Karppaus
Kysyn karppauksen vastustajilta, mikä on syy vastustukseen
Ei karppaus kaikille sovi tietenkään.
Mutta mikä siinä karppauksessa on niin kauheeta?
Kommentit (26)
Se, että karppaajat laihtuvat. Suomeksi kateus. Kun itse ei pystytä luopumaan siitä sokerin ja leivän mussutuksesta.
ja viralliset suositukset kehottavat syömään 6-9 annosta viljaa päivässä ja kerran viikossa nauttimaan karkkia.
Suomalaiset uskoo ja tekevät niinkuin käsketään.
Miksi te karppaajat uskotte, että kaikki muut ovat teitä vastaan?
Miksi te karppaajat uskotte, että kaikki muut ovat teitä vastaan?
Itse en jaksa kuunnella karppaajien juttuja, koska ne ei lopu ikinä! Esimerkiksi tää "miksi vastutatte meitä? Miksi vastustatte karppausta?"-jankkaus käy pidemmän päälle raskaaksi.
Ei karppauksessa vikaa ole, ei vain sovi itselleni, mutta karppaajat ovat ärsyttäviä kuten kommentoijat nro 2 & 3. Karpatkaa rauhassa ja jättäkää meidät virallisterveelliset rauhaan noilta tuputuksilta.
sanokaa kuinka moni karppaaja on laihtunut yli 4kg? luultavasti alle 6 ihmistä :)
Karppaajissa ärsyttää ne fanaattiset kiihkoilijat.
Näistä syistä en karppaa:
- olen terve
- en ole ylipainoinen
- en pidä liiasta rasvasta
- rakastan leipää ja hedelmiä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:15"]sanokaa kuinka moni karppaaja on laihtunut yli 4kg? luultavasti alle 6 ihmistä :)
[/quote]
Minä oon yksi niistä! Just tuli 17 kg täyteen ja enää on 5 kg matkaa 55-kiloiseksi :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:15"]
sanokaa kuinka moni karppaaja on laihtunut yli 4kg? luultavasti alle 6 ihmistä :)
[/quote]
mä tiputin 24kg
14. siis mies, vuosina 2012-2013 paino 107kg -> 83
Se että se on joku ämmien hömppä trendijuttu. Kun ollaan niin tietämättömiä ja uusavuttomia eikä osata itse laihduttaa niin sitten luetaan iltalehdestä vinkkejä "karppaukseen". Ja koska naapurin Eilakin on karppausdieetillä niin pakko se on munkin.. ja koska iltalehdessä sanottiin niin. Bää bää!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:40"]
Se että se on joku ämmien hömppä trendijuttu. Kun ollaan niin tietämättömiä ja uusavuttomia eikä osata itse laihduttaa niin sitten luetaan iltalehdestä vinkkejä "karppaukseen". Ja koska naapurin Eilakin on karppausdieetillä niin pakko se on munkin.. ja koska iltalehdessä sanottiin niin. Bää bää!
[/quote]
perustuu tieteeseen. monet miehet seuraavat ja tiputtavat painoa sillä runsaasti.
vaihtoehto perustuu siihen että uskoo auktoriteettien aivopesua.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:40"]
[/quote]
perustuu tieteeseen. monet miehet seuraavat ja tiputtavat painoa sillä runsaasti.
vaihtoehto perustuu siihen että uskoo auktoriteettien aivopesua.
[/quote]
Just nämä vainoharhaiset, foliohattu, aivopesu hölinät ärsyttää ihan suunnattomasti. Kaiken takana ei ole leipomoiden ja lääkärien salaliitto....
Se, että karppaajat/paleosyöjät yrittää muuttaa mun ruokavaliota samanlaiseksi kuin niiden, vaikka mitään syytä ruokavaliomuutokseen ei ole. Miksen mä voi syödä ihan niin kuin huvittaa, jos pysyn silti erinomaisessa kunnossa niin henkisesti kuin fyysisesti?
Osittaisella karppauksella -18kg, joka on nyt pysynyt poissa melkein vuoden, ilman jojoilua. Lisäsin liikuntaa, en rasvaa, vain pasta, peruna ja leipä pois, mutta syön hedelmiä ja jopa karkkia silloin tällöin. Yöunetkin vähentyneet, ja olo mitä parhain. Puurosta en kyllä luovu, sitä aamuisin marjojen kera. Ja vesi se tärkein.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:33"]Kysyn karppauksen vastustajilta, mikä on syy vastustukseen
Ei karppaus kaikille sovi tietenkään.
Mutta mikä siinä karppauksessa on niin kauheeta?
[/quote]