MIes halusi elättäjän?
Onko teidän mielestänne suhteellamme tulevaisuutta:
Tutustuin mieheen pitkän yksinelon jälkeen noin 4 kk sitten. Nyt mies on asunut luonani 2 kk, jona aikana ilmeisesti hänen todelllinen luonteensa on alkanut nousemaan esiin.
Kosketus, hellyys, puhuminen on loppunut. Mies maksattaa kaiken minulla: ruuat, bensat, asumisestaan ei ole antanut penniäkään. Mies on työtön ja ilmeisesti säästää korvaukset tililleen kun ei maksa edes ruuista mitään.
Seksi on hänen puoleltaa ilmeisesti se palkkio edellämainituista. Tosin sitäkin saa kerjätä. Seksiä on kun hän haluaa. Jos minä teen aloitteen, hän väistää hyväilyt ja kääntää selkänsä minulle mököttäen, milloin milläkin veruukkeella.
Kotitöihin hän ei ole osallistunut kuin kerran: laittanut tiskit koneeseen. Kuulemma inhoaa kotitöitä. Nyt olen alkanut mietimään, että ehkä olenkin saanut itselleni uuden lapsen kun omat muuttaneet kotoa pois. Äiti siivoo, täyttää jääkaapin, pesee pyykit ja tiskit. Mies puolestaan saa käsittämättömiä mökötyskohtauksia jolloin hän ei vastaa mihinkään eikä häneen saa koskea.
Onko suhde mielestänne normaali?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 02:27"]
Oletko itse elänyt yli 10 vuotta ilman? Onko sinun itsetuntosi ja arvostuksesi murskattu kun tajuaa ettei kenellekkään kelpaa? Oletko saanut yleistä halveksuntaa kun olet arvoton,raukka jätetty nainen? Oletko jo unohtanut miltä miehen ihon lämpö tuntuu ja rakastelu?
Jos, niin tajuaisit että tästä voisi jopa maksaa.
ap.
[/quote]
Kyllä, päättyneitä suhteita on minullakin. Olen tullut jätetyksikin ja elänyt myös yksin. Harvassa ovat ne ihmiset, jotka eivät ole kokeneet elämässään pettymyksiä ihmissuhteissa.
Mistä siis tarkalleen ottaen maksat? Aloituksessasi ei tullut esille yhtään sellaista asiaa, josta yleisesti ottaen halutaan maksaa. Pikemminkin luonasi asuvan miehen pitäisi maksaa sinulle päin. Jostain syystä en ihan usko, että omanarvontuntosi tuollaisesta nouseekaan. Valinnat ovat kuitenkin omiasi.
Niin, miksi teit aloituksen, mikäli kaikki onkin ihan ok?
Oikeesti, kuka hullu nyt tollasen miehen pitäs?? Pitää olla kyllä jo mielenterveydessä vikaa, en voi muuta sanoo..
Vittu kaikkia tekin katsotte.
Eihän tuosta enään puutu ap kuin se että se hakkaa sua. Ja vielä varmaan miettisit.
Eihän tuommoista kaveriakaan voi hyväksyä niin miksi sitten miestä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 02:20"]Ihan perus Suomi Jamppa! Jos haluat että mies arvostaa ja kohtelee sinua hyvin niin älä ota Suomalaista miestä! Suomi miehet on nolointa mitä tiedän ja näyttävätkin horsmalta jonka lehmä eilen söi! Kaljamahaisia, huonostipukeutuvia, HK sinistä vetäviä, ennenaikasesti kaljuuntuvia ja paskalle haisevia vätyksiä, kuka nyt sellaisen haluaa kun löytyy komeita ja eksoottisiakin miehiä joilla on käytöstavat sekä osaavat pukeuta ;) Kohtelevat naistakin naisena niinkuin kuuluu eikä niinkuin Suomi Jamppa kohtelee naistaan äijänä!!
[/quote]
osa suomimammoista kyllä onkin äijän näköisiä hehheh....
Ap, olen ihan varma, että löydät muunkinlaisen miehen kuin tuollaisen hirviön. Älä missään tapauksessa jää tuollaiseen suhteeseen, tuo mies on aivan kieroutunut. Pistää ihan vihaksi se, että olet menettänyt kaiken itsekunnioituksesi. :(
Sinuna laittaisin miehen heti paikalla pihalle, ja alkaisin etsiä uutta kumppania esim. netistä joltain treffipalstalta. Et edes voi löytää hyvää miestä itsellesi, mikäli jatkat nykyistä suhdetta.
Tutustuit 4kk sitten?! Mä en edes panis ennen kuin tunnen kunnolla ja sä jo elätät sitä!
Löysitkö eksäni?
Käsittämätön mies, elänyt 35 vuotta naisten siivellä.
Mutta asiaasi, juokse helvetissä kauas pois. Usko mua, tuommoisessa suhteessa olleena, tilanne vain pahenee. Kohta huomaat ettet saa ostaa itsellesi mitään, koska se menee miehen rahoista pois..
Ärsyttää tollaset itsesäälissä rypevät ihmiset, jotka vinkuvat ja valittavat huonoa suhdetta ja omaa "arvottomuuttaan" ja vielä kyselevät että mitä tossa tilanteessa kannattaisi tehdä.. Ja vaikka kuinka muut sanovat suoraan, että lähde hyvä ihminen, niin: "Sä et tiiä millasta on olla 10v ilman yhyyy" eikä loppuunsa ole aikomustakaan muuttaa elämäänsä paremmaksi, vaan tyytyä kohtaloonsa.
ps, kuulostat masentuneelta ap, kannattaa hoitaa edes se asia..
Ap, ammattilaiselle maksaminen tulisi halvemmaksi, laatu parempi ja kotisi olisi linnasi.Mieti nyt itsekin, mitä puhut ja haluatko tuollaista todella.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:23"]
Naisethan ne elättäjiä etsivät...kerran toisinkin päin.
[/quote]
Niinhän sinä luulet. Mutta valitettavasti tuollaisia selkärangattomia kuvatuksiakin löytyy melko paljon, jotka siipeilevät naisen taloudessa ja kukkarolla, jos siihen vain tilaisuus tarjoutuu.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 07:43"]
Ap, ammattilaiselle maksaminen tulisi halvemmaksi, laatu parempi ja kotisi olisi linnasi.Mieti nyt itsekin, mitä puhut ja haluatko tuollaista todella.
[/quote]Voi käyttää myös puoliammattilaista. Eli joku opiskelijapoika joka haluaa ansaita vähän taskurahoja ja saada itselleen seksikokemuksia siinä sivussa. Ovat hyvännäköisiä, hyväkuntoisia ja opinhaluisia, eivätkä vaadi paljoa rahaa.
Tuo suhde ei ole normaalia nähnytkään. On typeryyttä elättää tuollaista luuserimiestä.
Tuosta puuttuu enää että mies hakkaisi sinua ja olisi viinaan menevä!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:55"]
Onko teidän mielestänne suhteellamme tulevaisuutta:
Tutustuin mieheen pitkän yksinelon jälkeen noin 4 kk sitten. Nyt mies on asunut luonani 2 kk, jona aikana ilmeisesti hänen todelllinen luonteensa on alkanut nousemaan esiin.
Kosketus, hellyys, puhuminen on loppunut. Mies maksattaa kaiken minulla: ruuat, bensat, asumisestaan ei ole antanut penniäkään. Mies on työtön ja ilmeisesti säästää korvaukset tililleen kun ei maksa edes ruuista mitään.
Seksi on hänen puoleltaa ilmeisesti se palkkio edellämainituista. Tosin sitäkin saa kerjätä. Seksiä on kun hän haluaa. Jos minä teen aloitteen, hän väistää hyväilyt ja kääntää selkänsä minulle mököttäen, milloin milläkin veruukkeella.
Kotitöihin hän ei ole osallistunut kuin kerran: laittanut tiskit koneeseen. Kuulemma inhoaa kotitöitä. Nyt olen alkanut mietimään, että ehkä olenkin saanut itselleni uuden lapsen kun omat muuttaneet kotoa pois. Äiti siivoo, täyttää jääkaapin, pesee pyykit ja tiskit. Mies puolestaan saa käsittämättömiä mökötyskohtauksia jolloin hän ei vastaa mihinkään eikä häneen saa koskea.
Onko suhde mielestänne normaali?
[/quote]
Ei oikein hyvältä kuulosta. Olette menneet yhteen kahden kuukauden tuntemisen jälkeen ja roolitukset suhteessanne ovat todella pielessä. Sinä hoivaat, elätät ja lepyttelet ja mies oikuttelee ja kiukuttelee ja käyttää valtaa. Ei sinulla ole tilaa olla oma itsesi tuossa suhteessa. Kävelet munankuorten päällä ja olet onneton. Eikä se mieskään onnelliselta kuulosta.
Ymmärän hyvin läheisyyden kaipuun ja tarpeen tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi. Mutta kirjoituksestasi paistaa läpi huono itsetunto ja tietynlainen takertuvuus. Olet onnistunut uskottelemaan itsellesi, että tuo on parasta, mitä sinun on mahdollista saada. Mutta parempi olla henkisesti tasapainossa yksin kuin huonossa suhteessa onneton. Itsekin olen ollut jo jonkin aikaa omillani ja välillä tietysti iskee suru ja kaipaus, mutta toisaalta olen todella oppinut arvostamaan elämää ilman "dramatiikkaa", riitelyä, huolta toisen uskollisuudesta ym. Se on tavallaan vapauttava tunne, kun huomaa selviävänsä melkein tilanteesta kuin tilanteesta ilman miestä. Samoin vapauttavaa on se, että ei enää arvota itseään alakanttiin jonkun huonon miessuhteen valossa. Huono suhde on kuin vääristynyt peili, joka jatkuvasti peilaa sinusta huonompaa kuvaa takaisin, mitä todellisuudessa olet. Siksi se vähittelen syö itsekunnioituksen ja itsetunnon.
Ymmärrän senkin, että hanskojen tiskiin lyöminen voi tuntua ikävältä "epäonnistumiselta" jälleen kerran. Mutta varmasti tajuat, että olet alunperinkin rakastunut miehessä johonkin omaan mielikuvaasi tästä miehestä, jolla ei ole paljon tekemistä sen ihmisen kanssa, joka hän todellisuudessa on.
Juttu jatkuu. Mies on nyt majaillut luonani keväästä asti. Edelleenkään hän ei ole kertaakaan käynyt oikeilla ruokaostoksilla. Kaupasta hän hakee itselleen alkoholijuomia, tupakkaa ja snakseja. Asumismenoihin ei ole aikomustakaan osallistua. Olemme tehneet myös muutamia reissuja eikä hänen tankaamisestaan ole tietoakaan. Reissuilla myös maksan hänen ruokansa ja juomansa. Samalla lailla kuin olisin reissussa lapseni kanssa.
Käyn töissä, teen ruuat, siivoan sotkut joita mies järjestää, pesen hänen pyykkinsä...Ja mitä tästä saan? Aamuäreyttä, ei saa häiritä kun hän tekee sitä tai tätä...jos kahvit ei ole aamulla valmiina, niin haukut... vetäytymistä... Aivan kuin eläisin yksin kuten ennenkin. Hän koskee -JOS KOSKEE- minuun silloin kun itse haluaa. Minun lähentelyihin ei reagoida tai korkeintaa suututaan että ahdistelen väärään aikaan.
Rakastaako mies minua?
No ei rakasta, eikös se ollut sinulle selvää jo kuukausia sitten? On ihan omalla vastuullasi, jos suostut hyväksikäytettäväksi, vaikka hyvin tiedostat tilanteen. Tee nyt herrajumala loppu tuosta! Ethän saa suhteesta yhtään mitään.
Ei rakasta sua a käyttää hyväkseen huonoa oloasi. Todella vastenmielinen mies. Hankkiudu siitä eroon ja satsaa rahasi terapiaan, jota selvästi tarvitset. Tsemppiä!
Ei vittu nyt oikeesti... Heitä pihalle tuollanen! Turhaan täällä mangut.
Oletko sä ap vähän yksinkertainen?
Alat kuulostaa ihan känniseltä Johanna Tukiaiselta.