Ylioppilaan kiitoskorttia ei ole vieläkään näkynyt
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei otettu kuvia.
Niin? Miten se liittyy kiitoskortin lähettämiseen?
Minä en edes haluaisi mitään kiitoskorttia. Riittää kun kiitetään juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes haluaisi mitään kiitoskorttia. Riittää kun kiitetään juhlissa.
Tai ihan vaan viestikin käy, jos en ole juhliin menossa.
Monnet kiittävät lehti-ilmoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei otettu kuvia.
No yleensä liittyy. Vaikka mistäpä minä tiedän kuinka moni lähettää ihan vaan postikortin kiitoksena.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes haluaisi mitään kiitoskorttia.
Moukkamaisen ylioppilaan äitikö se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei otettu kuvia.
No yleensä liittyy. Vaikka mistäpä minä tiedän kuinka moni lähettää ihan vaan postikortin kiitoksena.
Aika moni. Myös huolella laadittuja tekstareita ja sähköposteja näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin vastuullako se on? Ei ainakaan minulle asia kuulu mitenkään, enkä edes tiedä miten on kiitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei otettu kuvia.
Ja nämä käyvät kiitoskortista? Mutta paikan päällä sanottu kiitos ei riitä, vaan tarvitaan huolella laadittu tekstari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin vastuullako se on? Ei ainakaan minulle asia kuulu mitenkään, enkä edes tiedä miten on kiitelty.
Ehkä äiti tai isä voivat opastaa nuorta, että on kohteliasta kiittää osallistuneita. Ei ole pakko olla se perinteinen kuvallinen valmis kiitoskortti, mutta jotenkin huomioisi juhliin osallistuneet. Osallistujiksi laskisin he, ketkä olivat paikalla ja ketkä ovat mahdollisesti muistaneet muuten.
Vierailija kirjoitti:
Lehti-ilmoituksella? Siis niinkuin missä lehdessä? Varmaan vitsailet.
Aika harvalle tulee mitään paperisia lehtiä nykyisin. Ja juhliin tulijoita lienee ympäri Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä äiti tai isä voivat opastaa nuorta, että on kohteliasta kiittää osallistuneita. Ei ole pakko olla se perinteinen kuvallinen valmis kiitoskortti, mutta jotenkin huomioisi juhliin osallistuneet. Osallistujiksi laskisin he, ketkä olivat paikalla ja ketkä ovat mahdollisesti muistaneet muuten.
No kyllä minä katson että on sen paikalla olevan vanhemman tehtävä tässä vaiheessa opastaa. Ja minä en edes tiedä keitä oli paikalla tai ketkä ovat muistaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei otettu kuvia.
Ja nämä käyvät kiitoskortista? Mutta paikan päällä sanottu kiitos ei riitä, vaan tarvitaan huolella laadittu tekstari?
Kyllä viesti tai sähköposti käy kiitoskortista. Maailma muuttuu eskoseni.
Onko se nyt oikeasti tärkeää, että ajelutetaan pahvin palaa kilometritolkulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia, mutta mieluummin kiitokset sähköisessä muodossa tai sitten kiitokset siellä juhlissa riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehti-ilmoituksella? Siis niinkuin missä lehdessä? Varmaan vitsailet.
Aika harvalle tulee mitään paperisia lehtiä nykyisin. Ja juhliin tulijoita lienee ympäri Suomea.
Niin ennen vanhaan kiiltetiin lehdessä, kun kaikille tuli se sanomalehti, mutta ajat ovat nyt muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miettisin asiaa kuluttamisen kannalta. Miksi teettää kiitoskortteja, jotka kuitenkin päätyvät suht pian vastaanottajan kortin saamisen jälkeen roskikseen? Turhaa kulutusta minusta. Sähköinen kortti tai kiitokset juhlissa, kasvotusten tai puhelimessa on parempi tapa.
Kannattaa lopettaa rahan jakaminen kiittämättömille ihmisille. Kutsutaan juhliin tai ilmoitetaan, että on syntymäpäivä tai muu vastaava, mutta ainut tarkoitus on saada rahaa.
Itse olen aikalailla lopettanut rahalahjakorttien tai rahan antamisen. Kirpparilta voi ostaa maljakon tai jotakin muuta sanoa, että annan nykyään vain kierrätyslahjoja, että maailma pelastuu ja se on siinä. Jos on onnellinen, että muistetaan niin voi jatkossa antaa rahaakin, mutta jos nokka nyrpeänä niin seuraavalla kerralla ei mitään.
Nämä samat kiistämättömät eivät koskaan raski edes korttia lähettää tai antaa.