Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Tampereen citymarketeista on ison ja paras (eniten valikoimaa)

Vierailija
12.07.2021 |

Tietääks kukaan täällä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideapark

Vierailija
2/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä, mut eikös turtolan cittari ollut ensimmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideapark

Ja sehän on Tampereella:D

Vierailija
4/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muutama sata ylimääräistä metriä käy aivan ylivoimaiseksi taakaksi voimillesi niin suuntaisin Pirkkalan Citymarkettiin. 

Vierailija
5/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkalan ja Turtolan cm:t on isoimmat ja niissä on parhaimmat valikoimat esim. kengissä. Pirkkala valikoimiltaan mun mielestä parempi. Lielahdesta ja Linnainmaalta voi käydä ostamassa melkeinpä vaan ruokaa.

Ja tiedän että Pirkkala ei oo Tamperetta,mutta suunnilleen yhtä kaukana Tampereen keskustasta kun Tampereen cm:t.

Ideaparkissa ei oo citymarketia.

Vierailija
6/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti vastauksista!

Vierailija
7/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkkalan ja Turtolan cm:t on isoimmat ja niissä on parhaimmat valikoimat esim. kengissä. Pirkkala valikoimiltaan mun mielestä parempi. Lielahdesta ja Linnainmaalta voi käydä ostamassa melkeinpä vaan ruokaa.

Ja tiedän että Pirkkala ei oo Tamperetta,mutta suunnilleen yhtä kaukana Tampereen keskustasta kun Tampereen cm:t.

Höpö höpö. Lielahti on ylivoimaisesti paras.

Vierailija
8/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkkala on valittu Suomen parhaaksi Cittariksi. Ihan ykköskauppa!

Vierailija
9/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Turtolasta eniten. Linnainmaalla (lähin) hoituu kyllä kaikki arjen perusjutut, mutta jotenkin olen silti tottunut käymään Turtolassa. Lielahden suunnalla ei ole tullut käytyä, kun ihan päinvastaisessa suunnassa.

Vierailija
10/13 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkalan Cittari seutukunnan paras ehdottomasti

Vierailija
11/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Järvenpään Cittari olla nykyään yggöne Suomessa. Päässyt ihan kansainvälisille listoille kun on Euroopan parasta sushia tarjolla ym.

Vierailija
12/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Turtolan Citymarketin lähellä nuorena neitosena, kun se oli ihan uusi. Vienosti hymyiltiin keskellä peltoa olevalle CITYmarketille.  Ei näytä olevan enää peltoa.  Teenkin täistä toisen aloituksen. 

Vierailija
13/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Järvenpään Cittari olla nykyään yggöne Suomessa. Päässyt ihan kansainvälisille listoille kun on Euroopan parasta sushia tarjolla ym.

Niin, Järvenpää voitti jo kun maailman paras ruokakauppa-palkinnon, mutta silti Pirkkala voitti paras Cittari-palkinnon. Kauheasti tuntuu Pirkkalassakin sushia menevän. Lisäksi myydään shampanjaa (pitää toki juoda kaupan sisällä) ja oma panimo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi