Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ja yksin matkustelu

Vierailija
15.07.2014 |

Ystäväi pyysi minua mukaansa laivalle Tallinnaan. Lapsesta erossa olo aika olisi n klo 12 ja kestäisi seuraavan illan yhdeksään. Minulla on vuoden vanha lapsi, joka olisi tuon ajan isänsä, mieheni, tutun ja turvallisen hoitajan kanssa.

Toinen ystäväni, joka ei lapsensa syntymän jälkeen ole ollut vauvastaan erossa kun kauppareissut, pahoitti kirjaimellisesti mielensä kun tätä asiaa hänelle hehkutin. :D Enkä tarkoita että siinäkään on mitään pahaa jos ei halua olla vauvasta erossa sekuntiakaan, kukin tavallaan.

Hän kertoi minulle, että olen todella vastuuton ja huono äiti jos lähden perheeni luota ystäväni kanssa tuolle reissulle laivalle. Hän kertoi, että äidin paikka on ehdottomasti kotona vauvan kanssa. Ja mainittakoon, että imetys loppui kun vauva oli 7kk. Hän myös päivitteli ja kauhisteli miten haluan olla vapaaehtoisesti vauvasta noin kauan erossa, ja että bilettää olisi pitänyt ennen kun lapsia alkaa hankkimaan. Mainittakoon myös, että en ole kertaakaan bilettänyt kun minulla lapsi on ollut.

Minulla ja miehellä on keskenämme hyvä ja luotettava suhde, rakastamme toisiamme kovin. Monesti sanotaan että laivoilla petetään. Tämä ei ainakaan omalla kohdallani todellakaan pidä paikkaansa, en koskaan miestäni pettäisi! Mutta sekin on ilmeisesti väärin tän kaverini mielestä, että meillä molemmilla on vielä omat ystävät lapsen saamisen jälkeenkin.

Nyt olisi vain niin mukava rentoutua ystävän kanssa laivalla, kun tietää että lapsi on turvallisissa ja hyvissä käsissä.

Tämä tapaus sai minut mietteliääksi, kannattaako sittenkään lähteä.. Mitä mieltä? Kuinka suuria aikoja itse olette olleet lapsistanne erossa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi