Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hindulais--jamakalais-savolais-saameilaiselle lapselle nimi?

Vierailija
15.07.2014 |

Isoveli on Ramai Aslak Ierikka. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 02:48"]Miten on mahdollista olla noin monikansallinen?

[/quote]

Kun hakemalla haetaan..

Vierailija
62/68 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollobrigita Laksmi Kikkoliina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:52"]Pojalle Karma Kukko Rastafar, tytölle Pilvi Nietos India

[/quote]

Ruhmi Anal Jamal

Vierailija
64/68 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:52"]Pojalle Karma Kukko Rastafar, tytölle Pilvi Nietos India

[/quote]

Ruhmi Anal Jamal

Vierailija
65/68 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta, että löytyy pari, jotka otti tämänkin tosissaan. 

Vierailija
66/68 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli minne ap hävisi, nukkumaan tietysti ja päiväksi töihin. 

Lapsen laskettu aika on sitten 2045, joten kiirettä ei ole.  

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/68 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, voi ei, enpä sitten tajunnut yhtään, ettei ap ollutkaan tosissaan. Nyt kun mietin jo pelkkää aloituksen otsikkoakin, niin luulisi, että hälytyskellot olisi heti siinä vaiheessa soineet. Meitsi vaan ihan into piukassa googletteli joitain hindulaisuus-, Jamaika- ja saamelaissivustoja..ei hyvää päivää :D I'll get me coat.

-30

Vierailija
68/68 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä ja tällä kertaa vakavissaan. Ramai on entisen intialaisen kirjeenvaihtotoverini nimi, keksin sen siitä. Se oli itseasiassa lempinimi, mutta en muista edes mikä oikea nimi oli, joku hankala ja pitempi kuitenkin. Tosin ei aavistustakaan oilko Ramai hindu, hän ei koskaan maininnut sitä. Mutta Ramai oli mielestäni jotenkin kiva nimi. Lopetin kirjeenvaihdon, kun sävy alkoi olla liian "ehkä olisi mukava löytää Suomesta vaimo" tyyliä ja alettiin suunntella jopa Suomen matkaa. Olin 16, joten säikähdin pahan kerran. Savolainen isä minulla on oikeasti ja jamaikan kanssa ei ole mitään tekemistä, eikä saamelaisuuden. 

Tämän aloituksen tarkoitus oli vain provosoida noita keskikää nimi "hollantilais-suomalaiselle" -lapselle ym. Jostain syystä en usko niidenkään olevan aitoja, vaan enemmänkin teini-ikäisten leikkiä. Johtunee siitä, että kaverin kanssa nuorena mietittiin paljon tuollaisia. Ehkä osa on aitoja, mutta suurin osa, en usko. Tosielämässä kun tapaa tosi harvoin ihmisiä, jotka kyselevät muilta nimiehdotuksia. Joskus on kyselty, olisiko joku nimi hyvä, mutta siihen se jää. 

Hyvää päivänjatkoa. Osa ehdotuksista oli muuten ihan kivoja ja paljon hauskojakin. Lopetan tämän keskustelun omalta osaltani tähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä