Ovatko miehetkin epävarmempia itsestään kesällä? Minua ei ole tultu iskemään kertaakaan tänä kesänä
Vaikka olen liikkunut aivan yhtä paljon ihmisten ilmoilla kuin aina. Syksyisin, talvisin ja keväisin saan iskuyrityksiä, mutta kesäisin olen saanut elämässäni vain KERRAN!
Voisiko syynä olla se, että miehetkin ajattelevat itsestään kriittisemmin kesällä kuin muina vuodenaikoina?
Kommentit (49)
Itse en enää jakele iskuyrityksiä, koska ei tiedä koskaan mikä syyte tulee perässä jos erehdyt sanomaan jotain kuten: Upea mekko, kauniit hiukset, ihanat silmät/hymy. Tai ylipäätään menet aloittamaan keskustelun eikä sitä avausta kaivattu.
Ei miehiä enää kiinnosta iskeä naisia, elämässä on niin paljon muutakin. Miehistä on tullut järkevämpiä. Liika meetoo ja uhriutuminen vaikuttaa myös asiaan. Annetaan niiden naisten olla rauhassa, koska sitä he itse haluavat.
#MeToo
Voitte nyt kaikki sinkut nauttia siitä voimaantumisesta. Tai jos ette itse pysty lähestymään miestä niin turha siitä on kitistä miksei miestä löydy.
En ole koskaan iskenyt naisia, naiset pari kertaa yrittänyt iskeä minua mutta eipä oikein nappaa. Kerran eräs kassaneiti yritti iskeä minua mutta sanoin vain en tarvi kuittia. Ehkä julmaa sanoa mutta internet ja sen sisältö on tehnyt naisista turhia minulle.
Vierailija kirjoitti:
#MeToo
Voitte nyt kaikki sinkut nauttia siitä voimaantumisesta. Tai jos ette itse pysty lähestymään miestä niin turha siitä on kitistä miksei miestä löydy.
Ihan turha lähestyä jos omantyyppiset miehet eivät ole tähänkään saakka osoittaneet kiinnostusta.
Ap, paljastavatko kesävaatteesi liikaa?
Sori, kesäl on niin paljon muutakin tekemistä.
Prätkällä ajelua, kalastusta yms.
Tinder ja metoo, ei kannata iskeä irl
Mä olen jo saanut mun annoksen kesäflirttiä kun yksi väsyneen näköinen narkomaani tuli avautumaan mulle mun upeasta tyylistä. Että silleen.
Se verta nenästänsä kaivaa ja syytettä vartoo, joka naista irl pokaa! ( Uusi sananlasku)
Ei me kaikki naiset olla mitään metoo äärifeministejä. Toki ketään ei tarvitse mennä läpsimään peppuun tai tarttumaan rintoihin ilman lupaa, mutta kyllä mua saa ihan vapaasti lähestyä. Saa kunnolla flirttaillakin. Tosi surullista jos jotkut naiset ottaa kaiken lähestymisen ahdisteluna ja pilaa sillä meidän kaikkien maineen.
N23
Siis missä te liikutte kun jatkuvasti joku pokailee?
Mikä lasketaan iskuyritykseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei me kaikki naiset olla mitään metoo äärifeministejä. Toki ketään ei tarvitse mennä läpsimään peppuun tai tarttumaan rintoihin ilman lupaa, mutta kyllä mua saa ihan vapaasti lähestyä. Saa kunnolla flirttaillakin. Tosi surullista jos jotkut naiset ottaa kaiken lähestymisen ahdisteluna ja pilaa sillä meidän kaikkien maineen.
N23
Mistä joku tuntematon tai puolituttu voi tietää, oletko äärifeministi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Mistä joku tuntematon tai puolituttu voi tietää, oletko äärifeministi?
Käytä nyt järkeäsi. Eihän jostain toiselle juttelusta voi mitään syytettä tehdä, poliisitkin nauraisi vaan. Aivan liioteltua, että naisille ei muka saisi enää jutellakaan. Kyllä mä tota metoo-kampanjaa sen verran ymmärrän, että sehän suojaa miehiäkin siltä kun vanhat eukot tarttuu niiden muniin ja peppuihin baareissa. Eli missä ongelma?
N23
Kyllä vain meitä epävarmoja miehiä on. Varsinkin, kun koskaan ei ole nainen osoittanut mielenkiintoa. Äiti on kyllä komeaksi kehaissut, mutta olisihan se kiva kuulla toisiltakin naisilta :(
Vierailija kirjoitti:
N23
Tämä. Olen ensimmäistä kertaa aikuisiällä sinkkuna ja pelottaa miten edes tutustua miehiin, kun kukaan ei tule edes juttelemaan ja itse olen ujo aloitteentekijä, vaikka juttu kyllä siitä luistaisi sen jälkeen. Ja yhden yön juttujakin olisi kiva löytää baarista, mutta miten. N32
Vierailija kirjoitti:
N23
"pilaa kaikkien maineen" lol.
Joo flirttailkaa vaan tälle, mutta kiertäkää mut kaukaa.
Ei kiinnosta tai ylipäätänsä enään huvita flirttailla.
Mieluummin viettää iltaa kaveriporukan kanssa, kun tässä iässä se kavereihin käytetty aika on huomattavasti mielenkiintoisempaa kun joku teiniajan flirttailu.
M27
Minä taas olen saanut suurimman osan iskuyrityksistä kesällä. En muista olenko syksyllä tai talvella koskaan... Yleensä tapahtuu kerran pari kesässä, mutta tänä kesänä ei ole vielä tullut yhtäkään, mistä lie johtuu. Ehkä olen vuodessa rupsahtanut niin dramaattisesti ettei niitä epätoivoisimpiakaan enää kiinnosta :D