Saatteko koskaan kukkia mieheltänne?
Oletteko ikinä saaneet kukkia mieheltänne muuta kuin äitienpäivänä ja synttärin yhteydessä. Ikänne ja kuinka kauan olette olleet yhdessä.
Kommentit (29)
Merkkipäivinä, ja muuten tuo noin kerran kuussa? :)
Olen 19v mies 23v. Yhdessä ollaan oltu 2 vuotta ja naimisissa vuosi.
Saan ja pidän siitä. Mies tuo kukkia silloin tällöin, vaikkei olisi merkkipäivää.
Yhdessä 2vuotta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:04"]
Joo kyllähän se niitä on roudannut, en kyllä ymmärrä mitä niillä kukaan mitään tekee?!
Kuohuviinipullo tai suklaarasia ilahduttaa paljon enemmän.
Yhdessä 12 v, aviossa 9.
[/quote]
Mun mielestä on kaunista muistaa ja huomioida puolisoa. Se voilla kortti, viesti, kuohuvaa, kukkia, suklaata,koru jne.
Ei muista meilläkään joten etsin iloa muualta.
saan kukkia, koruja, hajuvesiä. Järjestää teatteri-iltoja ja viikonlopun seksilomia hotelleissa ja kylpylöissä. Merkkipäiviä ei muista mutta muuten useinkin. Olen 43 v. Yhdessä oltu 20 v siitä naimisissa 18v.
En ikinä, enkä muutenkaan mitään "muutenvain" lahjaa. Enkä minäkään ole hälle ostanut. :)
En niillä kyllä mitään tekisikään, mies on muuten päivittäisessä elämässä hyvin huomaavainen ja herrasmies, avaa esim oven aina, kantaa kauppakassit ja muuta vastaavaa. Sellainen on minulle paljon arvokkaampaa kuin kukat ja suklaat. :) Toki niitä olisi joskus kiva saada, mutta ennemmin jokapäiväinen huomiointi jos ei molempia voi saada ;)
Tykkään kukista ja mieheni sen tietää, olemme molemmat nelikymppisiä ja yhdessä olemme olleet nyt noin puolet elämästämme. Mies panostaa erityisesti äitienpäiväkukkiin ja synttäriruusut ovat perinne. Usein mieheni tekee lauantaiaamuna perheen ruokaostokset, ja jos on tulppaaniaika, tuo ihan omasta aloitteestaan usein niitä ison nipun kun pidän mielelläni tulppaanimaljakkoa pöydällä. Tai jos on kaupassa esillä joku muu kiva kauden kimppu, hän näkyy nappaavan sellaisen mukaan noin kerran tai kaksi kuussa. Vähän niin kuin joku ostaa iltalehden. Mitään sen romanttisempaa tai ihmeempää asiassa ei ole.
Kukkakaupassa mies näyttää asioivan vain merkkipäivien ja äitienpäivän aikaan.
En, olen kertonut ottavani mielummin suklaalevyn. Niitä sitten saankin pari kuukaudessa.
En,myöskään en synttäreinä tai äitienpäivänä. Koska olen sanonut, etten välitä kukista kotona. Ei ne mua ilahduta. Sen sijaan tuo pientä muuta kivaa välillä muuten vaan.
21 vuotta yhdessä, vm -72