Olen tehnyt tutkimusta. Näin etenee tyypillinen AV-ketju
Aloitus: Minkä värinen on banaani
Vastaukset:
-Googleta
-Etkö tiiä. WT!
-Sitruuna on keltainen
-Idiootti, ei AP kysynyt minkä värinen SITRUUNA on vaan BANAANI
-Miksi te olette niin ilkeitä??
-PORVOOSTA PÄIVÄÄ?!
-Provo
-Tätä se yks bloggarikin kyseli
-Kuka ylipäätään syö enää banaaneja?
-Hyi helvetti joku banaani
-Banaanit on niin WT
-Älkää kiusatko AP:ta!
-Naisilla vaan banaanit mielessä M39
-UP!!!
-Eikö kukaan tiedä? -AP
-Keltainen.
-Eipäkäs kun vaaleankeltainen.
-Pastelli!
-PROVO!
jne...
Kommentit (315)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:04"]
musta alkaa tuntumaan että mun banaani on sulkeutunut / masentunut. ei suostu lähtemään psykiatrille, mutta ei myöskään avaudu mulle.
[/quote]
Koita ymmärtää, että kaikki vaan eivät ole avautuvaa tyyppiä. Kaikki eivät ole kuin sinä, mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:04"]Kysy mitä vaan, aito banaani vastaa!
[/quote]
Minkä värinen olet?
[/quote]
En oo ihan varma... Musta tuntuu oranssilta pimeessä.
Banaaniavioliitot on sallittava! Banaaneille on saatava oikeuksia!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:59"]Mielestäni 20-24-vuotias banaani ei ole vielä kypsä syötäväksi.[/quote] 14 vuotias banaani on
[/quote]
Niin on. Vaikka toinen banaani olisi 35-vuotias. Kunhan kyse on ihanasta kahden banaanin välisestä rakkaudesta ja tuloksena monta pikkubanaania ♥
[/quote] antaisitko itse oman 13v banaanisi yli-ikäiselle banaanille, vaikka se näkisi pikkubanaanissasi tulevaa vaimomatskua
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:04"]
musta alkaa tuntumaan että mun banaani on sulkeutunut / masentunut. ei suostu lähtemään psykiatrille, mutta ei myöskään avaudu mulle.
[/quote]
Koita ymmärtää, että kaikki vaan eivät ole avautuvaa tyyppiä. Kaikki eivät ole kuin sinä, mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??
[/quote]
mikä säkin olet mua neuvomaan. itken täällä kun ainoastaan minä "avaudun" banaanille, ja
se ei minulle ollenkaan. olet julma!
Banaani sanoi emätintäni löysäksi!
En hyväksy banaaneja, sillä Raamattu sanoo, että ne on syntiä.
Siis onko oikeasti olemassa vielä ihmisiä jotka ei sheivaa banaaniaan??
alkuperäisen kirjoituksen pitäisi vilistä kirjoitusvirheitä. Ensimmäinen lause kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella akateemisten toimesta. Erittäin hyvä tapa tunnistaa valistunut "akateeminen" palstalla.
Palstan v-kirjaimella alkava perussana puuttuu tekstistä kokonaan. Murheellista.
Mitä teen? Banaanini ei pidä hamsteristani, mutta en halua luopua Kullervosta! Onko minun ja banaanini suhteella toivoa?
Petin banaaniani kurkun kanssa viimeyönä kännissä. Kerronko banaanille?
Muistaako kukaan tapausta, jossa äiti murhasi kaksi banaaniaan? Tapahtui joskus 80-luvulla.
Olipa hienosti rakennettu olkibanaani.
Voinko käyttää tämänväristä banaania häissä?
Tuntuu että banaanisuhteissa toinen muistuttaa aina omenaa. En ymmärrä tätä. Jos halutaan olla yhdessä toisen banaanin kanssa niin eikö silloin molempien pitäisi olla selkeästi banaaneja. Jotenkin muutenkin ällöjä ja teennäisiä noi omenamaiset banaanit.
Meidän banaani kakkaa vielä vaippaan.
Tsemppiä ap! Netistä löydät paikallisen turvakodin yhteystiedot. He osaavat auttaa. Jaksuja <3