Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koristelet alapääsi gynekologille mennessä?

Vierailija
16.07.2014 |

Kävin tänään papassa ja eilen kun tuota jo vähän rujoon kuntoon mennyttä lörpsää sheivasin niin tuli tarve piristää vähän muutenkin yleisilmettä iloisemmaksi. Onhan se nyt karu näky ihan sellaisenaan, vielä niin lähietäisyydeltä. En hätäpäissäni keksinyt muuta kuin aamuteestä semmoisen mietelauseen sidoin karvatupsuun kiinni ja työnsin lapun sisäpuolelle, vähän niinkuin diy-onnenkeksi. Ja tussilla piirsin pienet kaaret molemminpuolin että näyttäisi iloisemmalta. Vähän vaisuksi jäi, mitä rutiineja muilla?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juhannuksena vaan koivunoksat häpyhuulilla. Ensi viikolla ajattelin laittaa vähän vaaleita raitoja karvoihin. Niin ja sisustustarra "Allways kiss me good night" on ollut siellä jo pari viikkoa, ei merkkiäkään irtoamisesta. :)

Vierailija
42/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:14"]Istun juuri gynekologin odotushuoneessa. Junttina kävin vain vessassa pesemässä paikat enkä tajunnut koristella :( Olen varmaan vuosisadan juntein. Pitäisiköhän juosta karkuun?

[/quote]

Ei ku äkkiä leikkaat jostain odotushuoneen lehdetä kivoja kuvia ja liimaat ne nättiin asetelmaan.

[/quote]

ja siis omg, eiks sulla oo vaginankoristelupussukkaa mukana?! Ite kannan aina laukussa jos sattuu tollanen moka. Pussukkani sisältää mm glitteriä, erilaisia narun päässä olevia tekstilappusia (niistä henk koht suosikit on "älä edes kuvittele, mulla on hillopäivät" ja "tervetuloa, tänään irtoo"), eri värisiä häpykarva värejä ja lisäkkeitä, tekohampaat (hirveen hauska pila tai jäänrikkoja esim ekoilla treffeillä nuo hampaat värkin suulla, voi vaikka heittää jätkälle sängyssä että "en mä sua pure" ja sitten avata hampaallinen värkki) jne. Jos sulla ei vielä vaginapussukkaa ole, niin nyt on aika tehdä se! Säästyt aika monelta nololta tilanteelta jatkossa :)

[/quote]

ainiin, unohdin mainita vappupillit! Ne on nyt in, me käytetään niitä monesti työ kavereitten kanssa jos jollain on synttärit. Mennään aamulla vähän aikaisemmin töihin, kun toimison ovi aukeaa, ollaan siellä lettu levällään ja vaginapierujen avulla töräytellään siihen pilliin kun samalla huudetaan tietysti yllätyyys!! Ja aina on yhtä hauskaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:21"]

olen istuttanut joulukuusen törröttämään toosasta ja värjännyt pillukarvat vihreiksi että tulisi iloisemman näköiseksi. Joulukuusi on tietysti koristeltu.

[/quote]

Onko siinä valot? 

[/quote]

"Älä kosketa sähkölaitteita ollessasi märkä"!! Turvallisuus ennen kaikkea, hassu :)

[/quote]

No ei kai niitä valoja verkkojännitteeseen kytketäkään. Pitäisi olla aikamoinen roikka matkassa, jotta voisi odotushuoneessa kytkeä seinään ja se yllätyksen ilo häviäisi, kun gyne huomaisi lahkeesta kulkevan johdon ennen levitystä. Paristoilla toimivat lamput on aivan turvallisia kosteissakin paikoissa.

Vierailija
44/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:21"]

olen istuttanut joulukuusen törröttämään toosasta ja värjännyt pillukarvat vihreiksi että tulisi iloisemman näköiseksi. Joulukuusi on tietysti koristeltu.

[/quote]

Onko siinä valot? 

[/quote]

"Älä kosketa sähkölaitteita ollessasi märkä"!! Turvallisuus ennen kaikkea, hassu :)

[/quote]

No ei kai niitä valoja verkkojännitteeseen kytketäkään. Pitäisi olla aikamoinen roikka matkassa, jotta voisi odotushuoneessa kytkeä seinään ja se yllätyksen ilo häviäisi, kun gyne huomaisi lahkeesta kulkevan johdon ennen levitystä. Paristoilla toimivat lamput on aivan turvallisia kosteissakin paikoissa.

[/quote]

Jaa.. Mulla tosin ei kosteus ole ongelma. Taidan hommata kaktuksen. Mutta hei, tarviiko se auringonvaloa?

Vierailija
45/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkinseittejä. Mutta ne on tulleet sinne itsestään :/

Vierailija
46/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:59"]

[/quote]

Onko siinä valot? 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minulla on muuntaja matkassa ja pyydän gyneä pistämään sen seinään. En halua sinne mitään alkali tai muitakaan myrkkyparistoja. Valoissa on USB liitin, joten hätätapauksessa saa tietokoneestakin virtaa.

Vierailija
47/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan immenkalvoni takaisin. Olenhan ikineitsyt.

Vierailija
48/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:03"]

Jaa.. Mulla tosin ei kosteus ole ongelma. Taidan hommata kaktuksen. Mutta hei, tarviiko se auringonvaloa?

[/quote]

No juuri sitähän varten housuissa on vetoketjut siinä kohdassa. Jos mekkoa käyttää, oikein ohut läpikuultava mekko toimii.

Vierailija
49/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:03"]

[/quote]

Nettikaupoissa (ebay ym.) myydään patterillisia vaginavaloja, joita voi käyttää kukkien kanssa. :) 

Vierailija
50/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteisesti. Jouluna kulkusia ja muutama perinteinen pompula roikkumaan, uutena vuotena nakki sinne ja vähän perunasalaattia häpykukkulalle, pääsiäisenä pajunkissa-asetelma, vappuna tekonenä ja serpentiinit ja samat systeemit juhannuksena kuin tuolla aiemmassa viestissä joku kertoi, siis koivunoksat.

Vierailija
51/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis mennä gynelle kans kohta, mut minne mä sit laitan nää joululahjat ku lapset kuitenki löytäis nää jostain kaapista?! :( Voinko ottaa ne siin gynellä pois, ku "lääkärithä on nähny jo kaiken#?

Vierailija
52/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:11"]

Ihan perinteisesti. Jouluna kulkusia ja muutama perinteinen pompula roikkumaan, uutena vuotena nakki sinne ja vähän perunasalaattia häpykukkulalle, pääsiäisenä pajunkissa-asetelma, vappuna tekonenä ja serpentiinit ja samat systeemit juhannuksena kuin tuolla aiemmassa viestissä joku kertoi, siis koivunoksat.

[/quote]

Minä kyllä pidän pääsiäisenä ehdottomana Kinder yllätysmunia.

Vierailija
53/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri valitti kerran että vittusi on vinossa. Tämän vuoksi asennan siihen koristeiden sijaan vatupassin.

Vierailija
54/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin minun nuoruudessani kivikaudella oli tapana maalailla luolamaalauksia sinne vaginan seinille. 

Vierailija
55/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienoismalli saksalaisesta sukellusveneestä. Mies askarteli.

Vierailija
56/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloweeninä mä koristelen just suomuilla, piimällä ja munakokkelilla. Vähän hapansilliä, niin tunnelma on aito. Jos oikein haluaa pelotella laitan pieniä leikkimuurahaisia, -hämähäkkejä ja olempa joskus sujauttanut kokonaisen lepakonkin. NÄin synnyttäneenä aika hauskoja on myös ne sellaiset tekohaavat ja -arvet tonne epparin kohtaan. Olen jo monta gyneä näillä saanut höynäytetyksi. Kuulin jopa, että eräs miesgyne tuli käyntini jälkeen ulos kaapista. Ei enää pimssit kiinosta ;)

Vierailija
57/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelkästään "tervetuloa"-matto siinä aukon suulla. Hitsi kun en ole keksinyt noin upeita juttuja...seuraavalla kerralla laitan ehkä tanssiryhmän siihen häppärin päälle letkajenkkaa menemään...onhan noi satiaiset jo niin hyvin koulutettu..

Vierailija
58/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on vaginan tuunauksen ja sistuksen suhteen tosi samanlainen maku eli simppeliä vaaleaa pohjoismaalaista! Olen posliini tietysti, mutta haen sitten vielä kontrastia sellaisesta vaaleasta koivuisesta (huom tosi yksinkertaisesta!) vagina korusta. Mun mielestä on muutenkin uskomatonta, kuinka mauton kirppismäinen retrorömpsä monella mun kaverilla on. Mut toisaalta tunnenpa sitten oloni oikeasti tyylikkääksi kun on yhteisiä saunailtoja. 

Vierailija
59/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:15"]Mun pitäis mennä gynelle kans kohta, mut minne mä sit laitan nää joululahjat ku lapset kuitenki löytäis nää jostain kaapista?! :( Voinko ottaa ne siin gynellä pois, ku "lääkärithä on nähny jo kaiken#?

[/quote]

Mitäs Jani-petteri sanoo kun batman haiseekin silakalta? Käytäthän siis näitä aiemmin mainittuja vaginatuoksuja?

Vierailija
60/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:25"]

No mulla on vaginan tuunauksen ja sistuksen suhteen tosi samanlainen maku eli simppeliä vaaleaa pohjoismaalaista! Olen posliini tietysti, mutta haen sitten vielä kontrastia sellaisesta vaaleasta koivuisesta (huom tosi yksinkertaisesta!) vagina korusta. Mun mielestä on muutenkin uskomatonta, kuinka mauton kirppismäinen retrorömpsä monella mun kaverilla on. Mut toisaalta tunnenpa sitten oloni oikeasti tyylikkääksi kun on yhteisiä saunailtoja. 

[/quote]

Oih, luulin että ainoastaan tamponikoruja on myynnissä, mutta että vaginakorujakin! Kerro heti mistä hankit! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän