hindulais--jamakalais-savolais-saameilaiselle lapselle nimi?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:52"]Pojalle Karma Kukko Rastafar, tytölle Pilvi Nietos India
[/quote]
Ruhmi Anal Jamal
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:52"]Pojalle Karma Kukko Rastafar, tytölle Pilvi Nietos India
[/quote]
Ruhmi Anal Jamal
Ei oo totta, että löytyy pari, jotka otti tämänkin tosissaan.
Joku kyseli minne ap hävisi, nukkumaan tietysti ja päiväksi töihin.
Lapsen laskettu aika on sitten 2045, joten kiirettä ei ole.
Hah, voi ei, enpä sitten tajunnut yhtään, ettei ap ollutkaan tosissaan. Nyt kun mietin jo pelkkää aloituksen otsikkoakin, niin luulisi, että hälytyskellot olisi heti siinä vaiheessa soineet. Meitsi vaan ihan into piukassa googletteli joitain hindulaisuus-, Jamaika- ja saamelaissivustoja..ei hyvää päivää :D I'll get me coat.
-30
Ap tässä ja tällä kertaa vakavissaan. Ramai on entisen intialaisen kirjeenvaihtotoverini nimi, keksin sen siitä. Se oli itseasiassa lempinimi, mutta en muista edes mikä oikea nimi oli, joku hankala ja pitempi kuitenkin. Tosin ei aavistustakaan oilko Ramai hindu, hän ei koskaan maininnut sitä. Mutta Ramai oli mielestäni jotenkin kiva nimi. Lopetin kirjeenvaihdon, kun sävy alkoi olla liian "ehkä olisi mukava löytää Suomesta vaimo" tyyliä ja alettiin suunntella jopa Suomen matkaa. Olin 16, joten säikähdin pahan kerran. Savolainen isä minulla on oikeasti ja jamaikan kanssa ei ole mitään tekemistä, eikä saamelaisuuden.
Tämän aloituksen tarkoitus oli vain provosoida noita keskikää nimi "hollantilais-suomalaiselle" -lapselle ym. Jostain syystä en usko niidenkään olevan aitoja, vaan enemmänkin teini-ikäisten leikkiä. Johtunee siitä, että kaverin kanssa nuorena mietittiin paljon tuollaisia. Ehkä osa on aitoja, mutta suurin osa, en usko. Tosielämässä kun tapaa tosi harvoin ihmisiä, jotka kyselevät muilta nimiehdotuksia. Joskus on kyselty, olisiko joku nimi hyvä, mutta siihen se jää.
Hyvää päivänjatkoa. Osa ehdotuksista oli muuten ihan kivoja ja paljon hauskojakin. Lopetan tämän keskustelun omalta osaltani tähän.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 02:48"]Miten on mahdollista olla noin monikansallinen?
[/quote]
Kun hakemalla haetaan..