Ovatko miehetkin epävarmempia itsestään kesällä? Minua ei ole tultu iskemään kertaakaan tänä kesänä
Vaikka olen liikkunut aivan yhtä paljon ihmisten ilmoilla kuin aina. Syksyisin, talvisin ja keväisin saan iskuyrityksiä, mutta kesäisin olen saanut elämässäni vain KERRAN!
Voisiko syynä olla se, että miehetkin ajattelevat itsestään kriittisemmin kesällä kuin muina vuodenaikoina?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
No ei hitto jaksa tällä helteeltä tehdä yhtään mitään, edes koettaa iskeä sinua.
Tässä yksi hyvä selitys.
Ja onhan se piehtarointikin uuvuttavaa ja hikistä jos sinne asti joskus päästään!
nykyään naisten lähestyminen on seksuaalista häirintää.ja jos satut vaikka kättä hipaiseen ni se voi olla jo raiskaus.jos olet alemman tason mies siis,ridge forresterin leukaperät omaavat saa tietenni tehä mitä vaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei jotenkin nappaa naiset enää. Metoo ja kaikki vastaava sättiminen lehdissä. Nuorempana ennen näitä tapahtumia naiset pyöri jatkuvasti mielessä. Enää 30v ei melkein ollenkaan. Miehille on nykyään leluja jotka ajavat aidon asian ja niin paljon erillaista harrastusta, että nainen taitaisi olla vain riippakivi.
Samat ajatukset. En osaa tarkalleen sanoa tälle syytä. On vain sellainen tunne, että seuraani ei kaivata ja kaikki kiinnostuksen osoittaminen on ällöä. Tämän takia oikeestaan ei se seksikään enää jaksa kiinnostaa ja seuraa saa ystävistä.
Miksi siis pahoittaa kenenkään mieltä tekemällä mahdollisesti ei-toivottuja lähestymisiä?
-myös 30 v
Juu, itse tai juuri kukaan kavereistanikaan ei yritä erityisesti iskeä naista. Kuulostaa jotenkin entisajan puuhilta. Ihan normaalisti juttelen ihminen ihmiselle sukupuolesta välittämättä. Jos jostain tapaamisesta kehkeytyy jotain ajan kanssa, eli kaveruus, ystävyys tai vaikka parisuhde, niin aika näyttää. Mikään näistä ei kuitenkaan ole erityinen tavoite toiminnassani.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen saanut suurimman osan iskuyrityksistä kesällä. En muista olenko syksyllä tai talvella koskaan... Yleensä tapahtuu kerran pari kesässä, mutta tänä kesänä ei ole vielä tullut yhtäkään, mistä lie johtuu. Ehkä olen vuodessa rupsahtanut niin dramaattisesti ettei niitä epätoivoisimpiakaan enää kiinnosta :D
Aloittaja on rupsahtanut ja kesävaatteissa oikea ulkonäkö tulee helpommin esille selluliittireisineen ja nahistuneine ihoineen.
Vierailija kirjoitti:
Ei jotenkin nappaa naiset enää. Metoo ja kaikki vastaava sättiminen lehdissä. Nuorempana ennen näitä tapahtumia naiset pyöri jatkuvasti mielessä. Enää 30v ei melkein ollenkaan. Miehille on nykyään leluja jotka ajavat aidon asian ja niin paljon erillaista harrastusta, että nainen taitaisi olla vain riippakivi.
itellä on seksinukke, aikamoista jyystämistä jos ei ole viikkoa pidätellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me kaikki naiset olla mitään metoo äärifeministejä. Toki ketään ei tarvitse mennä läpsimään peppuun tai tarttumaan rintoihin ilman lupaa, mutta kyllä mua saa ihan vapaasti lähestyä. Saa kunnolla flirttaillakin. Tosi surullista jos jotkut naiset ottaa kaiken lähestymisen ahdisteluna ja pilaa sillä meidän kaikkien maineen.
N23
Miten suhtaudut, jos sinua 20 vuotts vanhempi mies tulee flirttailemaan sinulle?
No tämäpä. Tai sitten jollain muulla tavalla tosi epämiellyttävä. Olen aika varma, että mieli saattaa silloin yllättävästi muuttua. Kukaan ei oikeasti halua kokea noita tilanteita.
Flirttailua/lähestymisiä toivovilla ihmisillä taitaa olla oletus, että se mies olisi just sellainen jota itsekin pitää viehättävänä. Todellisuudessa on paljon suurempi todennäköisyys, että se mies olisi kaikkea muuta.