Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rumalla ja lyhyellä miehellä mitään toivoa kumppanin löytämisen suhteen?

Vierailija
12.07.2021 |

Olen ollut jo kauan sinkkuna ja alkanut miettiä, että tulenkohan olemaan ikuisesti sinkku koska olen noita kumpaakin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomassahan on paljon lyhyt mies-pitkä nainen pareja, ainakin siinä Unelmahäät-ohjelmassa varmaan joka toinen oli.

Vierailija
2/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos olet mukava ja kohtelet kumppania kunnioittavasti etkä muutenkaan ole mikään ksipää tai öykkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rahaa ja Venäjän kansalaisuus. Meidän lähirannalla näkee usein venäjää puhuvia pariskuntia, joissa nainen on kuin missi ja mies lyhyt, lihava, karvainen ja hiusraja lähes kulmakarvoissa kiinni.

Vierailija
4/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit itse kumppania ulkonäkö edellä, sitten varmaankaan ei ole. Muuten kyllä.

Vierailija
5/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu persoonallisuudesta.

Vierailija
6/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki rahaa ja Venäjän kansalaisuus. Meidän lähirannalla näkee usein venäjää puhuvia pariskuntia, joissa nainen on kuin missi ja mies lyhyt, lihava, karvainen ja hiusraja lähes kulmakarvoissa kiinni.

😂👍🏻

Vierailija
7/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On , jos huolimatta tasoisesi naisen.

Vierailija
8/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Saat ruman ja lyhyen naisen.

Vierailija
9/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, exästä päätellen rumuus ja lyhyys ei ole mikään este. Hän on toista kertaa naimisissa eromme jälkeen, tuo köyhän miehen Hjallis.

Vierailija
10/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Danny DeVito on saanut vaimon ennen filmitähdeksi pääsemistään. Kenestä Danny DeVito näyttää viehättävältä?

Vierailija
11/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet miehet ovat yleensä öykkäreitä, kovia suustaan ja kusettajia. Pitää pitää itsestään iso numeroa sanoin, kun ei koolla pärjää. Valitettavasti olen näihin törmännyt. Luottoa ei ole, joten sen takia ei kiinnosta....

Vierailija
12/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomassahan on paljon lyhyt mies-pitkä nainen pareja, ainakin siinä Unelmahäät-ohjelmassa varmaan joka toinen oli.

Nyt kun sanoit, juolahti mieleeni, että olen myynyt kaksi aiempaa asuntoamme pariskunnille, joissa nainen on varmaan 10 senttiä miestään pitempi ja kauppakirjoista päätellen useita vuosia vanhempi.

Että kyllä se ruma tumppikin naisen löytää, kunhan käyttäytyy eikä ole ehta quspo.

Vierailija
13/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyhyet miehet ovat yleensä öykkäreitä, kovia suustaan ja kusettajia. Pitää pitää itsestään iso numeroa sanoin, kun ei koolla pärjää. Valitettavasti olen näihin törmännyt. Luottoa ei ole, joten sen takia ei kiinnosta....

Eivät kaikki, ainoastaan ne henkisestikin pienet. Olen tavannut sekä kitkeriä, piukeita varvistelija-kimittäjiä että erittäin lunkeja, itsensä ja muiden kanssa pärjääviä pikkuisia. Jälkimmäiset on seksikkäitä.

Vierailija
14/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden lyhyen miehen, pienipäinen ja lähes kalju. Ulkonäkö nyt jotenkin menis hänellä varmaan naismarkkinoilla, mutta on ihmisten kanssa, joista hyötyy ja niitäkin haukkuu. Siis hänellä ei oo ketään kaveria  - Aina yksin. Syynä varmasti epäluottamus ja öykkärimäisyys, kun ei enää hyödy toisesta. Hän muuten etsii vielä todella hyvännäköistä naista - heh! Ei tuu ikinä saamaan. 

Vierailija
15/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim Danny DeVito on saanut vaimon ennen filmitähdeksi pääsemistään. Kenestä Danny DeVito näyttää viehättävältä?

Näen märkiä unia aina, kun muistan Elämää Philadelphiassa sarjan.

Vierailija
16/16 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää Aina jaksakko , . ulkonäöstä katista jokainen On yhtä kaunis nyt positiivista asennetta elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme