Olen ylipainoinen, tiedän sen.. mutta kuinka
lihava teidän mielestänne olen, paljonko pois?
Tässä speksit; Olen 168 cm, rinnanympärys 96 cm (rintojen päältä tietty), vyötärö 78 cm, lantio 102 cm, reisi 57 cm.
Painon kerron lopuksi...
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:34"]Mulla aika samat mitat, painoa tähtitieteelliset 86kg :(
[/quote]
Siis samat mitat pituutta myöten?
[/quote]
Jep. Kukaan ei kyllä koskaan usko painoani, lääkärikin pisti kahteen kertaan vaa'alle.
Sanoisin, että olet noin 73 kg. Ainakin itse olen, suunnilleen samoilla mitoilla.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:34"]Mulla aika samat mitat, painoa tähtitieteelliset 86kg :(
[/quote]
[/quote]
Jep. Kukaan ei kyllä koskaan usko painoani, lääkärikin pisti kahteen kertaan vaa'alle.
[/quote]
Harrastatko jotain lihaksia kasvattavaa liikuntaa?
Mä nimittäin joskus liikuin tosi paljon verrattuna nykyiseen ja monet sanoivat luulleensa paljon kevyemmäksi. Lisäksi nykyisin mahdu samoihin vaatteisiin kuin ennen, vaikka painoa on suunnilleen saman verran, mutta ympärysmitat on kyllä muuttuneet. Tai siis nyt vaatteet eivät näytä samalta päällä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:34"]Mulla aika samat mitat, painoa tähtitieteelliset 86kg :(
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Harrastatko jotain lihaksia kasvattavaa liikuntaa?
Mä nimittäin joskus liikuin tosi paljon verrattuna nykyiseen ja monet sanoivat luulleensa paljon kevyemmäksi. Lisäksi nykyisin mahdu samoihin vaatteisiin kuin ennen, vaikka painoa on suunnilleen saman verran, mutta ympärysmitat on kyllä muuttuneet. Tai siis nyt vaatteet eivät näytä samalta päällä.
[/quote]
Olen aina liikkunut todella paljon ja ilmeisesti minulle kertyy lihasta helposti. Erityisesti en ole lihaksia pyrkinyt kasvattamaan.
Joko ap vastasi tähän ketjuun painonsa?
No vvötäröhän sulla on alle 80 cm. Naisella tuo rajana terveyden näkökulmasta. Ei siis tarvetta laihduttaa. Lanteikas olet kyllä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:34"]Mulla aika samat mitat, painoa tähtitieteelliset 86kg :(
[/quote]