Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avoin suhde, raskaus

Ap
12.07.2021 |

Rv.5 meneillään, kauaa ei vielä yllätysraskaus tiedossa ollut. Kumppanin kanssa asiaa ehditty puida aloitteestani useaan otteeseen.. Ollaan oltu avoimessa suhteessa kohta kaksi vuotta. Meillä kumpikin saa olla sukupuoliyhteydessä toisten kanssa kunhan kertoo siitä kumppanille sekä jättää tunteet irtosuhteissa sivuun.
Mies totesi ettei suostu uskomaan että lapsi hänen tai tunnustamaan isyyttä koska olen aiemmin whatsupissa ilmoittaman säätöajankohdan vuoksi mahdollisesti raskaana toiselle. Ehdottaa raskauden keskeytystä ja lllut poissaoleva käytökseltä mikä musertaa.. Uskon lapsen olevan kumppanilleni.
Saako suhdetta pelastettua? Mitä tässä tilanteessa ylipäätänsä tehdä? Kolmas osapuoli ei tiedä eikä irtosuhteena yhteystietoa. Kyseessä ensimmäinen raskaus

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut àhtérííŋ.

Tämä, jos pannaan paljaalla ja ei haluta yllätysjälkikasvua.

Jos ei halua lasta niin ei kannata koskaan laueta sisään. Tämä on ainut 100% varma keino. Minulla on ollut fwb 4 vuotta ja olemme aina naineet ilman minkäänlaista ehkäisyä, eikä yhtäkään hedelmöitystä ole tapahtunut.

Vierailija
42/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on nykymaailma perseellään. Pannaan sinne ja tänne.

Ei olla mitään teinejä enää vaan yli kolmekymppisiä korkeakoulutettuja

-ap

Korkeakoulu ei näköjään takaa minkäänlaista moraalia. Ei voi kuin nauraa itse aiheuttamallesi sotkulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea ratkaisu on abortti.

Vierailija
44/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt ihqua avointa suhdetta. Itse miehenä en arvosta tippaakaan tälläisiä jotka jakaa naisensa koko kylän painettavaksi. On kuin kylän yleinen polkupyörä, kaikki on sitä polkaissut.

Vierailija
45/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, haluatko SINÄ lapsen. Ei ole varmaa, tuletko uudestaan raskaaksi. Lisäksi iänkin puolesta kannattaa jo ryhtyä toimeen, jos tosiaan haluat lapsia. Miehestä saatat joutua luopumaan muutoinkin koska tahansa, joten sitä ei mielestäni kannata tässä liikaa miettiä. Tee SINULLE oikea päätös! Voimia.

Vierailija
46/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki teette isyystestin tällaisessa tilanteessa.

Kumppani ei suostu ja toisen yhteystietoja ei ole

-ap

Porvoossa on isäehdokkailla mahdollisuus kieltäytyä testistä?

Vierailija
47/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Korkeakoulu ei näköjään takaa minkäänlaista moraalia. Ei voi kuin nauraa itse aiheuttamallesi sotkulle.

AP tapauksessa korkeakoulutettu tarkoittaa lähäriä. Muut suvusta ovat käyneet elämänkoulun

Vierailija
48/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita tulee ja menee, ap. Sinulla on velvollisuus lapsen osalta. Seksikumppanillasi ei toistaiseksi ole mitään velvollisuutta.

Vierailija
49/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

AP tapauksessa korkeakoulutettu tarkoittaa lähäriä. Muut suvusta ovat käyneet elämänkoulun

Nyt kyllä loukkaannuin. Olen elämänkoululainen, jolla yksi lapsi ja tiedän, kuka hänen isänsä on. Hänet tehtiin, kun oltiin avioliitossa.

Vierailija
50/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan pitäisin lapsen ja unohtaisin miehen joka ei tuota lasta halua. Jokaisen aikuisen pitää oikeasti ymmärtää, että yhdynnän seuraus hedelmällisessä iässä olevan naisen kanssa saattaa olla raskaus. Lapsen edun kannalta tietysti on syytä saada isyys selvitettyä, mutta tuollaista vastuunpakoilijaa et tarvitse parisuhdemielessä. Yritä nyt raskausaikana jo kysyä tukea sukulaisilta ja ystäviltä. Saatat tarvita pienen vauvan kanssa kuitenkin toisinaan käytännön apuja. Onnea tuleviin koitoksiin, yritä kaikesta huolimatta iloita lapsestasi.

Vierailija
51/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on avoimessa suhteessa kanssasi, hän etsii samalla parempaa. Sellaista, joka ei levittele haarojaan. Raadollista mutta näin on. T.mies

Vierailija
52/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun halutaan kaikki.

Minua huvitti tavattomasti tuo 'saa pnna muita kun lupaa jättää tunteet sivuun.' Siinäpä jätät, tunteet ei kysy lupia kuten ei aina vauvatkaan. Sitä paitsi, mitä iloa on pnemisesta ilman tunteita? Sehän on pelkkä laukeaminen vieraan ihmisen kanssa.

Kyllä on tunneköyhää väkeä. Mutta kuten sanottu, halutaan kaikki. Se, tuottaako se iloa ja onnea onkin sitten eri juttu.

Vierailija
53/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap reppana. Tyytynyt 2 vuoden avoimeen suhteeseen. Ja mitä jää käteen? Menetit senkin miehen. Olit vain reikä, vaikka mies olisi sepittänyt mitä muuta tahansa.

Vierailija
54/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niitä firman naisia. Ei edes tiedetä onko lapsi aviomiehen vai työkaverin.

55/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun juttusi kyllä tiedetään. Äänestät kristillisiä, homoparit eivät sovi vanhemmiksi, toivot mm-taustaisten koronapotilaiden jäävän hoitamatta (ja olet itse terveydenhoitoalalla, yäk). Kristillisdemokraatteja nostat aina ehtiessäsi. Mene muualle.

Äänestän kokoomusta ja mihinkään koronaketjuun en ole kirjoittanut mitään tuollaista, että potilaita pitäisi muka jättää hoitamatta. Väitteesi ovat sairaita.

🇺🇦🇮🇱

56/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt ihqua avointa suhdetta. Itse miehenä en arvosta tippaakaan tälläisiä jotka jakaa naisensa koko kylän painettavaksi. On kuin kylän yleinen polkupyörä, kaikki on sitä polkaissut.

Niinhän se mieskin on uittanut tikkariaan jokaisessa joka on vain antanut niin tehdä. 

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
57/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on avoimessa suhteessa kanssasi, hän etsii samalla parempaa. Sellaista, joka ei levittele haarojaan. Raadollista mutta näin on. T.mies

Mittee? Mies etsii panemalla ympäriinsä sellaista, joka ei levittele haarojaan? 🤣

Vierailija
58/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Eihän teillä edes ole mitään suhdetta, hyvänen aika. Mies vain käy panemassa sinua ja panee muitakin.

Keskeytys on oikea ratkaisu. Jatkossa pidä jalat yhdessä jos et osaa huolehtia ehkäisystä.

Kerrankin sun näppikseltä tulee jotain järkevää.

Vierailija
59/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se avoimessa suhteessa elävä, eli itseään jakava mieskään ole yhtään parempi kuin samassa tilanteessa oleva nainen?

Vierailija
60/91 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ehkä pystyisi aborttia tuossa tilanteessa tekemään, mutta ymmärrän kyllä oikein hyvin, jos aloittaja siihen päätyy. Aika kovat oppirahat tuli nyt maksuun...Se on kyllä selvää, että miehestä ei ole kumppaniksi enää. Siihen alkaisin jo varautua. Eihän perhettä voi perustaa tuollaisen kanssa. Oma suhteesi seksiin on kyllä myös pahasti vinksallaan, sitä voisit samalla pohtia siellä omassa kämpässä (raskaana tai ei). Ei kannata lähteä mukaan kaikkiin trendipelleilyihin, kuten "avoimiin suhteisiin" puhumattakaan jostain polyamoria-p e r v o i l u s t a. Ja täytyy sanoa, että korkeakoulutus meni nyt hukkaan teidän kohdalla.