Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avoin suhde, raskaus

Ap
12.07.2021 |

Rv.5 meneillään, kauaa ei vielä yllätysraskaus tiedossa ollut. Kumppanin kanssa asiaa ehditty puida aloitteestani useaan otteeseen.. Ollaan oltu avoimessa suhteessa kohta kaksi vuotta. Meillä kumpikin saa olla sukupuoliyhteydessä toisten kanssa kunhan kertoo siitä kumppanille sekä jättää tunteet irtosuhteissa sivuun.
Mies totesi ettei suostu uskomaan että lapsi hänen tai tunnustamaan isyyttä koska olen aiemmin whatsupissa ilmoittaman säätöajankohdan vuoksi mahdollisesti raskaana toiselle. Ehdottaa raskauden keskeytystä ja lllut poissaoleva käytökseltä mikä musertaa.. Uskon lapsen olevan kumppanilleni.
Saako suhdetta pelastettua? Mitä tässä tilanteessa ylipäätänsä tehdä? Kolmas osapuoli ei tiedä eikä irtosuhteena yhteystietoa. Kyseessä ensimmäinen raskaus

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästä päästä pitääkin kärsiä. Tee abortti ja sterilisaatio. Naiselle ei ole mikään muu ehkäisy 100% varma kuin kohdun ja munajohtimien poisto. Kaikissa muissa tapauksissa on aina raskautumisen vaara, myös silloin kun munajohtimet on laitettu poikki tai on kierukka/ pillerit käytössä.  Ainoastaan miehen sterilisaatio on 100%.

En halua poissulkea lasten saamista tulevaisuudessa. Yrittänyt nyt saada miestä lämpenemään ajatukselle.. toivoisin hänen suostuvan isärooliin ja ehkä siitä sitten avoimen suhteen muodosta luopumista. Nyt pelkään menettäväni hänet ja jäävän yksin raskauden kanssa

-ap

Nyt kannattaa katsoa realiteetteja silmiin. Mies ei halua lasta ja sinun kanssasi avointa suhdetta vakavampaa suhdetta. Olet näköjään suostunut järjestelyyn alun alkaenkin turhan hyväuskoisena, mutta haihattelu kannattaa lopettaa tähän. Jos pidät lapsen niin todennäköisesti jäät yksinhuoltajaksi. Älä jää unelmoimaan miten mies lopulta tajuaa rakastavansa sinua ja haluavansa sekä sinut että lapsen, sitä ei todennäköisesti tule tapahtumaan. Tee ratkaisusi faktojen pohjalta, abortti on vielä mahdollinen jos yksinhuoltajuus on ajatuksena mahdoton.

99 % näistä saamistasi vastauksista on roskaa AP, mutta tässä ollaan mitä luultavamin asian ytimessä. Tiedän, koska olen ollut samanlaisen "vapaudenkaupuusen" sankarin kanssa parisuhteessa ja odotellut, että kyllä mies varmaan joskus haluaa sitoutua ja tehdä perheen kanssani. Ei halunnut.

Eli sinuna miettisin nyt, haluatko itse lapsen vai et. Jos haluat, niin pidä lapsi ja jos mies ei halua perhettä ja aitoa sitoutimista kanssasi, niin heitä anna mennä. Jos olisin itse raskautunut tälle omalle - onneksi jo entiselle - sankarilleni, niin olisin pitänyt beben ja antanut miehen jatkaa omaa elämäänsä.

Vierailija
82/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastentahtoinen isä. Tosi kiva lähtökohta lapsen elämälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toisen yhteystietoja, anna mun kaikki kestää.

Anteeksi jo etukäteen kirjoitukseni, mutta en voi olla tuntematta tyytyväisyyttä, että nyt alkaa avoimien suhteiden paska osua tuulettimeen.

Ei mitään henk.koht.silti, ap. Et ole enää nuori, joten totta kai pidät lapsen. Mies on kyllä täysi sanonko mitä. Tsemppiä sinulle ja lapsellesi! Älä pura lapseen miestä kohtaan tuntemaasi pettymystä/vihaa/katkeruutta whatever.

Vierailija
84/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti, lasta ei voi kasvattaa tuollaisessa "liitossa". 

Vierailija
85/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastentahtoinen isä. Tosi kiva lähtökohta lapsen elämälle.

Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäkööt.

Vierailija
86/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihana olla parisuhteessa rakkaan miehen kanssa ja odottaa yhteistä vauvaa. Seksi on niin hyvää ettei ole tullut mieleenkään hakea sitä muualta. Oltiin ikionnellisia kun raskaustesti näytti positiivista eikä tarvinnut onneksi mitään tuollaisia typeryyksiä vatvoa kuten teidän tilanteessanne. Teidän suhde ei ole kunnossa, en suosittele että siihen hankitte lapsia, nyt eikä koskaan!

Herranjestas miten omahyväinen pskiainen. Toivottavasti karma osuu ja teidän lapsiperhe elämä ei olekaan niin auvoista kuin täydellisinä ihmisinä mielestänne ansaitsisitte.

Eri

Vierailija
87/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herran jestas. No, se nyt on ainakin selvää että vakimiehesi ei tuota lasta halua, eikä kaikesta päätellen koe olevansa kanssasi edes oikeastaan kunnon parisuhteessa. Mieti nyt itse tarkkaan haluatko lapsen siis vai et, yksin sen kanssa tulet joka tapauksessa jäämään. 

Vierailija
88/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt ihqua avointa suhdetta. Itse miehenä en arvosta tippaakaan tälläisiä jotka jakaa naisensa koko kylän painettavaksi. On kuin kylän yleinen polkupyörä, kaikki on sitä polkaissut.

Aika oksettavaa puhetta. Kertoo ihmisestä aika paljon. "Mies päättää jakaako naistaan, joka on miehen omaisuutta". Toivottavasti kerrot näistä sovinistisista piirteistäsi heti ensi treffeillä niin saat juuri itsellesi sopivan, omistukseesi alistuvan naisen.

Ja oikeasti "kaikki polkaissut". Mene jooko takas menneisyyteen.

Vierailija
89/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt ihqua avointa suhdetta. Itse miehenä en arvosta tippaakaan tälläisiä jotka jakaa naisensa koko kylän painettavaksi. On kuin kylän yleinen polkupyörä, kaikki on sitä polkaissut.

Samaahan se miespuolinen puolisokin tekee. Ajatteletko samaa kyseisen miehen harjoittamasta kevytkenkäisyydestä, vai tulitko tänne moraalisaarnaamaan ainoastaan naisen seksuaalivalintoja?

Vierailija
90/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on nykymaailma perseellään. Pannaan sinne ja tänne.

Ei olla mitään teinejä enää vaan yli kolmekymppisiä korkeakoulutettuja

-ap

Se nyt taas ei kerro henkisestä kypsyydestä mitään. Siis eikö kenenkään kanssa ole ollut ehkäisyä käytössä, vai kaikkien kanssa on ollut käytössä ja jossain se on pettänyt, vai kuinka on niin epätietoista kenen on?

Vierailija
91/91 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on nykymaailma perseellään. Pannaan sinne ja tänne.

Juu eihän sellaista koskaan ennen.

Ap, miten tällainen ei tullut ennen mieleen? Tuntemani polyamoristit ovat todella tarkkoja näissä asioissa, sekä keskustelun että ehkäisyn puolesta. Porvoossa ehkä otetaan asiat rennommin?

Minulla minipillerit ja irtosuhteissa lisänä kumi suojaamaan taudeilta. Vakikumppanin kanssa pelkät minipillerit mutta luotettu niiden tehoon. Pääkaupunkiseudulta ollaan

-ap

Okei, kommentoin tuossa yllä ehkäisystä ja nyt näin tämän, jos asialaita tämä niin toki huomattavasti korkeampi todennäköisyys että vakkarin lapsi. Mistä syystä alkaa sitten vakkari kuulostaa vielä enemmän jännämieheltä. Mieti vaan itse haluatko lapsen, jaksaisitko sen kanssa yksin, ja tee sen pohjalta päätös.