Keillä julkkiksilla koulutustutkinnoista vain ylioppilastutkinto
Tämä tuli mieleen, kun TTKlle ollaan taas sorvaamassa uutta juontajaa Vapun lähtiessä laajentamaan harrastuspohjaista työskentelyään. Täytyy TTKlle olla ainakin ylioppilas, jotta taso ei laske.
Kommentit (12)
Esko Eerikäinen, Jaajo Linnonmaa, Veronica Verho, Paleface, Maija Vilkkumaa, Anssi Kela, Tommi Evilä, Pekka Haavisto, Teuvo Hakkarainen, Paavo Arhinmäki, Sinuhe Wallinheimo
Vierailija kirjoitti:
Esko Eerikäinen, Jaajo Linnonmaa, Veronica Verho, Paleface, Maija Vilkkumaa, Anssi Kela, Tommi Evilä, Pekka Haavisto, Teuvo Hakkarainen, Paavo Arhinmäki, Sinuhe Wallinheimo
Maija Vilkkumaa on äidinkielen maisteri
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkaraisen koulutustausta on peruskoulu. Hän on käynyt kansakoulun ja opiskellut yläasteella kahdeksannelle luokalle asti, mutta jätti peruskoulun kesken 16-vuotiaana. Ennen poliittista uraansa hän on työskennellyt muun muassa yrittäjänä ja sahuri-puuseppänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maija Vilkkumaa on äidinkielen maisteri
Niin siis kypsässä n. 50 vuoden iässä. Koko työikänsä ollut ylioppilas.
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman, Helmi Loukasmäki, Danny ja Armi Aavikolla ei ollut edes ylioppilastutkintoa.
Kansanedustajista nykyisistä ei ole kuin vain oppivelvollisuus Ari Koponen ja Jorma Piisinen.
Antti Lindtman on valtiotieteiden kandidaatti eli jätti opiskelut kesken kun ei viitsinyt jatkaa korkeampaan tutkintoon maisteriksi.
Guzenina ainakin sekä se kirjailija Ronja Salmi
Mulla! Olen suurin julkkis tällä palstalla.
Olen nimimerkki Vierailija!'
Mediavaikuttaja Jussi Heikkilällä vain ylioppilastutkinto.
Niko Saarisella ei ole mitään ammatillista tutkintoa.