Olen tehnyt tutkimusta. Näin etenee tyypillinen AV-ketju
Aloitus: Minkä värinen on banaani
Vastaukset:
-Googleta
-Etkö tiiä. WT!
-Sitruuna on keltainen
-Idiootti, ei AP kysynyt minkä värinen SITRUUNA on vaan BANAANI
-Miksi te olette niin ilkeitä??
-PORVOOSTA PÄIVÄÄ?!
-Provo
-Tätä se yks bloggarikin kyseli
-Kuka ylipäätään syö enää banaaneja?
-Hyi helvetti joku banaani
-Banaanit on niin WT
-Älkää kiusatko AP:ta!
-Naisilla vaan banaanit mielessä M39
-UP!!!
-Eikö kukaan tiedä? -AP
-Keltainen.
-Eipäkäs kun vaaleankeltainen.
-Pastelli!
-PROVO!
jne...
Kommentit (315)
Mitä neuvoksi, minun banaanini on maannut koko kesäloman sohvalla ja juonut joka päivä viinaa.
nyt se alkaa jo haisemaan ja tummumaan. onko muita vaihtohtoja kuin laittaa se biojätteeseen ja ostaa uusi?
ei tuosta ole enään mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:22"]Hyvä ap, ei ole tervettä tuollainen banaaneista jankkaaminen. Vaikuttaa pakkomielteeltä, ehkä sinun kannattaisi hakea apua.
[/quote] minä olen banaaninystävä ja ei ole mitään pahaa, jos banaanista seuraa pelkkää onnea ja banaanit elää tavallista banaanielämää
En ymmärrä. itse olen ollut monesti banaanini kanssa lentokoneessa ja aina ollaan selvitty hyvin,
vaikka nousuissa ja laskuissa se vähän kitisee. minulla on oikeus matkustaa banaanini kanssa!
Ystäväni imuroi banaaninsa vain kerran viikossa. Hyi! Meillä ainakin imuroidaan banaanit 3 kertaa päivässä ja tuuletetaan kerran viikossa.
Naapurilla on isompi banaani kuin meillä mikä neuvoksi
Mun banaani lausutaan beananina!!!!
Miksi vasemmistoliitto ei vastaa, miksi vanha, tummunut banaani on saanut tehdä pikkubanaaneja raan banaanin kanssa
Ootko löytäny hyvän banaanin netistä
Kuinka paljon teidän banaani maksoi
Voitaisko pysyä aiheessa???!!! Ap kysyi banaanin väriä!
En tajua miten kukaan järkevä ravitsemuksesta vähääkään tietävä voi syödä banaania. Ikinä en ole banaania maistanut, ihan turhaa hiilarihöttöä! Mieluummin syötän lapsilleni vedessä turvotettua soijarouhetta.
Huutonauran täällä tälle ketjulle! Mies ihmettelee et mille mä hirnun. Toivottavasti banaani ei herää :'''DDDDDDDD
Kuka banaani täällä viittii mainostaa näin paljon omaa blogiaan?
Banaani söi lapsen vanukkaan!!!