Mikä taho voisi tukea minua löytämään kumppanin?
Olen eronnut nainen. Haluaisin löytää elämänkumppanin. Mitä kautta voisin saada siihen apua ja tukea (henkistä tukea ja käytännön tukea)? Tarvitsisin samalla pukeutumisneuvontaa, plastiikkakirurgiaa ja mentorointia. Olen hoikka ja melko sopusuhtainen, koulutettu ja työssäkäyvä nainen, mutta en ole missi- tai instabeibetasoa.
Muutenkin pitäisi saada ura nousujohteiseksi ja koti stailattua parisuhdeasioiden edistämiseksi. Tuntuu siltä, että pitää aina selitellä kamalasti, kun kerron koulutustaustastani (pääosin akateeminen) tai työstäni. Häpeän kaikkea mahdollista itsessäni. Monivuotinen sinkkuus ja elämän junnaaminen paikallaan kyllästyttävät. Mistä apuja kaltaiselleni?
Kommentit (47)
Onhan näitä tahoja kuten Tinder, OkCupid, Treffit24, ...
Miehiltä saa fyysistä läheisyyttä kun vähän edes katsoo sinnepäin, niin helppoja ne ovat.
Itsestään se kaikki lähtee eli ensiksi kannattaa nuo mielenterveysongelmat hoitaa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä haluat kumppanin? Kun ymmärsin että en tarvitse kumppania niin se vapauden tunne oli mieletön, vapauttava! Kun oppii olemaan sinut itsensä kanssa niin elämä on helpompaa.
Haluan perheen, elämänkumppanin ja fyysistä läheisyyttä.
T. Ap
Eli normaalin ihmisen tärkeimmät perustarpeet ruuan jälkeen.
Kokeile nettideittejä, ei kuitenkaan tinderiä, jossa etsitään lähinnä lyhytaikaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä saa fyysistä läheisyyttä kun vähän edes katsoo sinnepäin, niin helppoja ne ovat.
Ainakin lyhytaikaisesti. Mutta ilmeisesti ap etsii pitkäaikaisempaa.
No kuule, eiköhän paras tuki sulle olisi sellainen äidillinen, ruskeasilmäinen, itseäsi vanhempi naimisissa oleva naisterapeutti.
Ai ei vai? :)
Voi tsiisus. Montako vuotta sä vielä meinaat tätä jauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä haluat kumppanin? Kun ymmärsin että en tarvitse kumppania niin se vapauden tunne oli mieletön, vapauttava! Kun oppii olemaan sinut itsensä kanssa niin elämä on helpompaa.
Haluan perheen, elämänkumppanin ja fyysistä läheisyyttä.
T. Ap
Eli normaalin ihmisen tärkeimmät perustarpeet ruuan jälkeen.
Kokeile nettideittejä, ei kuitenkaan tinderiä, jossa etsitään lähinnä lyhytaikaista seuraa.
Eikun juurikin Tinderiin. On siellä niitä muitakin. Pitää vain vähän jaksaa seuloa. Hyvät kuvat ja lyhyt, napakka bio ja swaippilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, kuin tämä provo menee läpi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Itsestään se kaikki lähtee eli ensiksi kannattaa nuo mielenterveysongelmat hoitaa kuntoon.
Millä perusteella teet tuollaisen diagnoosin? En ainakaan itse ymmärrä, mitä "vikaa" aloituksessani oli. Ihan asiasta kirjoitin ja mielestäni asiallisesti ja ennen kaikkea rehellisesti.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Tuo on täysin myytti. Miehet ovat hyvinkin haluttomia jopa nättejä instapepputyttöjä kohtaan. Monesti katselen kauniita nuoria naisia ja seurailen, miten miehet heihin reagoivat. Harva jää katselemaan niitä jokamiehen unelmanaisia tavallisen arjen keskellä pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella teet tuollaisen diagnoosin? En ainakaan itse ymmärrä, mitä "vikaa" aloituksessani oli. Ihan asiasta kirjoitin ja mielestäni asiallisesti ja ennen kaikkea rehellisesti.
T. Ap
Eri mutta täytyyhän sun joskus olla käynyt terapiassa. Mikä siinä meni pieleen kun et halua yrittää uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Eri mutta täytyyhän sun joskus olla käynyt terapiassa. Mikä siinä meni pieleen kun et halua yrittää uudelleen?
Miten niin? Eivät monetkaan ihmiset käy koskaan terapiassa. Itselläni ei ole varaa sellaiseen. Ei ole muutakaan juttuseuraa, mutta ajattelemani asiat eivät liity terapian tarpeeseen mitenkään.
T. Ap
Kodille ei tarvitse tehdä muuta kuin pitää se siistinä ja puhtaana.
Stailaus on täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, kuin tämä provo menee läpi täällä.
Ei ole provo. Ihan aidosti tarvitsisin ideoita tilanteeni ratkaisemiseksi. Ei tässä oikein ole muuta ajatusta tällä hetkellä kuin yrittää räpeltää jotain vähän sinne päin ja ehkä tuurilla onnistua tai sitten alkaa suunnitella its aria.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ok, no hyvä tietää, että miehen saaminen ei ole ainakaan siitä kiinni.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Miten niin? Eivät monetkaan ihmiset käy koskaan terapiassa. Itselläni ei ole varaa sellaiseen. Ei ole muutakaan juttuseuraa, mutta ajattelemani asiat eivät liity terapian tarpeeseen mitenkään.
T. Ap
Jos käyt töissä sulla pitäisi olla varaa. Usko kun sanon oikeasti kaikkea hyvää tarkoittaen että et tule pääsemään tuosta eteenpäin ennen sitä terapiaa. Pahimmassa tapauksessa päädyt yhteen jonkun eksäsi kaltaisen psykon kanssa. Jo pelkästään sen suhteen aiheuttamien vaurioiden korjaaminen vaatisi terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, no hyvä tietää, että miehen saaminen ei ole ainakaan siitä kiinni.
T. Ap
Jatkan vielä: aiemman exäni vuoksi remontoin kotini omin käsin ennen kuin hän oli tulossa kylään ensimmäistä kertaa. Maalasin omin käsin lautalattiatkin jne.
Yleensä olen ainakin puunannut kotini huolellisesti ennen kyläilyä. Ensimmäinen miesystäväni naureskeli kirjahyllyissä olleille elokuva-aiheisille koristeilleni tuolloin (olin 23-vuotias). Aiheeseen liittyy aika paljon stressaamista kyllä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Jos käyt töissä sulla pitäisi olla varaa. Usko kun sanon oikeasti kaikkea hyvää tarkoittaen että et tule pääsemään tuosta eteenpäin ennen sitä terapiaa. Pahimmassa tapauksessa päädyt yhteen jonkun eksäsi kaltaisen psykon kanssa. Jo pelkästään sen suhteen aiheuttamien vaurioiden korjaaminen vaatisi terapiaa.
Mistä tiedät exästäni? Yritän itse asiassa edelleenkin tulla heidän kanssaan toimeen, vaihtelevalla menestyksellä tosin, mutta itse suhde on mennyttä.
T. Ap
Jos näin, niin sitten et tarvitse mitään kohennuksia itseesi tai elämääsi. Päin vastoin.
Tosin luulen, että se sinun keskivertomies on aika kaukana oikeasti keskivertomiehestä.