Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koristelet alapääsi gynekologille mennessä?

Vierailija
16.07.2014 |

Kävin tänään papassa ja eilen kun tuota jo vähän rujoon kuntoon mennyttä lörpsää sheivasin niin tuli tarve piristää vähän muutenkin yleisilmettä iloisemmaksi. Onhan se nyt karu näky ihan sellaisenaan, vielä niin lähietäisyydeltä. En hätäpäissäni keksinyt muuta kuin aamuteestä semmoisen mietelauseen sidoin karvatupsuun kiinni ja työnsin lapun sisäpuolelle, vähän niinkuin diy-onnenkeksi. Ja tussilla piirsin pienet kaaret molemminpuolin että näyttäisi iloisemmalta. Vähän vaisuksi jäi, mitä rutiineja muilla?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sheivaa edellisenä iltana huolellisesti karvat pois, mutta jättää yläkulmaan pienen ®-merkin, jotta tiedetään kenen tavarasta tosiasiassa on kyse.

Vierailija
62/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:25"]No mulla on vaginan tuunauksen ja sistuksen suhteen tosi samanlainen maku eli simppeliä vaaleaa pohjoismaalaista! Olen posliini tietysti, mutta haen sitten vielä kontrastia sellaisesta vaaleasta koivuisesta (huom tosi yksinkertaisesta!) vagina korusta. Mun mielestä on muutenkin uskomatonta, kuinka mauton kirppismäinen retrorömpsä monella mun kaverilla on. Mut toisaalta tunnenpa sitten oloni oikeasti tyylikkääksi kun on yhteisiä saunailtoja. 

[/quote]

mä en myöd tajua kun monella on just näitä tassu ja tähtikuviollisia palleroita roikkumassa! Tosi wt meininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:15"]Mun pitäis mennä gynelle kans kohta, mut minne mä sit laitan nää joululahjat ku lapset kuitenki löytäis nää jostain kaapista?! :( Voinko ottaa ne siin gynellä pois, ku "lääkärithä on nähny jo kaiken#?

[/quote]

Mitäs Jani-petteri sanoo kun batman haiseekin silakalta? Käytäthän siis näitä aiemmin mainittuja vaginatuoksuja?

[/quote]

Meijän pojan nimi on kyl Luca Alexander ja se toivo kylläkin spider mania. Mut siis lelut on tietenki minigrip pusseissa niin ei tuoksut tartu, vaikka käytänkin tuoksuja.

Vierailija
64/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle joka kysyit mun simppelistä koivuisesta vaginakorusta eli kysymys on tavallaan vyötäröllä tulevasta vyöstä josa navan kohdalta lähtee laskeutumaan naru jonka päässä mulla on sellainen koivuinen hiottu kauniisti hävyn mukaan muotoiltu kupera puukappale. Mulla tuo puukappale on myös aika iso eli se myös vähän luo sellasta salaperäisyyttä, sinne alle voi sitten joku onnekas kurkistaa ;D

Niin ja se vyötärölle tuleva "vyö" on siis vaan ihan sellasta tosi ohutta poronnahasta tehtyä narua!

Vierailija
65/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti muuten vielä jatkaa, että mun mies tykkää niin kuin esileikkinä rummutella sitä puukappaleta, siitä lähtee sellaista kivaa värinää ja tuntuu myös jotenkin ihanan primitiiviseltä!

Vierailija
66/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:33"]

Niin ja piti muuten vielä jatkaa, että mun mies tykkää niin kuin esileikkinä rummutella sitä puukappaleta, siitä lähtee sellaista kivaa värinää ja tuntuu myös jotenkin ihanan primitiiviseltä!

[/quote]

Okei, aika kansallisromanttista... Mä ehkä haluaisin ennemmin jotain täysvalkeaa, tanskalaista muotoilua... Hm.

Vierailija
67/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:15"]Mun pitäis mennä gynelle kans kohta, mut minne mä sit laitan nää joululahjat ku lapset kuitenki löytäis nää jostain kaapista?! :( Voinko ottaa ne siin gynellä pois, ku "lääkärithä on nähny jo kaiken#?

[/quote]

Mitäs Jani-petteri sanoo kun batman haiseekin silakalta? Käytäthän siis näitä aiemmin mainittuja vaginatuoksuja?

[/quote]

Meijän pojan nimi on kyl Luca Alexander ja se toivo kylläkin spider mania. Mut siis lelut on tietenki minigrip pusseissa niin ei tuoksut tartu, vaikka käytänkin tuoksuja.

[/quote]

no hyvä, mulla kävi nimittäin pari vuotta sitten moka, kun piilotin miehelleni kutomat villasukat tosaan. Se haju ei ole lähtenyt vieläkään.

Vierailija
69/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon siellä silli. 

Että jos mainitaan kalanhajusta, niin voin vetää sen sillin esiin ja sanoa, että tohtori oli oikeassa! :D

Vierailija
70/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää suihkussa ennenkuin menette gynelle. Ei ne teitä katso sen kummemmin , ainoastaan mitä kuuluukin katsoa.

Vierailija
71/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:41"]Käykää suihkussa ennenkuin menette gynelle. Ei ne teitä katso sen kummemmin , ainoastaan mitä kuuluukin katsoa.

[/quote]

tylsimys! Vaginan koristelu on ihan yhtälailla naisen itsetuntoa kohottava asia kuin esim meikkaus!

Vierailija
72/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:41"]

Käykää suihkussa ennenkuin menette gynelle. Ei ne teitä katso sen kummemmin , ainoastaan mitä kuuluukin katsoa.

[/quote]

Siis en tosiaan aio käydä suihkussa ennen sinne menoa. Luuletko että mua huvittaa itse sitä toosaani pestä?? Sitä varten maksan veroja, että römpsä saa vuosihuoltonsa säännöllisesti. Aina ovat enimmät kuorrutteet sieltä pesseet ilman suurempia ongelmia.

Vierailija
73/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:23"]

Halloweeninä mä koristelen just suomuilla, piimällä ja munakokkelilla. Vähän hapansilliä, niin tunnelma on aito. Jos oikein haluaa pelotella laitan pieniä leikkimuurahaisia, -hämähäkkejä ja olempa joskus sujauttanut kokonaisen lepakonkin. NÄin synnyttäneenä aika hauskoja on myös ne sellaiset tekohaavat ja -arvet tonne epparin kohtaan. Olen jo monta gyneä näillä saanut höynäytetyksi. Kuulin jopa, että eräs miesgyne tuli käyntini jälkeen ulos kaapista. Ei enää pimssit kiinosta ;)

[/quote]

https://www.google.com/search?q=fake+wounds&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=56zGU_ck5-bLA8ihgMgH&ved=0CAgQ_AUoAQ

Tässä vielä vähän inspiraatiota. Googlen kuvahaulla löytää erilaisia tekohaavoja joista voi ottaa mallia. Youtubesta löytyy varmasti myös teko-ohjeita!

Vierailija
74/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan vaan Ikean Römpså-sarjan sisustuskamat. Tunnustan itseni wt-äidiksi!

Vierailija
75/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, oletteko te ihan tosissanne? Täysin tärähtäneitä tyyppejä!

Vierailija
76/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:54"]Voi luoja, oletteko te ihan tosissanne? Täysin tärähtäneitä tyyppejä!

[/quote]

millä vuosituhannella sä elät? Tää on nyt kuuminta hottia!

Vierailija
77/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää nyt hei kertomassa tohon linkkaamani ketjuun pahimmat wt vaginakoru kertomukset!

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4229125/mink%C3%A4laisesta_alap%C3%A4%C3%A4nkoristeista_tunnistaa_wtn?/sivu/1

Vierailija
78/78 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat pois, häpykummulle autovahaa, kiillotuslaikka porakoneeseen ja häpykumpua kiillottamaan. Käsittelyn jälkeen se kiiltää niin kuin peili. Saa gyne sitten ihaille peilikuvaansa häpykummustani kun tekee töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän