Opamox
Mulla meni 30mg päivä.Se vähennettiin 15mg päivä.Olen lääkärille kiitollinen että pääsin pahimman elämän vaiheen yli.Haluaisin kuitenkin pitää tarvittavana 15mg päivä.Mutta on niin ristiriitaista tietoa lääkkeen käyttö ajoista.
Kommentit (11)
Saahan sitä haluta, riippuu lääkäristä.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haluta, riippuu lääkäristä.
No mutta annos puolitettiin, eli on käytössä se 15mg.
Ei mitenkään koukuttava. Kaikilla ei ole narkin mieli ja mieliteot. Lääke siinä missä muukin, lietsotaan ihmeellistä kauhua näitä lääkkeitä kohtaan, jotta ihmiset ei saisi apua. Miksi?
Onkos meidän opamox-trollaaja päässyt taas netin ääreen?
Mulla on käytössä Diapam, pitkävaikutteisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään koukuttava. Kaikilla ei ole narkin mieli ja mieliteot. Lääke siinä missä muukin, lietsotaan ihmeellistä kauhua näitä lääkkeitä kohtaan, jotta ihmiset ei saisi apua. Miksi?
Tuota minäkin ihmettelin...mulle lääkäri määräsi nukahtamis lääkkeeksi, ( ei siis unilääkkeeksi vaan avuksi nukahtamiseen.) ei mitään tehoa, aivan turha ostos, halvemmaksi ois tullu ostaa Figarolleja! Jos Jonnet ei tajuu niin Figarol on karamelli!
Minä käytän silloin tällöin pahimpiin ahdistustiloihin. Muuten riittävät bentsot.
Mikä on ristiriitaista? Mitkä käyttöajat?
Mulla oli traumaattisen kokemuksen jälkeen tarvittaessa otettavaksi reilun vuoden ajan, otin puolikasta kerrallaan ja pari kertaa viikossa. Jäi sitten itsestään pois kun elämäntilanne rauhoittui.
On koukuttava tuote, eroon vaan, niin olet vapaa.