Voiko kolmilapsinen sinkku löytää enää oikeasti miestä???
Tää yksinäisyys sattuu. Haluan niin miehen. Elämääni, arkeen, iltoihini. Tekee kipeää. Miksi miksi miksi... Elämä on ollu valtava kasa koettelemuksia. Eikä vähäisin rakkaimman menetys. Lapset pitää elämässä kiinni. Silti jotain puuttuu. Snif. Siskokullat, help, oon niin pohjalla...
Kommentit (66)
AP, ota mies, jolla itselläkin lapsi/lapsia. Silloin löytyy ymmärrystä puolin ja toisin. Arkielämiänne ei tarvitse yhdistää, vaan voitte nauttia toisistanne ilman lapsia silloin kun se järjestyy. Tällainen suhde on ainakin itselläni toiminut ja ollut mahtavaa arjen vastapainoa.
Mullakin on kolme lasta. Ex jätti tylysti, mutta menin eteenpäin ja elämä jatkui, aiemmin kuin kuvittelinkaan.
Varmasti löytää miehen aika nopeasti vaikka kuuden lapsen yksinhuoltaja jos asuu pääkaupunkiseudun ulkopuolella, siellä on pulaa naisista. Pk-seudulla vaikeampaa.
Olen kolmen lapsen yh ja vientiä olisi ollut enemmän kuin tarpeeksi, niin lapsettomien kuin "lapsellisten" miesten keskuudessa. Ehkä osasyynä on se että koska lapset eivät haittaa minua, ne eivät haittaa miehiäkään. Jos sen sijaan murehtii sitä ettei saa ketään koska on yyhoo (JOLLAINEN MINÄ OLEN, te sanan huonoista kaiuista huomauttelevat pikkusielut!) niin antaa itsestään vähän epätoivoisen vaikutelman eikä epätoivo ole houkuttelevaa.
Pää pystyyn, ap! Hyvä mies ottaa sinut lapsinesikin jos on niin hyvä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 03:54"]Perheellinen äiti ja vaimo täälläkin, ja jos ero miehestäni tulisi, olisin taas sinkku. Yksinkertaista.
[/quote]
Eipäs ku eronnut. Statuksesi vaihtuu eronneeksi. Terv eronnut ja yh
Mulla oli 4lasta,joista yks jo asumassa kyllä omillaan, ku erosin. Uusi, ihana mies tuli mun elämääni ihan etsimättä, nyt naimisissa ja yhteistä lasta ootetaan. Eli kaikki on mahdollista muillekin, jos mullekin:)! Lisään vielä, että asun ihan maalla alle 2000 asukkaan kyläsdä, enkä käy ees missään, silti joku johdatus toi tuon miehen mun elämääni :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 01:45"]
Näinpä näin, meillä on kyllä yhteishuolto eksän kanssa, OLEN SINKKU :) t. ap
[/quote]
Aloitusviestistäsi sain käsityksen, että olet leski, mutta olet siis eronnut??
[/quote]
Kyl, eronnut. T. ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 04:03"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 02:05"]
Ei voi - ainakaan hyvää miestä.
[/quote]
Ja perustelut tälle on..?
Millainen se hyvä mies on? Minulla on kiltti, älykäs, romanttinen, henkevä, urheilullinen, hyvässä duunissa esimiesasemassa, miehekäs, terveellisesti syövä, ryyppäämätön ja tupakoimaton, pitkä, lihaksikas, isosta perheestä haaveileva mies. Raha-asiatkin sillä on kunnossa. Osaa korjailla kaikenlaista, auttaa muita. Mitä vielä voisi vaatia mieheltä jotta olisi hyvä? Ihailee ja arvostaa yksinhuoltajuuttani kun näkee millaista se on.
Ja minulla on kuusi lasta.
[/quote]
On kaappihomo tai pienimunainen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:36"]Olen kolmen lapsen yh ja vientiä olisi ollut enemmän kuin tarpeeksi, niin lapsettomien kuin "lapsellisten" miesten keskuudessa. Ehkä osasyynä on se että koska lapset eivät haittaa minua, ne eivät haittaa miehiäkään. Jos sen sijaan murehtii sitä ettei saa ketään koska on yyhoo (JOLLAINEN MINÄ OLEN, te sanan huonoista kaiuista huomauttelevat pikkusielut!) niin antaa itsestään vähän epätoivoisen vaikutelman eikä epätoivo ole houkuttelevaa.
Pää pystyyn, ap! Hyvä mies ottaa sinut lapsinesikin jos on niin hyvä.
[/quote]
Seksisuhde ja tapailu on eri asia, kuin oikea parisuhde.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 04:03"]
Millainen se hyvä mies on? Minulla on kiltti, älykäs, romanttinen, henkevä, urheilullinen, hyvässä duunissa esimiesasemassa, miehekäs, terveellisesti syövä, ryyppäämätön ja tupakoimaton, pitkä, lihaksikas, isosta perheestä haaveileva mies. Raha-asiatkin sillä on kunnossa. Osaa korjailla kaikenlaista, auttaa muita. Mitä vielä voisi vaatia mieheltä jotta olisi hyvä? Ihailee ja arvostaa yksinhuoltajuuttani kun näkee millaista se on.
[/quote]
No ei se tuon perusteella ainakaan älykäs ole. Muut attribuutit voivat pitää paikkansa sinun näkökulmastasi tarkasteltuna.
Jos tuo koko lista pitäisi paikkansa, mies saisi naisen kuin naisen. Miksei siis ottaisi lapsetonta nuorta mimmiä, jonka kanssa nähdä maailmaa ja tehdä omat lapset myöhemmin. Ole rehellinen itsellesi - Tuo lista on fantasiaasi.
[/quote]
Koska ei halua lapsetonta nuorta mimmiä. On mies sellaistenkin kanssa seurustellut. Koska ei ole tavannut ketään, jonka kanssa tuntuu samalta kuin kanssani. Meillä on niin suuri vaikutus toisiimme, olen muuttanut hänen perspektiivinsä elämään ja nyt hän osaa elää sellaista elämää kuin haluaa ja olla onnellinen. Hän sanoi, ettei ole ennen minua koskaan tiennyt mitä rakkaus on ja vasta nyt oppinut rakastamaan pyyteettömästi.
Miksi hän ottaisi naisen jota ei rakasta, vain siksi että tämä olisi nuori ja lapseton? Etenkin kun hän on pistänyt edelliset tällaiset suhteet poikki, koska jotain puuttui? Jos olisit itse joskus kokenut tosirakkauden, ymmärtäisit. Olen hänelle parempi kuin lapseton nuori mimmi. Eivät lapseton ja nuori ole mitään henkilöstä kertovia ominaisuuksia, kertovat vain elämänvaiheesta ja - tilanteesta. Ei lapseton ja nuori tee kenestäkään automaattisesti parempaa vaihtoehtoa, eivät kerro ihmisestä itsestään yhtään mitään.
[/quote]
Liaan kovaa yrität nyt vakuutella, jokin mättää tässä ja tiedät sen itekin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 02:02"]Ap, oletko haku päällä?
[/quote]
No tuleehan sitä välillä oltua...
Kiitos tsemppaajille, teille kinastelijat en sano mitään :) t. ap.
Kiitos tsemppaajille, teille kinastelijat en sano mitään :) t. ap.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:18"]
[/quote]
No ei se tuon perusteella ainakaan älykäs ole. Muut attribuutit voivat pitää paikkansa sinun näkökulmastasi tarkasteltuna.
Jos tuo koko lista pitäisi paikkansa, mies saisi naisen kuin naisen. Miksei siis ottaisi lapsetonta nuorta mimmiä, jonka kanssa nähdä maailmaa ja tehdä omat lapset myöhemmin. Ole rehellinen itsellesi - Tuo lista on fantasiaasi.
[/quote]
Koska ei halua lapsetonta nuorta mimmiä. On mies sellaistenkin kanssa seurustellut. Koska ei ole tavannut ketään, jonka kanssa tuntuu samalta kuin kanssani. Meillä on niin suuri vaikutus toisiimme, olen muuttanut hänen perspektiivinsä elämään ja nyt hän osaa elää sellaista elämää kuin haluaa ja olla onnellinen. Hän sanoi, ettei ole ennen minua koskaan tiennyt mitä rakkaus on ja vasta nyt oppinut rakastamaan pyyteettömästi.
Miksi hän ottaisi naisen jota ei rakasta, vain siksi että tämä olisi nuori ja lapseton? Etenkin kun hän on pistänyt edelliset tällaiset suhteet poikki, koska jotain puuttui? Jos olisit itse joskus kokenut tosirakkauden, ymmärtäisit. Olen hänelle parempi kuin lapseton nuori mimmi. Eivät lapseton ja nuori ole mitään henkilöstä kertovia ominaisuuksia, kertovat vain elämänvaiheesta ja - tilanteesta. Ei lapseton ja nuori tee kenestäkään automaattisesti parempaa vaihtoehtoa, eivät kerro ihmisestä itsestään yhtään mitään.
Täällä myös eronnut alle kolmekymppinen alakoulu-ikäisen lapsen äiti.
Nätti ja elämäniloinen.
Ikäiseni pakenevat kun kuulevat lapsesta, enkä itse halua enempää lapsia. Onko ainoa toivoni reilusti vanhempi mies jolla jo lapsia eikä halua enempää? Jos näin on, elelen mielummin sinkkuna.
Olen kyllä muutoin tyytyväinen elämääni, mutta kaipaahan sitä välillä että olisi joku jonka kainaloon käpertyä ja katsella elokuvia, lenkkeillä ja käydä elokuvissa tai teatterissa. :)
Olen kolmen lapsen äiti, ja ihan yh:na tai sinkkuna miten vaan halutan sanoa, löytänyt nykyisen puolisoni. Eikä ollut edes mitenkään "vaikeaa", kuten täällä joku epäili. Mieheni on lapseton, aikaisemmin naimisissa ollut. Vakituinen duuni, kuten itsellänikin, pukeutuu siististi ja on mukava. Tulemme hyvin juttuun keskenämme. Että älä ap. vaivu mihinkään epätoivoon. Oman mieheni tapasin työkuvioista, ja ihan pk-seudulla asustellan.
Voi löytää ja uusioperheen koko voi olla tuplat:) kokemusta on!
Tottakai löydätvielä prinssisi<3 Itse olin3lapsen yh ja varma että yh elämä on mun juttu,kunnes se kaartoi mun elämään punaisella opelilla..t.onnellisesti naimisissa
Mikäs sinkku se sellainen on, jolla on kolme lasta? Olisitko kuitenkin ehkä eronnut..?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:54"]
Tää yksinäisyys sattuu. Haluan niin miehen. Elämääni, arkeen, iltoihini. Tekee kipeää. Miksi miksi miksi... Elämä on ollu valtava kasa koettelemuksia. Eikä vähäisin rakkaimman menetys. Lapset pitää elämässä kiinni. Silti jotain puuttuu. Snif. Siskokullat, help, oon niin pohjalla...
[/quote]
Minkä ikäinen olet?
[/quote]