Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIes halusi elättäjän?

Vierailija
15.07.2014 |

Onko teidän mielestänne suhteellamme tulevaisuutta:

Tutustuin mieheen pitkän yksinelon jälkeen noin 4 kk sitten. Nyt mies on asunut luonani 2 kk, jona aikana ilmeisesti hänen todelllinen luonteensa on alkanut nousemaan esiin.

Kosketus, hellyys, puhuminen on loppunut. Mies maksattaa kaiken minulla: ruuat, bensat, asumisestaan ei ole antanut penniäkään. Mies on työtön ja ilmeisesti säästää korvaukset tililleen kun ei maksa edes ruuista mitään.

Seksi on hänen puoleltaa ilmeisesti se palkkio edellämainituista. Tosin sitäkin saa kerjätä. Seksiä on kun hän haluaa. Jos minä teen aloitteen, hän väistää hyväilyt ja kääntää selkänsä minulle mököttäen, milloin milläkin veruukkeella.

Kotitöihin hän ei ole osallistunut kuin kerran: laittanut tiskit koneeseen. Kuulemma inhoaa kotitöitä. Nyt olen alkanut mietimään, että ehkä olenkin saanut itselleni uuden lapsen kun omat muuttaneet kotoa pois. Äiti siivoo, täyttää jääkaapin, pesee pyykit ja tiskit. Mies puolestaan saa käsittämättömiä mökötyskohtauksia jolloin hän ei vastaa mihinkään eikä häneen saa koskea.

Onko suhde mielestänne normaali?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:46"]Voi ei. Taisitte muuttaa yhteen ihan liian aikaisin :( Eikö se koskaan kerro syytä mökötyksille? Onko pitkäaikaistyötön? masentunut?

[/quote]

Ei kerro syytä tosiaan. Ja kun sitä tiedustelen,niin suuttuu entisestään että muka nalkutan!

pitää ilmeisesti myös yhteyttä exiinsä. Ja luulempa että jos exien kanssa välit on hyvät niin mieli on hyvä ja jos tökkii, niin sekin voi olla syy mökötyksiin.

ap.

Vierailija
22/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ap, eihän tuossa oo kuin yks vaihtoehto ja varmaan tiedät itsekin: potkaise pellolle tuollanen nahjus nurkista! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:56"]

Vaikuttaisi olevan ihan perus suomalainen mies.

[/quote]

Persulta vaikuttaa...

Vierailija
24/86 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat sen tavarat...

Vierailija
25/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:46"]Voi ei. Taisitte muuttaa yhteen ihan liian aikaisin :( Eikö se koskaan kerro syytä mökötyksille? Onko pitkäaikaistyötön? masentunut?

[/quote]

Ei kerro syytä tosiaan. Ja kun sitä tiedustelen,niin suuttuu entisestään että muka nalkutan!

pitää ilmeisesti myös yhteyttä exiinsä. Ja luulempa että jos exien kanssa välit on hyvät niin mieli on hyvä ja jos tökkii, niin sekin voi olla syy mökötyksiin.

ap.

[/quote]

No sullahan varsinainen ongelmakimppu on siellä. Ja vielä pitkään pitäis olla ns. alkuhuumaa teillä edessä. Sä tulet varmasti vielä yllättymään, kun todellinen luonne sieltä paljastuu. Vai oikein exät..

Vierailija
26/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,on itsekkin kertonut pitävänsä exiin välejä yllä eikä aio niistä luopua. Ei edes minun takiani.

No,enhän sen arvonen tosin olisikaan...

ap.

Vierailija
27/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tulee surku mieli puolestasi. Onko yksineläminen tosiaan huonompi vaihtoehto kuin suhde, jossa toinen käyttää rahasi eikä edes käyttäydy sinua kohtaan hyvin? Ei nyt asiasi niin huonosti ole, että sinun kannattaisi käydä rahoittamaan jostain kiukuttelevaa ja työtöntä lusmua, joka vielä vehtaa exiensä kanssa!

Vierailija
28/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:12"]

Joo,on itsekkin kertonut pitävänsä exiin välejä yllä eikä aio niistä luopua. Ei edes minun takiani.

No,enhän sen arvonen tosin olisikaan...

ap.

[/quote]

Nyt nainen, lopeta tuo itsesääli! Pää pystyyn ja vässykkä pihalle!

Vanha totuus on, että jos käyttäydyt kuin kynnysmatto, sinua kohdellaan kuin kynnysmattoa. Tuollaisella käyttäytymisellä tulet myöhemminkin vetämään puoleesi ihmisiä, jotka käyttäytyvät huonosti sinua kohtaan. Pahinta on, että huonon käytöksen jälkeenkin jatkat tuolle urvelolle nöyristelyä. Missä itsekunnioituksesi on?

Vierailija
29/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan unelmamieheltä! <3 Perus Suomi karju. :) Jos olet hänen kanssaan päättänyt olla niin kannattaa ollakkin, ei se puoliso vaihtamalla parane. Suomessa melkeen kaikki suhteet johtaa lopulta eroon ja mikä pahinta, niin monella naisella on lapsia monen eri miehen kanssa!! Hyi olkoon!

Vierailija
30/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sentään on mies. Pidä kiinni siitä. Kyllä nyt ennemmin suhteessa on kuin yksin. Ja 42 olen samaa mieltä kanssasi että Suomi naisilla paljon lapsia eri miesten kanssa mikä on paheksuttavaa. Miksi mennä naimisiin? Kannattaisiko tutustua paremmin ja jos päättää mennä naimisiin niin olisi tietoinen että sitä siiten kans ollaan naimisissa ja sitouduttu koko loppuelämäksi.

Vierailija
31/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:53"]

Sulla sentään on mies. Pidä kiinni siitä. Kyllä nyt ennemmin suhteessa on kuin yksin. Ja 42 olen samaa mieltä kanssasi että Suomi naisilla paljon lapsia eri miesten kanssa mikä on paheksuttavaa. Miksi mennä naimisiin? Kannattaisiko tutustua paremmin ja jos päättää mennä naimisiin niin olisi tietoinen että sitä siiten kans ollaan naimisissa ja sitouduttu koko loppuelämäksi.

[/quote]

Huikean upea mies onkin...

Vierailija
32/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse ainakaan nyt yksin olla. Eihän tuo mies nyt mikään unelma ole, mutta tyhjää parempi. :)

Vierailija
33/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika mies !! Minun serkullani vastaava tilanne, mutta serkkuni on mies ja hänellä on Vietnamilainen naisystävä joka hankkiutu raskaaksi heti suhteen alussa, haluaa naimisiin, mutta avioehto ei käy. On todella vittumainen akka serkulleni ja nolaa häntä aina kaikkien nähden. On myös tosi kova valehtelemaan ja vetää joka väliin Vietnamin kulttuurin kun puolustelee itseään vaikka on kuulema niin Suomalainen. Saanut serkkuni äidinkin pään ihan pyörälle, uskoo kaiken mitä tämä nainen sanoo ja kun lapsenlapsi tulossa niin sokaistunut vielä enemmän kaikesta. Että minua pistää vihaksi se nainen.

Vierailija
34/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 01:23"]

Jätä se sika mies !! Minun serkullani vastaava tilanne, mutta serkkuni on mies ja hänellä on Vietnamilainen naisystävä joka hankkiutu raskaaksi heti suhteen alussa, haluaa naimisiin, mutta avioehto ei käy. On todella vittumainen akka serkulleni ja nolaa häntä aina kaikkien nähden. On myös tosi kova valehtelemaan ja vetää joka väliin Vietnamin kulttuurin kun puolustelee itseään vaikka on kuulema niin Suomalainen. Saanut serkkuni äidinkin pään ihan pyörälle, uskoo kaiken mitä tämä nainen sanoo ja kun lapsenlapsi tulossa niin sokaistunut vielä enemmän kaikesta. Että minua pistää vihaksi se nainen.

[/quote]

Voi elämän kevät :( Saa suorastaan onnitella itteensä tästä arkisesta ja turvallisesta elämästään, kun täällä näitä juttuja lukee.

Vierailija
35/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 01:23"]

[/quote]

Voi elämän kevät :( Saa suorastaan onnitella itteensä tästä arkisesta ja turvallisesta elämästään, kun täällä näitä juttuja lukee.

[/quote]

onnee sit sulle. Mutta meille kaikille niitä turvallisia,arkisia,uskollisia miehiä ei vaan riitä. Joten tyytyminen on johonkin muuhun.

ap.

Vierailija
36/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaisen lapsellisen empatiakyvyttömän vätyksen! Harmi myös tuo 46 juttu, sääliksi käy jo nyt se vielä syntymätön lapsi. :( Potkisin tuollasen akan pihalle ja yrittäisin saada lapsen huoltajuuden itselle, syytön se pieni lapsi on äitinsä rahanahneuteen!

Vierailija
37/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 01:23"]

[/quote]

[/quote]

onnee sit sulle. Mutta meille kaikille niitä turvallisia,arkisia,uskollisia miehiä ei vaan riitä. Joten tyytyminen on johonkin muuhun.

ap.

[/quote]

Oikeastiko olet sitä mieltä, että saamasi kohtelu on parempi kuin yksineläminen?

Vierailija
38/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun mieheltäni. Jartsa, etkai vaan ole taas uutta höynäytettävää löytänyt!?

Vierailija
39/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus Suomi Jamppa! Jos haluat että mies arvostaa ja kohtelee sinua hyvin niin älä ota Suomalaista miestä! Suomi miehet on nolointa mitä tiedän ja näyttävätkin horsmalta jonka lehmä eilen söi! Kaljamahaisia, huonostipukeutuvia, HK sinistä vetäviä, ennenaikasesti kaljuuntuvia ja paskalle haisevia vätyksiä, kuka nyt sellaisen haluaa kun löytyy komeita ja eksoottisiakin miehiä joilla on käytöstavat sekä osaavat pukeuta ;) Kohtelevat naistakin naisena niinkuin kuuluu eikä niinkuin Suomi Jamppa kohtelee naistaan äijänä!!

Vierailija
40/86 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse elänyt yli 10 vuotta ilman? Onko sinun itsetuntosi ja arvostuksesi murskattu kun tajuaa ettei kenellekkään kelpaa? Oletko saanut yleistä halveksuntaa kun olet arvoton,raukka jätetty nainen? Oletko jo unohtanut miltä miehen ihon lämpö tuntuu ja rakastelu?

Jos, niin tajuaisit että tästä voisi jopa maksaa.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi