Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et saanut liittoasi kestämään?

Vierailija
15.07.2014 |

Eikö lapset olleet riittävä motivaatio pysyä yhdessä? Käänsitkö varmasti kaikki kivet?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takastuin toiseen.

Vierailija
2/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin siis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut. Lapset eivät ole ansainneet sitä, että vanhemmat kärsii koko liittonsa ajan. Lapset on onnellisempia varmasti silloin kun vanhemmat on onnellisia. Joitain kiviä vain ei ole tarkoitus kääntää.

Vierailija
4/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan sytyttänyt.. heräsin asiaan vuosien haluttomuuden jälkeen.

Vierailija
5/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en exän kanssa onneksi erehtynyt menemään naimisiin, ja joo, kyllä tuli ikäväkyllä kaikki kivet käänneltyä moneen kertaan, nuoruteni hukkasin.

Alkoholistin kanssa olin 16-vuotiaasta 24-vuotiaaksi, kunnolla pääsin eroon vasta kun lähempänä 26-vuotiaana muutin lapsen kanssa eri paikkakunnalle, sitten löysin hyvän mihenen ja olen naimisissa.

Vierailija
6/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on liittoa paha pitää pystyssä mt-ongelmaisen miehen kanssa. 

Vierailija
7/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi joka rakastui toiseen. Joskus pitää laittaa itsensä etusijalle.

Vierailija
8/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:19"]Mies ei koskaan sytyttänyt.. heräsin asiaan vuosien haluttomuuden jälkeen.

[/quote]Miten tulit hänen kanssaan menneeksi naimisiin jos ei koskaan sytyttänyt?

Vierailija
9/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan rakastanut miestäni, seurustelin hänen kanssaan koska en osaa olla yksin. Naimisiin menin koska kysyi ja halusin järjestää häät. Lapsia ei onneksi ehtinyt tulla...

Vierailija
10/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi lyömään. En halunnutkaan saada sitä enää sen jälkeen toimimaan. Lapsia ei luojan kiitos saatu.

Vierailija
11/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. No meillä oli aika vakavasti sairas lapi (synnynnäinen sairaus) ja sen kanssa ja sitä murehtiessa ei voimat riittäneet muuhun.. näin jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt riitää ja luottaa myös mummon hoivaan edes tunnin pari kuukaudessa. No mies ei siinä' tilanteessa keksinyt muuta kuin juosta toisen naisen syliin.. Ilmoitti mulle asiasta siinä vaiheessa kun lapsi oli parantunut 8kk iässä että aikoo jättää meidät. En edes ikinä saanut mahdollisuutta yrittää korjata tilannetta kun hän vain ihan puun takaa ilmoitti lähtevänsä. En silti pidä häntä täysin ja pelkästään syyllisenä (vaikkakin kyllä suurimmaksi osaksi asiat olivat hänen vikansa kuten tuo pettäminen) vaan onnistuneeseen ja epäonnistuneeseen suhteeseen tarvitaan aina 2.
Mutta jos yrittämisestä huolimatta suhde ei toimi niin miksi pitäisi jäädä roikkumaan paikalleen ? sitä en ole ikinä ymmärtänyt. Aikanaan kun isäni ja äitini erosivat minä olin sanonut vähän ajan kuluttua äidilleni että äiti kun sä oot niin muuttunut kun et enää huuda kokoajan :)

Joten ihmiset; puhukaa, kunnioittakaa, rakastakaa ja välittäkää toisistanne. Älkää ikinä pitäkö toista itsestään selvyytenä vaan jaksakaa myös sen vauva-arjen keskellä huomioida toisianne.

Vierailija
12/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täydellinen luuseri, mätämuna.

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:22"]

[/quote]

Vierailija
13/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menimme yhteen vain koska halusin lapsia, mies oli väärä alunalkaenkin... Nykysin sen oikean kanssa onneksi :)

Vierailija
14/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut mitään sairaampaa. En tunne kaltaisiasi ihmisiä. ONNEKSI!

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:26"]

Koska menimme yhteen vain koska halusin lapsia, mies oli väärä alunalkaenkin... Nykysin sen oikean kanssa onneksi :)

[/quote]

Vierailija
15/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:16"]

Eikö lapset olleet riittävä motivaatio pysyä yhdessä? Käänsitkö varmasti kaikki kivet?

[/quote]

Jos lapset ovat ainoa tai edes suurin motivaatio pysyä yhdessä, niin voi jösses perkule! Heikoilla ollaan, eivätkä lapsetkaan voi sellaisessa perheessä hyvin!

Vierailija
16/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu naimisissa mutta vuosien kaltoinkohtelun jälkeen suostuin viimein myöntämään että tuossa suhteessa ei ollut minulle tai lapsille mitään positiivista paitsi se että oli 2 töissäkäyvää maksamassa laskuja. Kaikki kivet tuli käännettyä mutta kesti 7 vuotta tajuta miten ilkeän, juonittelevan, manipuloivan ja hyväksi käyttävän miehen kanssa olin tekemisissä.

Vierailija
17/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:25"]Olet täydellinen luuseri, mätämuna.

[/quote]

[/quote]

Niin no eiköhän se ole lapsillekin parempi kun äiti on onnellinen.

Vierailija
18/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun just lapset ovat se syy yrittää. Lasten takia pitää kääntää joka kivi, kyllä, jokainen. Ei oma etu ole aina se kaikki kaikessa, aikuinen ihminen ymmärtää sen, henkisesti teini-ikäinen ei. Tietty minähän en voi sille mitään jos henkinen kasvu pysähtyy joillakin..

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:16"]

[/quote]

Jos lapset ovat ainoa tai edes suurin motivaatio pysyä yhdessä, niin voi jösses perkule! Heikoilla ollaan, eivätkä lapsetkaan voi sellaisessa perheessä hyvin!

[/quote]

Vierailija
19/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI.

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:25"]Olet täydellinen luuseri, mätämuna.

[/quote]

[/quote]

Niin no eiköhän se ole lapsillekin parempi kun äiti on onnellinen.

[/quote]

Vierailija
20/40 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun syyni, että mies päätti alkaa hakkaajaksi. Jouti lähteä sellaisen luota.