Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koristelet alapääsi gynekologille mennessä?

Vierailija
16.07.2014 |

Kävin tänään papassa ja eilen kun tuota jo vähän rujoon kuntoon mennyttä lörpsää sheivasin niin tuli tarve piristää vähän muutenkin yleisilmettä iloisemmaksi. Onhan se nyt karu näky ihan sellaisenaan, vielä niin lähietäisyydeltä. En hätäpäissäni keksinyt muuta kuin aamuteestä semmoisen mietelauseen sidoin karvatupsuun kiinni ja työnsin lapun sisäpuolelle, vähän niinkuin diy-onnenkeksi. Ja tussilla piirsin pienet kaaret molemminpuolin että näyttäisi iloisemmalta. Vähän vaisuksi jäi, mitä rutiineja muilla?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:41"]Käykää suihkussa ennenkuin menette gynelle. Ei ne teitä katso sen kummemmin , ainoastaan mitä kuuluukin katsoa.

[/quote]

tylsimys! Vaginan koristelu on ihan yhtälailla naisen itsetuntoa kohottava asia kuin esim meikkaus!

[/quote]

Eikä ole tylsimys! Minusta tämä on tässä hauskassa ketjussa hauskin kommentti tähän mennessä, kun lukiessa tiedostaa, että joku saattaa ajatella toisten olevan tämän otsikon alla tosissaan!

Vierailija
2/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:41"]

Käykää suihkussa ennenkuin menette gynelle. Ei ne teitä katso sen kummemmin , ainoastaan mitä kuuluukin katsoa.

Pitääkö se pestäkin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:14"]

Karvat pois, häpykummulle autovahaa, kiillotuslaikka porakoneeseen ja häpykumpua kiillottamaan. Käsittelyn jälkeen se kiiltää niin kuin peili. Saa gyne sitten ihaille peilikuvaansa häpykummustani kun tekee töitä.

[/quote]

Ei niitä karvoja tarvitse poistaa ennen vahausta. Hyvin lähtee sillä kiillotuslaikalla karvatkin. Kun riittävillä kierroksilla ajaa, ei se ehdi sattuakaan, kun häpyluu jo kiiltää.

Vierailija
4/78 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime gynepäiväni aamuna innostunut leipomaan oikein korvapuusteja. Niinpä keksin piilottaa vaginaani suuren korvapuustin ja kupillisen kahvia. Oli mukava yllätys gynelle, kun hän sai sitten pitää oikein kunnon pullakahvitauon käyntini jälkeen. Ehkä ensi käynnillänikin panostan  johonkin tuollaiseen aidosti ilahduttavaan asiaan ennemmin kuin koristeluun. Seuraavan kerran voisin leipoa vaikkapa Sacher-kakun. Nämä on näitä arjen pieniä asioita, joilla voi ilahduttaa kanssaihmistä. Tulee itsekin paremmalle tuulelle.

Ensimmäiselle gynekäynnilleni joskus 90-luvun puolivälissä olin täyttänyt emättimeni sinisellä Play doh - muovailuvahalla. Tämä oli erittäin kätevä kikka, sillä kaivettuaan muovailuvahan kokonaisena ulos gyne saattoi nähdä sen muodosta emättimeni syvyyden. Suosittelen tätä vinkkiä muillekin. Itse luin sen aikoinani jostakin naistenlehdestä.

Vierailija
5/78 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis hiekkaahan siellä on...

Vakavasti: kokoan karvat ponnarille, jonka kiinnitän isolla hiusdonitsilla, minkä jälkeen kirjoitan no man's landiin kuulakärkikynällä sanan MOI.

Vierailija
6/78 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHAHAHAHA! :D

Vierailija
7/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:14"]Karvat pois, häpykummulle autovahaa, kiillotuslaikka porakoneeseen ja häpykumpua kiillottamaan. Käsittelyn jälkeen se kiiltää niin kuin peili. Saa gyne sitten ihaille peilikuvaansa häpykummustani kun tekee töitä.

[/quote]

Niin toi on nyt sitä modernia ja pelkistettyä. Ehkä mäkin kotona yksin ollessa teen vaan noin, mutta kyllä yleensä kun jonnekkin lähden, laitan sitten koristeita.

Vierailija
8/78 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava ketju! Mut mut mut, karvatuppien tulehtuminen on mulle ongelma. Kuinka hoidatte koristelun kärsimättä tästä vaivasta?

Vierailija
9/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mietelausetta ensi kerralla. Taidan tosin laminoida se, että säilyy luettavana.

Voisiko laittaa nappeja hävystä ylöspäin kohti napaa, niinku linea negran mukaan? Näyttäis hauskan trendikkäältä.

Vierailija
10/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän huulipunaa "niiss.huulissa" ;)

Näitä vaginapunia saa jo tietyistä nettikaupoista. Sävyni nimi on "Oh, lord morning glory"

Vierailija
11/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautan vähän kimalletta karvoihin. Aina vuodenajan mukaan teemaan sopivaa väriä.

Vierailija
12/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strasseilla, paljeteilla ja samettinauhoilla. Millon täytät 15 v?

Vierailija
13/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita mitään. Gyne asentaa Welcome-kyltin kiitoradan luokse.

Vierailija
14/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tuulitukalla permanentin häpykarvapidennyksiini. Pidennykset on clip on mallia, eli kiinnitän ne aina aamulla. Olen myös blondannut omat häpykarvat pidennysten tuhkaiseen blondiin sopiviksi.

Vierailija
15/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen istuttanut joulukuusen törröttämään toosasta ja värjännyt pillukarvat vihreiksi että tulisi iloisemman näköiseksi. Joulukuusi on tietysti koristeltu.

Vierailija
16/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ripsarilla mustaan karvoitukseni. Kyllähän siinä aikaa kuluu että saa huolitellun lopputuloksen, mutta alapääni näyttää heti ainakin 15 vuotta nuoremmalta.

Vierailija
17/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kolmen lapsen synnyttäneenä kätken leveään lettuuni jos jonkinmoista roinaa, ns. ylläreiksi matkan varrelle. Suuaukolla odottaa kenkälusikka (helpompi kurkata sisään), mutta lusikalla ei ole syytä aukaista liikaa, sillä muutoin tautisesta jättitusoonista alkavat vyörymään vyönsoljet, nappikokoelmat, kattilat, metallinpaljastimet sun muut esineet.

Vierailija
18/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän vanhanaikainen ja askeetikko, joten levitän vaan hieman glitteriä sopiviin kohtiin. Jos oikein villiinnyn, saatan väkertää häpykarvoista ranskanletin.

Vierailija
19/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:21"]olen istuttanut joulukuusen törröttämään toosasta ja värjännyt pillukarvat vihreiksi että tulisi iloisemman näköiseksi. Joulukuusi on tietysti koristeltu.

[/quote]

Ihanaa kuinka joku on valmistautunut ajoissa joulua varten <3 Arvostan suuresti.

Vierailija
20/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muotoilen karvat kimalleliimalla, toimii paremmin kuin muotovaahto, eikä tarvi lisätä glitteriä jälkeenpäin.  Kannattaa kokeilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi