa sanottu, ettei kenenkään mielestä lyöminen ole ok niin sinä räyhäät kuin vesikauhuinen kojootti :D

Vierailija
125/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, älkää jaksako! Mistä teitä näsäviisastelija-jankkaajia ilmestyy aina pilaamaan jokaisen mielenkiintoisen ketjun...ARGH... Rasittavaa luettavaa!

Vierailija
126/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin baarissa erään naisen kanssa ja totesin ettei hän osaa tanssia. Hän sanoi saman minulle joten löin häntä turpaan ja lähdin äkkiä karkuun.. :D hitto kun tuli mokattua. :D

Vierailija
127/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:44"]

Huhhuh, älkää jaksako! Mistä teitä näsäviisastelija-jankkaajia ilmestyy aina pilaamaan jokaisen mielenkiintoisen ketjun...ARGH... Rasittavaa luettavaa!

[/quote]

Olen oikeasti pahoillani, en voinut vastustaa kiusausta. Minustakin tämä oli hauska ketju. Nyt lopetan!

Vierailija
128/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En tiedä kenelle tarkoitit tämän viestin, mutta mä olen se pokea läpsässyt eli vastaan: ensinnäkin, kuten aiemmin jo kysyin, mistä sait päähäsi poken olleen mies? Aika seksististä vaan automaattisesti päätellä noin, eikö? ;)

Toiseksi, alunperin viestissäni sanoin "ilmeisesti "hyväkin" läppä". Se ei tarkoittanut että minua nauratti asia ja kuittasin sen läppänä.

Joten vihdoin, yrittäisitkö päästä tämän aiheen ylitse..?

Vierailija
129/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyynkusijalle lohdutus:

Minäkin olen kussut housuuni: vessajono oli liian pitkä!

T: 80-luvun syntetisaattori.

Vierailija
130/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:51"]

Tää on kyllä aivan loistava vertaistukiketju! Itse olen joskus harkinnut vakavasti itsemurhaa morkkiksen (heräsin alasti tuntemattomasta talosta, jossa kolme outoa tyyppiä naureskelivat minulle) takia joten on todella lohduttavaa kuulla etten ole ainut jolla alkoholi on vienyt kontrollin..

[/quote]

Ihan sama, vertaistukiketjuna loistava :D 

[/quote]

Siis mitä v*tun vertaistukea teidän täytyy saada noihin känniurpoiluihin? Ei se mitään että kusin sänkyyn, jouduin putkaan ja vieraaseen autoon kun joku toinen känniääliö onkin textannu ex-anopille, ehe-ehe. Ja sit kilpaa elvistellään täällä et vähänx mua siis nolottaa,iiik apua, ja melkein ei pysty vielkää aattelee ja ai kaameeta ku hävettää ja siis vähänkö mä olin kännissä. Jee.

Se teidän känniääliöinti ei ole yhtään vähemmän noloa, vaikka vastaavan typeryyden multihuipentuman ois muutkin keksineet.

Vierailija
131/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mjooh. mulla oli sika kivaa yks pe . läpsin pokee ihan huolella naamaan , vittuilin snagarilla, kusin taksiin , mies lunasti taksista, oksensin eteiseen ja kakkasin olohuoneeseen ja sammuin kakan päälle. aamulla vauva ei pysyny käsissä kun kädet tärisi. oksensin aamullakin pyykkikoneeseen. mutta onneks se oli vaan kännimokii ja seuraavana päivänä vähän kadutti. nyt vaan hymyilyttää =) yläpeukkuja mulle, paljon!!!! =D

Vierailija
132/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:31"]Kimppakiva kahden miehen kanssa (peppuseksi)...laukaisi hurjan ulostamisrefleksin. Tarvitseeko enempää sanoakaan..?

[/quote]

Hyi yäk! Oot ällö.

[/quote]

Jep. Ihme paskaperse, tais olla miehillä oksennuksessa pitelemistä kun seksikäs kissa paskoo lakanoille.. Yäh

Vierailija
133/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:48"]

Tanssin baarissa erään naisen kanssa ja totesin ettei hän osaa tanssia. Hän sanoi saman minulle joten löin häntä turpaan ja lähdin äkkiä karkuun.. :D hitto kun tuli mokattua. :D

[/quote]

ooot siis mies? =D

pirun hyvä läppä!!!! =D kai nainen nauroi kippurassa? jos ei , niin oli huumorintajuton.

Vierailija
134/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosta omaan sänkyyn pissaamisesta mieleen, kun oma mieheni tuli muutama vuosi sitten baarista kotiin. Meillä on makuuhuoneessa kolme ovea, joista yhdestä tullaan sisälle ja kaksi muuta ovea, jotka on vierekkäin vie toinen vaatehuoneeseen ja toinen vessaan. No mieheni kömpi viereen sänkyyni ja juteltiin siinä hetki, vaikutti ihan selvältä. Mä kuitenkin nukahdin ja hetken päästä herään outoon ääneen ja katson niin mieheni on kusella meidän VAATEHUONEESSA, kun oli erehtynyt ovesta... :D Sillon yöllä ei paljon naurattanut, mutta nykyään koko jutulle vaan nauretaan. 

Mä en itse yleensä juo känniin asti ja käyttäydyn yleensä fiksusti. Tietenkin ylilyöntejä tapahtuu ja kaikki tekstarit exille ja mitä muuta on täälläkin sattunut. Yksi juttu on kuitenkin elävästi mielessä, kun oltiin muutettu just edelliseen asuntoomme noin kymmen vuotta sitten. Baari-illan jälkeen menin mieheni kanssa hissiin ja samaan hissiin tuli myös yksi uusista naapureistamme. Ja mitä teen minä? No oksennan, niin että koko hissi on täynnä mun oksennustani. Onneksi se tuntematon naapuri oli nuori ja itsekin kännissä, joten vain nauroi ja tarjosi miehelleni vielä siivousapua (ei ottanut vastaan), mutta kyllä hävetti. Parin viikonpäästä näin hänet baarissa ja pahoittelin vielä tapahtunutta ja tarjosin oluen. Sen jälkeen vietettiinkin ton naapurin kanssa aikaa pari kertaa! 

Vierailija
135/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen että mikä oikeus naisella vetää turpaan miestä kun se sanoo että et osaa tanssia ? Vaivani kenties mt-ongelmat kun asia vielä naurattaakin? Ei hyvä luoja ei hyvin mee tollakaan.. Vedänpäs tästä jengiä huvikseni turpaan. Voitit juuri päivän valkoroska-palkinnon, hyi vittu.

Vierailija
136/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:03"]Samaa ihmettelen että mikä oikeus naisella vetää turpaan miestä kun se sanoo että et osaa tanssia ? Vaivani kenties mt-ongelmat kun asia vielä naurattaakin? Ei hyvä luoja ei hyvin mee tollakaan.. Vedänpäs tästä jengiä huvikseni turpaan. Voitit juuri päivän valkoroska-palkinnon, hyi vittu.

[/quote]

Vaivaako*! Ennakoiva tekstinsyöttö jne.

Vierailija
137/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En tiedä kenelle tarkoitit tämän viestin, mutta mä olen se pokea läpsässyt eli vastaan: ensinnäkin, kuten aiemmin jo kysyin, mistä sait päähäsi poken olleen mies? Aika seksististä vaan automaattisesti päätellä noin, eikö? ;)

Toiseksi, alunperin viestissäni sanoin "ilmeisesti "hyväkin" läppä". Se ei tarkoittanut että minua nauratti asia ja kuittasin sen läppänä.

Joten vihdoin, yrittäisitkö päästä tämän aiheen ylitse..?

[/quote]

ihan sama löitkö miestä vai naista. pahoinpitely ei ole läppä, vaan rikos.

kuitataanko kaikki pahoinpitelyt sinuun kohdistuneena myös läppänä ? ihan "vaan" kännimokana" jolle

yhdessä voi naureskella?

Vierailija
138/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on erehtyväinen, ja varsinkin alkoholin vaikutuksen alaisena monelle sattuu ja tapahtuu...

Minusta ainakin helpottavaa kuulla, etten ole ainoa joka on joskus mokaillut. Joskus potenut suurtakin itseinhoa ja ahdistuneisuutta humalassa tehdyistä jutuista, mutta siitä viisastuneena en juo enää alkoholia kun hyvin harvoin ja maltillisesti.

Kiitos kun jaatte morkkiksenne täällä avoimesti. :)

Vierailija
139/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus darramorkkiksene ei tarvita kuin viinaa. Ei välttämättä edes mokaa.

Vierailija
140/200 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:48"]

[/quote]

ooot siis mies? =D

pirun hyvä läppä!!!! =D kai nainen nauroi kippurassa? jos ei , niin oli huumorintajuton.

[/quote]

Ja selvinpäin, koska kännissä kaikki on hauskaa ja sikakännissä sikahauskaa! Ja läppää, vitsiä, huumoria. Vitsivitsi hei. Voi vitsit, kun sit aamulla herää kuset housuissa putkan lattialla niin sit kyllä niin hävettää omg.

Mut sit voin hei tulla tänne palstalle avautuu kuinka vitun kännissä olin, kuinka urpo olin ja kuinka nolottaa. Ja kuinka en muista mitään. Mut siis niin sairaan siistiä ja kivaa oli että heti ens viikonloppuna uusiksi tietty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä