Olen tehnyt tutkimusta. Näin etenee tyypillinen AV-ketju
Aloitus: Minkä värinen on banaani
Vastaukset:
-Googleta
-Etkö tiiä. WT!
-Sitruuna on keltainen
-Idiootti, ei AP kysynyt minkä värinen SITRUUNA on vaan BANAANI
-Miksi te olette niin ilkeitä??
-PORVOOSTA PÄIVÄÄ?!
-Provo
-Tätä se yks bloggarikin kyseli
-Kuka ylipäätään syö enää banaaneja?
-Hyi helvetti joku banaani
-Banaanit on niin WT
-Älkää kiusatko AP:ta!
-Naisilla vaan banaanit mielessä M39
-UP!!!
-Eikö kukaan tiedä? -AP
-Keltainen.
-Eipäkäs kun vaaleankeltainen.
-Pastelli!
-PROVO!
jne...
Kommentit (315)
Banaani on tarkoitettu miehelle masturbointivälineksi, eikä se pysty koskaan saamaan samanlaista fyysistä tyydytystä miehestä, mitä mies saa siitä.
-Mies 29v-
Mikä on sinun syysi syödä banaania tässä modernissa yhteiskunnassa? Banaani on mennyttä aikaa, vanhoja arvo- ja terveyskäsitteitä. Syömällä banaania osoitat olevasi barbaari ja sivistymätön!
pinoon äärettömän kauniita banaaninimiä! :)
Siis miksei niitä banaaneja saa muka säilyttää rapussa?? Tosi epätodennäköistä että syttyis tulipalo just sillon kun meidän banaanit on rapussa!
Tunkekaa hei ne banaaninne tiedätte kyllä minne!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:22"]Hyvä ap, ei ole tervettä tuollainen banaaneista jankkaaminen. Vaikuttaa pakkomielteeltä, ehkä sinun kannattaisi hakea apua.
[/quote] minä olen banaaninystävä ja ei ole mitään pahaa, jos banaanista seuraa pelkkää onnea ja banaanit elää tavallista banaanielämää
[/quote]
mene ensi kerralla lentokoneen ruumaan banaanilasteinesi senkin WT!
Mielestäni 20-24-vuotias banaani ei ole vielä kypsä syötäväksi.
Meidän perhe ostaakin banaanit Lidlistä. Säästetään sikkepaljon rahaa ja päästään jouluisin keräämään tuliaisbanaanit Thaimaasesta!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:21"]
Banaanisi vuositulot (brutto)
[/quote]
käykö teidän banaanit töissä? :o
Mun mielestä kaikki banaanit jotka painaa yli 50 g on läskejä paitsi jos on lihasta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:59"]Mielestäni 20-24-vuotias banaani ei ole vielä kypsä syötäväksi.[/quote] 14 vuotias banaani on
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:53"]Banaani on tarkoitettu miehelle masturbointivälineksi, eikä se pysty koskaan saamaan samanlaista fyysistä tyydytystä miehestä, mitä mies saa siitä. -Mies 29v-[/quote]
Sulla ei oo koskaan edes ollu banaania, et voi tietää mitään!
Banaanilla on kyllä ihan oikeus päättää oma värinsä.
Ai niin. OOTTE KAIKKI VARSINAISIA BANAANINMUSSUTTAJIA!!!! TEIDÄN ELÄMÄ PYÖRII VAIN SEN BANAANIN YMPÄRILLÄ!!!
Onko väärin pyytää kesätöissä olevalta teinibanaanilta vuokraa?
musta alkaa tuntumaan että mun banaani on sulkeutunut / masentunut. ei suostu lähtemään psykiatrille, mutta ei myöskään avaudu mulle.
Kysy mitä vaan, aito banaani vastaa!
Mun banaani huusi keittiöstä naukuvalla äänellä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:59"]Mielestäni 20-24-vuotias banaani ei ole vielä kypsä syötäväksi.[/quote] 14 vuotias banaani on
[/quote]
Niin on. Vaikka toinen banaani olisi 35-vuotias. Kunhan kyse on ihanasta kahden banaanin välisestä rakkaudesta ja tuloksena monta pikkubanaania ♥
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:04"]Kysy mitä vaan, aito banaani vastaa!
[/quote]
Minkä värinen olet?
Mä boikotoin banaaneja kuten kaikki tiedostavat sivistyneet ihmiset tekevät.