Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko miehetkin epävarmempia itsestään kesällä? Minua ei ole tultu iskemään kertaakaan tänä kesänä

Vierailija
12.07.2021 |

Vaikka olen liikkunut aivan yhtä paljon ihmisten ilmoilla kuin aina. Syksyisin, talvisin ja keväisin saan iskuyrityksiä, mutta kesäisin olen saanut elämässäni vain KERRAN!

Voisiko syynä olla se, että miehetkin ajattelevat itsestään kriittisemmin kesällä kuin muina vuodenaikoina?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me kaikki naiset olla mitään metoo äärifeministejä. Toki ketään ei tarvitse mennä läpsimään peppuun tai tarttumaan rintoihin ilman lupaa, mutta kyllä mua saa ihan vapaasti lähestyä. Saa kunnolla flirttaillakin. Tosi surullista jos jotkut naiset ottaa kaiken lähestymisen ahdisteluna ja pilaa sillä meidän kaikkien maineen.

N23

"pilaa kaikkien maineen" lol.

Joo flirttailkaa vaan tälle, mutta kiertäkää mut kaukaa.

Jotenkin kamala ajatus, että kenellekään ei saa sanoa mitään eikä olla edes peruskohtelias. Aivan liian vähän kehumme toisiamme ylipäätänsä. Uusien kavereidenkin saaminen olisi mukavaa.

Vierailija
22/49 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me kaikki naiset olla mitään metoo äärifeministejä. Toki ketään ei tarvitse mennä läpsimään peppuun tai tarttumaan rintoihin ilman lupaa, mutta kyllä mua saa ihan vapaasti lähestyä. Saa kunnolla flirttaillakin. Tosi surullista jos jotkut naiset ottaa kaiken lähestymisen ahdisteluna ja pilaa sillä meidän kaikkien maineen.

N23

Tämä. Olen ensimmäistä kertaa aikuisiällä sinkkuna ja pelottaa miten edes tutustua miehiin, kun kukaan ei tule edes juttelemaan ja itse olen ujo aloitteentekijä, vaikka juttu kyllä siitä luistaisi sen jälkeen. Ja yhden yön juttujakin olisi kiva löytää baarista, mutta miten. N32

Siirry nykyaikaan sieltä villiltä ja vapaalta 1980-luvulta, jota ei enää ole¹. Pistä deittipalvelun profiili pystyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Mistä joku tuntematon tai puolituttu voi tietää, oletko äärifeministi?

Käytä nyt järkeäsi. Eihän jostain toiselle juttelusta voi mitään syytettä tehdä, poliisitkin nauraisi vaan. Aivan liioteltua, että naisille ei muka saisi enää jutellakaan. Kyllä mä tota metoo-kampanjaa sen verran ymmärrän, että sehän suojaa miehiäkin siltä kun vanhat eukot tarttuu niiden muniin ja peppuihin baareissa. Eli missä ongelma?

N23

Riskittä voi monissa tilanteissa rupatella siten, ettei kohde tajua minkään iskuyrityksen olevan käynnissä. Sitten kun tuo raja ylitetään, alkaa maine, rahat, työpaikka ja puhdas rikosrekisteri olla pelipanoksina.

Ei kannata.

Vierailija
24/49 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla asut kun isketään noin usein? Tampereella on aina ollut jäykkiä miehiä kuin muumiot kammiossa, ellei ole lauantai-ilta ja miehet humalassa. Ei keski-ikäisenä kaipaa sitä että joku iskee tuolla, tuli muuten mieleen, takavuosista.

Vierailija
25/49 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää jakele iskuyrityksiä, koska ei tiedä koskaan mikä syyte tulee perässä jos erehdyt sanomaan jotain kuten: Upea mekko, kauniit hiukset, ihanat silmät/hymy. Tai ylipäätään menet aloittamaan keskustelun eikä sitä avausta kaivattu. 

Suomalaiset on kyllä arkoja. Muualla saisit suorat sanat häiriköinnistä. MUTTA jos osaat ottaa toiset huomioon, etkä jyrää kommentteinesi... varmasti suurin osa ilahtuu huomiosta. Sitä ei vain voi tehdä tunkeilevasti. Jos naisista alkaa vähänkin tuntua, että olet liian hyökkäävä, he haluavat sinusta vain eroon.

Joudun naisena miettimään, milloin kannattaa viedä roskat, ettei joku naapurissa asuva ukko ole siellä vaanimassa ja tule häiriköimään. Koska se on tämmöistä: mies seisoo ja tuijottaa, kysyy "Saanko sanoa jotain?" En vastaa sanallakaan. Joten hän sanoo. Vaikkei saanut lupaa; kun en kieltänytkään, eli ei saanut pakotettua puhumaan hänelle. "Sulla on kauniit sääret!!" No tuollaisestako pitäisi ilahtua? YÖK!

Vierailija
26/49 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kyllä itse rupatella naapureille enemmän, mutta ne varmaan säikähtäis. 

Vierailija
27/49 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaivan arvoista. Seuraani ei kuitenkaan kaivata. Haluan säästää vastapuolen mielipahalta.

Vierailija
28/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23

Miten suhtaudut, jos sinua 20 vuotts vanhempi mies tulee flirttailemaan sinulle?

Vierailija
29/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä vauvapalstaa kun seuraa niin et ole paljon ykyllä menettänyt. Nauti rauhasta.

Vierailija
30/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yrittää mitään kun ei kuitenkaan onnistu. Baareissakin naiset haluaa korkeintaan jutella. Harvoin sitäkään että antaapa olla. 

Vierailija
31/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko johtua koronasta? miehetkin pelkäävät saada tartunnan ventovieraista naisilta vaikka kuinka vakuuttaisi olevansa "koronasiveä".

Vierailija
32/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mikä ap:lla on nyt ongelma?

Vierailija
33/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha yrittää mitään kun ei kuitenkaan onnistu. Baareissakin naiset haluaa korkeintaan jutella. Harvoin sitäkään että antaapa olla. 

Niin ne haluaa etttä sä tarjoat niille koko illan.

Vierailija
34/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

metoo riippuu lähes aina miehen laadusta

Jos ei ole unelmien prinssin näköne mies, niin mies on täys hyypiö. 

Eli suuri bonus, jos olet pelkän pillun perässä liikkuva gigolo. Tämä on se naisten logiikka.

Vierailija
35/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hitto jaksa tällä helteeltä tehdä yhtään mitään, edes koettaa iskeä sinua.

Vierailija
36/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä ap:lla on nyt ongelma?

No kun ei saa naisellista itsetuntoa kohottavaa huomiota ja samalla pääse jakamaan voimaannuttavia pakkeja.

Myös aina yhtä mukavat juttutuokiot ällötyksien typeryydestä jäävät pois. "Siis oikeestiko se tuli puhumaan sulle?" ja "mikä se kuvitteli olevansa?".

Se on sitä toksisuutta se.

Vierailija
37/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sellaseksi se on mennyt, turhauttavaksi. Kaverinaisetkin korkeintaan haluavat hyötyä. Ja mitään ei anneta tietenkään.

Vierailija
38/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#MeToo

Voitte nyt kaikki sinkut nauttia siitä voimaantumisesta. Tai jos ette itse pysty lähestymään miestä niin turha siitä on kitistä miksei miestä löydy.

Modernit miehet kunnioittavat naisen yksityisyyttä eivätkä tee epätoivoisia iskuyrityksiä. Lisäksi korona-aikana kannattaa muista turvavälit!

Vierailija
39/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ilmiselvä trolli, ja edes mitenkään hyvä sellainen.

Naisten ahdistelu, mitä on myös naiselle ilman lupaa puhuminen, ei ole enää nykyisin sosiaalisesti hyväksyttävää.

Kehitys on siis kulkenut naisten toivomaan suuntaan.

Vierailija
40/49 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iske ite.

kysy baaritiskillä että voikko nä tarjota sidukat. anna tarjota koko ilta. katoa sitten ,tai älä.

😁