Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIes halusi elättäjän?

Vierailija
15.07.2014 |

Onko teidän mielestänne suhteellamme tulevaisuutta:

Tutustuin mieheen pitkän yksinelon jälkeen noin 4 kk sitten. Nyt mies on asunut luonani 2 kk, jona aikana ilmeisesti hänen todelllinen luonteensa on alkanut nousemaan esiin.

Kosketus, hellyys, puhuminen on loppunut. Mies maksattaa kaiken minulla: ruuat, bensat, asumisestaan ei ole antanut penniäkään. Mies on työtön ja ilmeisesti säästää korvaukset tililleen kun ei maksa edes ruuista mitään.

Seksi on hänen puoleltaa ilmeisesti se palkkio edellämainituista. Tosin sitäkin saa kerjätä. Seksiä on kun hän haluaa. Jos minä teen aloitteen, hän väistää hyväilyt ja kääntää selkänsä minulle mököttäen, milloin milläkin veruukkeella.

Kotitöihin hän ei ole osallistunut kuin kerran: laittanut tiskit koneeseen. Kuulemma inhoaa kotitöitä. Nyt olen alkanut mietimään, että ehkä olenkin saanut itselleni uuden lapsen kun omat muuttaneet kotoa pois. Äiti siivoo, täyttää jääkaapin, pesee pyykit ja tiskit. Mies puolestaan saa käsittämättömiä mökötyskohtauksia jolloin hän ei vastaa mihinkään eikä häneen saa koskea.

Onko suhde mielestänne normaali?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sun mies ap. Se on sun hotellissa sen aikaa, kun ei voi olla tyttiksensä kanssa.

Vierailija
82/86 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta toi itsesääli ap! Todella raivostuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, se mies luulee varmaan olevansa taivaanlahja naisille. Kai veit hänelle hammastikun ja oluen, kun hän siirtyi sohvalle röyhtäilemään?

Vierailija
84/86 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:36"]

Lopeta toi itsesääli ap! Todella raivostuttavaa.

[/quote]

Miten kuvittelet että säälin itseäni? Kerron tässä vaan millasta on minun elämäni. Vaikka se ei yhtä täydellistä olekkaan kuin teidän muitten elämät.

Vierailija
85/86 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan mun eksältä. Sinnekö se siis muutti? Vai löytyykö enemmänkin tällaisia?

Vierailija
86/86 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mun ex :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan