Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koristelet alapääsi gynekologille mennessä?

Vierailija
16.07.2014 |

Kävin tänään papassa ja eilen kun tuota jo vähän rujoon kuntoon mennyttä lörpsää sheivasin niin tuli tarve piristää vähän muutenkin yleisilmettä iloisemmaksi. Onhan se nyt karu näky ihan sellaisenaan, vielä niin lähietäisyydeltä. En hätäpäissäni keksinyt muuta kuin aamuteestä semmoisen mietelauseen sidoin karvatupsuun kiinni ja työnsin lapun sisäpuolelle, vähän niinkuin diy-onnenkeksi. Ja tussilla piirsin pienet kaaret molemminpuolin että näyttäisi iloisemmalta. Vähän vaisuksi jäi, mitä rutiineja muilla?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin orkidean kasvamaan hyvälle, kostealle kasvualustalle. 

Vierailija
22/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin laitan punaa huuliin! Arkena vain kiiltoa, spesiaalipäivinä sitten jotain säväyttävämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:21"]

olen istuttanut joulukuusen törröttämään toosasta ja värjännyt pillukarvat vihreiksi että tulisi iloisemman näköiseksi. Joulukuusi on tietysti koristeltu.

[/quote]

Onko siinä valot? 

Vierailija
24/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan vuodenajasta. Talvella somistan tuheroni käpyasetelmalla, kesällä usein luonnonkukilla. Majavani saa rönsyillä vapaasti, joten karvat antavat paljon lisäinspiraatiota koristeluun.

Vierailija
25/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu käytä hajuvettä?

Vierailija
26/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapussa lukee: "Haista vittu!"

Vierailija
27/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikas pitkät rastat alapäässä. Onhan tää vähä erikoista, mutta herättää keskustelunaihetta, kun jengi kattoo mikä mun haarojen välissä roikkuu. Tietysti mä koristelen rastat. Milloin rusetteja, pinnejä, värejä, pujotettavia puuhelmiä ym. Mun avokki tykkää, kun karvat saa helposti heitettyä sivuun, kun alkaa hommiin. Mulla menee aamuisin aikas kauan, kun valmistelen rastat näteiksi.

Vierailija
28/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan, että tästä tulee seuraava AV-klassikkoketju :D

Vierailija
29/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun juuri gynekologin odotushuoneessa. Junttina kävin vain vessassa pesemässä paikat enkä tajunnut koristella :( Olen varmaan vuosisadan juntein. Pitäisiköhän juosta karkuun?

Vierailija
30/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä pari viikkoo ennen gynee istutaan häppäreihin siementä, että gynellä kasvaa kunnon rahkasammaleet. Emättimen suulle oon istuttanu saniaisia suuaukkoa ympäröimään. Peräaukkoon istutan ruusun.

Vierailija
31/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:14"]

Istun juuri gynekologin odotushuoneessa. Junttina kävin vain vessassa pesemässä paikat enkä tajunnut koristella :( Olen varmaan vuosisadan juntein. Pitäisiköhän juosta karkuun?

[/quote]

Siis ootko joku luomuhippi?

Vierailija
32/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoidetta, ruusuntuoksuista irtopuuteria ja matkalla gynelle ostan vielä ruusuja. Gynen vessassa "seison niskallani", eli laitan yläselän vasten lattiaa ja nostan jalat ja takamuksen vasten seinään. Hellästi nypin ruusuista terälehdet ja _hellästi_ painelen kolooni. Gynekologin ilme on joka kerta verraton ja ihastunut, kun pöydälle kiivetessä lattialle jää ruusuvana :)

Vierailija
33/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:21"]

olen istuttanut joulukuusen törröttämään toosasta ja värjännyt pillukarvat vihreiksi että tulisi iloisemman näköiseksi. Joulukuusi on tietysti koristeltu.

[/quote]

Onko siinä valot? 

[/quote]

"Älä kosketa sähkölaitteita ollessasi märkä"!! Turvallisuus ennen kaikkea, hassu :)

Vierailija
34/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen vähän laiska niin yleensä vain liiman tarroja römpsäänn joissa on nahkajunan kuvia.

Vierailija
35/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan niin paljon geishakuulia kuin mahtuu, niin se on sit semmonen mukava ylläri!

Vierailija
36/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen kujeileva luonne ja käytännön pilojen ystävä.

Nooh, viimeksi olin laittanut pimpsukkaani hyvin aidon näköisen dildon, joka ilmoittaa joka kerta kun levitän jalkani, että:"Tämä talli on varattu!"

Voi sitä naurun määrää! Yhdessä gynen kanssa ilakoimme, ja minä availin ja suljin polviani siinä maatessani... :'D

Vierailija
37/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:14"]Istun juuri gynekologin odotushuoneessa. Junttina kävin vain vessassa pesemässä paikat enkä tajunnut koristella :( Olen varmaan vuosisadan juntein. Pitäisiköhän juosta karkuun?

[/quote]

Ei ku äkkiä leikkaat jostain odotushuoneen lehdetä kivoja kuvia ja liimaat ne nättiin asetelmaan.

Vierailija
38/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorislävistys säväytti. Tottahan murulla pitää koruja olla!

Vierailija
39/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasen vauvanuken laitan sinne sisälle, että sitten ku levitän sääret ni gyne luulee et synnytän:) jos haluun oikeestitehä vaikutuksen uutee gynee jota en oo viel tavannu ni perus huulipuna tai vähintään klittakiilto

Vierailija
40/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:14"]Istun juuri gynekologin odotushuoneessa. Junttina kävin vain vessassa pesemässä paikat enkä tajunnut koristella :( Olen varmaan vuosisadan juntein. Pitäisiköhän juosta karkuun?

[/quote]

Ei ku äkkiä leikkaat jostain odotushuoneen lehdetä kivoja kuvia ja liimaat ne nättiin asetelmaan.

[/quote]

ja siis omg, eiks sulla oo vaginankoristelupussukkaa mukana?! Ite kannan aina laukussa jos sattuu tollanen moka. Pussukkani sisältää mm glitteriä, erilaisia narun päässä olevia tekstilappusia (niistä henk koht suosikit on "älä edes kuvittele, mulla on hillopäivät" ja "tervetuloa, tänään irtoo"), eri värisiä häpykarva värejä ja lisäkkeitä, tekohampaat (hirveen hauska pila tai jäänrikkoja esim ekoilla treffeillä nuo hampaat värkin suulla, voi vaikka heittää jätkälle sängyssä että "en mä sua pure" ja sitten avata hampaallinen värkki) jne. Jos sulla ei vielä vaginapussukkaa ole, niin nyt on aika tehdä se! Säästyt aika monelta nololta tilanteelta jatkossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi