Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännnä kun ruokajonon puliukot tervehtii kadulla kuin parasta kaveria jo!!!!!!!!!

Andyspirit
13.10.2022 |

vaikka itsellä siisti asusteet ja muutenkin fiksuimmasta päästä ja hyvältä asuinalueelta, no naapurissa asuu kyllä yksi alkoholisti ukko joka käy jonossa. sekin tervehtii aina humalassa vain. on tää toki pieni paikkakunta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii sanonta kyllä koira koiran tuntee.

Vierailija
2/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sosiaalinen koira joka menee ihan kaikkien luo, siis koiraihmisten. Kun koira oli pentu, asuttiin ihan keskustassa ja tutustuttiin moneen laitapuolen kulkijaan. Vielä nykyäänkin tervehtivät ja koira juoksee iloisena rapsuteltavaksi :) Ihmisessä on tärkeintä sisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa pari kertaa yks puliukko tervehtiny vastaantullessa enkä kyllä muista nähneeni kyseistä henkilöä ikinä missään, mutta enpä kyllä vastaantulijoihin yleensä mitään huomiota kiinnitäkään. On vissiin vaan ottanu missiokseen tehdä maailmasta paremman paikan, luulen. Mitäpä tuota, no morjenstin takaisin ja jatkoin matkaa. Ihan Helsingissä tapahtui. Asun kyllä leipäjonon viereisessä talossa, joten ehkä se on sitten nähnyt minut ja erikoinen takki jäi mieleen tai jotain.

Vierailija
4/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se asia sinua? Jos niin, miksi?

Vierailija
5/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan, kun olin syyttäjänä Rovaniemellä, niin huvitti, kun laitapuolen tyypit aina iloisesti huuteli nimellä torin laidalta muovipussit kilisten ja vilkutteli. Vilkuttelin takaisin. 

Nykyisin asianajajana ei näitä laitapuolen kulkijoita niin paljon asiakkaana ole, alamaailmaa kyllä. Huumehemmot ei niin moikkaile, jos vastaan tulevat. Jos moikkaavat, niin tietty moikkaan takaisin. Ekana en itse tietenkään, ettei asiakassuhde minun toimesta paljastu. 

Vierailija
6/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap huoli. Minä naisena kävin aikoinaan paljon bingoissa , no siellä pyöri yksi laitapuolen Veke , oikein tenu-ukko. Tuli juteltua hänen kanssaan melko paljonkin siinä kun pelattiin. Kerran kaupungilla ollessa olin pitkässä jonossa , rahaa nostamassa, kun Veke horjui paikalle ja huusi "Lissu nosta nyt kunnolla hilloa niin saadaan kunnon lastit"  : D D D

Vierailija
7/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kahvikuppiin laitetaan rahaa kun olen työpaikan edessä tupakalla

Vierailija
9/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukki tapasi käyttää termiä "herrasmiesjuopot" itsekin kun sellainen oli.

Isäni on myös juoppo ja vähän väliä koditon, tätini on juoppo, isän isä oli juoppo ja koditon maankiertäjä. Appiukkoni oli juoppo ja kuoli viinasteluunsa. Kummipoikani isä on tällä hetkellä koditon juoppo.

Itse absolutistina, kodillisena ja ihan ulkoisesti siistinä tyyppinä ei tulisi kuitenkaan mieleenikään että tuntemani ihmiset eivät moikkaisi vaikka alkoholisteja olisivatkin.

Alkoholismi on sairaus jolle altistaa tietynlaiset kokemukset sekä elämäntyyli. Jos joskus päätän alkaa juopoksi niin aion kyllä kaikesta huolimatta moikata tuttuja ihmisiä jatkossakin.

Vierailija
10/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki pieneltä paikkakunnalta ja yksi kylän puliukoista on jopa ihan sellanen ex-panosuhde/kaveri..

Arvaa oliko mieltä ykentävää kerran olla alkon kassalla just maksamassa muka fiksuna ihmisenä kerrankin omia puteleita, kun tää "reiska" viiletti juuri alkoon sisäännja tietysti mut nähdessään mylvi matalalla bassollaan "KATO MAIJA PERKELE! MEINAAKS ETTÄ NOI RIITTÄÄ?"

Myyjän hymy oli haihtunut, samoin minun. Nappasin ostokokseni ja loikin Lidlistä (jossa alkokin) ulos minkä jaloista pääsin. 😂

Vierailija
11/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Nimet muutettu.

10*

Vierailija
12/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps2. Eikä mua siis hävetä tuntea puliukkojakaan, mutta kyllä sillon hävettää kun saan huomiota esim kaupassa jos minun nimeä aletaan mylvimään jne. Toi Reiska usein myös ruokakaupassa mut nähdessään joko mylvi tai tuli viereen kiehnäämään, se ei ollut yhtään kivaa, vaikka kuinka ois tuttu. En halua huomiota.

Välillä toivoinkin että kuolis jo, niin ei ainakaan tarttis aina varoa näkyykö kaupassa. Nyt sitten kuulin tänä vuonna että on kuollu viime vuonna, ja tuli vöhön ikävä. Oli kiva ja haluni sytyttävä mies ja olin aikoinaan ihastunutkin, mutta oli jo sillon liian alkoholisoitunut ja epävakaa, myöhemmin meni täysin rappiolle.. RIP.

10*

Vierailija
13/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan, kun olin syyttäjänä Rovaniemellä, niin huvitti, kun laitapuolen tyypit aina iloisesti huuteli nimellä torin laidalta muovipussit kilisten ja vilkutteli. Vilkuttelin takaisin. 

Nykyisin asianajajana ei näitä laitapuolen kulkijoita niin paljon asiakkaana ole, alamaailmaa kyllä. Huumehemmot ei niin moikkaile, jos vastaan tulevat. Jos moikkaavat, niin tietty moikkaan takaisin. Ekana en itse tietenkään, ettei asiakassuhde minun toimesta paljastu. 

Mieheni on lakimies ja minua aina huvittaa, kun pultsarit moikkailee häntä ja mies käy vaihtamassa aina välillä muutaman sanan heidän kanssaan. On hoidellut niiden kännihölmöilyjä välillä. Viimeksi sanoi heille, että pidetään nyt mieli korkealla ja vältelkää niitä turhia riitoja.

Narkomaanit myös moikkailee ja kerran mies sanoi yhdelle, että nähdään taas. Kysyin mieheltä, että miks noin sanoit, niin mies vastas, että kun me nähdään jokatapauksesssa aina välillä. Eihän lopeta rikollisuutta, kun vasta päättyessä vankilaan hetkeksi ja sen jälkeen meno jatkuu taas.

Vierailija
14/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥾

Vierailija
15/15 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

black satans on turkulaisten puliukkojen oma bändi samaa porukkaa 

siis suomaleijona, alkoholisteja myös