mikä koirarotu minulle?
Olen 20-vuotias nainen ja asun kerrostalossa. Olen halunnut koiran jo kauan ja nyt on sen aika. Rotu on vielä hakusessa....? Rotu saisi olla seuraavanlainen.
-pieni tai keskikokoinen
-helppohoitoinen turkki
-ihmisystävällinen
-pystyisi olemaan yksin kotona n.6h päivässä viisi kertaa viikossa (Tai vähemmän!!)
-agility ja toko harrastuksena
-n.1-2h päivässä lenkkeilyä.
Siinä ne sitten olikin.... Ehdotelkaa rotuja ja kertokaa vähän niistä. :)
Kommentit (10)
Yksi 10.000 chihuahuasta ei ole räksyttävä pikku rakki joten numero 1. Käynyt hyvä tuuri.. hommaa ap vaikka saksanpaimenkoira tai labradorinnoutaja
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 02:28"]Yksi 10.000 chihuahuasta ei ole räksyttävä pikku rakki joten numero 1. Käynyt hyvä tuuri.. hommaa ap vaikka saksanpaimenkoira tai labradorinnoutaja
[/quote]
Ei se ole tuurista kiinni vaan omistajasta.
Onpa noilla räksyttävillä pikku koirilla sitten paskoja omistajia
Keskikokoinen snautser. Erittäin lapsirakas. Turkkia joutuu kyllä jonkin verran hoitamaan mutta ei kauheasti jos ei näyttelyihin vie. Agilityä voi hyvin harrastaa. Ja tokoa myös. Pystyy helposti olemaan sen 6 tuntia yksin ja pari tunnin lenkkiä sopii hyvin.
Chihuahua. Suloinen mussukka. Meidän oma on mitä täydellisin. Ei hauku, ei pure/näyki, lapsiystävällinen, tulee toimeen muiden talon lemmikkien kanssa, seurallinen, iloinen<3 Toki se on omistajasta kiinni millainen koirasta tulee. Ja turkki on helppohoitoinen eikä lenkkienkään tarvitse mitään himopitkiä olla. Ja ruokaan menee vähän rahaa.