Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hindulais--jamakalais-savolais-saameilaiselle lapselle nimi?

Vierailija
15.07.2014 |

Isoveli on Ramai Aslak Ierikka. 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perttu.

Vierailija
2/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jomppa-Jamal Shamaani Ramadan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaikea kysymys, ihan joudutte itse ratkaisemaan!

Vierailija
4/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kerro, onko tyttö vai poika? Se olis kyllä aika olennainen tieto.

Vierailija
5/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oula Ganesha Selai-Lassie

Vierailija
6/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tai poika, molemmille ehdotuksia. Unohtui mainita, että esi-esi-isä on alunperin afrikasta ja hänen nimensä on Kunta Kinte. Pitäisikö tuo huomioida jotenkin? Jos etunimi olisi Kunta, jos poika? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilpojonne-Matti

Vierailija
8/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa on paljon kuntia, esim. Rovaniemen Maalais-Kunta olis kiva nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lei-Koltta Jonneli.

Vierailija
10/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:36"]

Jomppa-Jamal Shamaani Ramadan

[/quote]

 

Miksi hindulaiselle Ramadan? Muslimien juhlan nimi, outoa olis mun mielstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella

Vierailija
12/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi tyttö vai poika?

Brahma Bob Pertti Nuuk

Shiva Marley Pirjo Unna

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sori, ap vastasikin jo tuohon sukupuolijuttuun. En ehtinyt lukea. T.13

Vierailija
14/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negro Aggressor Narkomanickz

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:48"]

Onko lapsi tyttö vai poika?

Brahma Bob Pertti Nuuk

Shiva Marley Pirjo Unna

 

[/quote]

 

Nää on hienoja, mutta Suomessa saa olla vain kolme nimeä, joten jotain pitää yhdistää. Ap. 

Vierailija
16/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikkabanuuk

Vierailija
17/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anala-Nunnukalailai- Joujou- Ierikka.

Vierailija
18/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamos Arska Kingston Brahman 

Inari Goa Sateenkaari

Hosni Mubarak

Shiva Erkki 

Vierailija
19/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chandra -> Santra

Vierailija
20/68 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle: Jointti Pössy Kuutamo
Tytölle: Queen Biatch Sanonpakuitenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme