Voiko kolmilapsinen sinkku löytää enää oikeasti miestä???
Tää yksinäisyys sattuu. Haluan niin miehen. Elämääni, arkeen, iltoihini. Tekee kipeää. Miksi miksi miksi... Elämä on ollu valtava kasa koettelemuksia. Eikä vähäisin rakkaimman menetys. Lapset pitää elämässä kiinni. Silti jotain puuttuu. Snif. Siskokullat, help, oon niin pohjalla...
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 01:45"]
Näinpä näin, meillä on kyllä yhteishuolto eksän kanssa, OLEN SINKKU :) t. ap
[/quote]
Aloitusviestistäsi sain käsityksen, että olet leski, mutta olet siis eronnut??
Ap tässä moi. Tiedotusluontoinen asia: mul on nykyään miesystävä!!! :) Aina on siis toivoa.
Toivottavasti tykkää sun lapsistas ja sun lapset siitä miehestä...
Siis mitä te sekoilette?!? Itse olen pienen pojan yksinhuoltaja, mutta en sinkku. Olen seurustellut nyt vuoden miehen kanssa ja suunnitellaan yhteistä pesää ensi keväälle..
Ensin status on naimisissa, yhtäkkiä tila onkin yksinhuoltaja. Miksei status ole ensin sitten yhteishuoltaja...hei olen yhteishuoktaja, kun kysytään parisuhteen tilaa. Ok.
Kyllö olet sinkku ilman miestä. Sinkkuäiti on vaan väjän tarkentava nnimitystai vaikka se sinkku yksinhuoltaja. En minäkäön mainosta olevani yhdessä huoltava naimisissa oleva rouva vaan ihan vaan se naimisissa oleva tai kahden lapsen äiti.
Mun kokemuksen mukaan yh:t kelpaa miehille paremmin kuin lapsettomat reilu kolmekymppiset naiset. Syy lienee selvä; yh-äideillä ei ole joko ollenkaan halua enää tehdä lapsia, tai ainakaan siihen ei ole kiire.
Ite oon 32 ja miehet kiertää mut kaukaa. Ehkä ajattelevat, että mussa on jotain todella pahasti vialla, kun kukaan ei vielä tähän(kään) mennessä ole suostunut kanssani lisääntymään.
Mulla ei ole edes vauvakuumetta, mutta kukaan ei jää ees jutuille niin kauaksi aikaa, että saisivat sen tietää. :-P
Että älä ap valita, sä olet saanut jo elämääsi paljon enemmän kuin moni saa koskaan.
Tasan ei käy.