Palstamies, kerro mitä naiselta odotat
Nätti pitää olla, ainakin sellaisella naapurintyttömäisellä tavalla. Normaalipainoinen tai mieluummin hoikka. Ei lapsia eikä tatuointeja. Ei mielellään koiraakaan. Eikä viini- ja matkailukuvia instassa.
Onko koulutuksella ja/tai ammatilla ja/tai tulotasolla väliä? Entä harrastuksilla?
Mikä olisi ehdoton turnoff? Entä mikä olisi välitön turnon?
Mistä tällaista naista haet?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen, puhelias, hauska, ystävällinen ja myönteinen elämänasenne.
Normaalivartaloinen tai hoikka.
Töissä, pystyy elättämään itsensä ja lapsen/lapset jos sellaisia on.
Ei heti halua muuttaa saman katon alle, tai välttämättä ollenkaan. Omat kodit molemmille.
Näillä pääsee jo pitkälle, ovat kuitenkin harvassa.
Mihin hän miestä tarvitsee? Missä se parisuhde tässä kuviossa on?
Outo kommentti. Eikös parisuhteessa olla siksi, että rakastetaan toista ihmistä eikä siksi, että tarvitaan miestä/naista?
Yleensä ihmiset haluavat jakaa jotain toisen kanssa. Perheen, arhen, juhlat, talouden. Tuossa ei jaeta yhtään mitään ei myötä eikä vastoinkäymisiä.
Sivusta. Mikä sinä olet määrittelemään minkälaisia muiden suhteet ovat?! Ollaan miehen kanssa oltu tuollaosessa suhteessa jo vuosia. Molemmilla oma arki ja lapset. Molemmilla myös vapaa viikko ja silloin olemme yhdessä. Toimii muuten todella hyvin ja yhteinen aika on taivaallista kun siihen molemmat panostaa. Suosittelen tekemään tuolle vihallesi ja suppealle katsontakannallesi jotakin.
Sivusta. Eikö täällä kysytty miehiltä, mitä he palstanaiselta odottavat? Räyhää sinä suhteestasi jossain muualla, äläkä levitä itse sitä vihaasi asiattomilla suosituksillasi.
Kiitos asiallisesti vastanneille miehille, kiva että teitäkin oli. Valitettavasti tähänkin ketjuun pesiytyi tuo jo tutuksi tullut vakkarinainen, jolla on ilmeisen paha olla ja joka haluaa levittää pahaaoloaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei ole pyörinyt 20 vuotta vauva-palstalla, joka haisee pahalle ja joka on kallellaan afrikkalaisiin miehiin.
Oh, really? So you are from Ghana or Nigeria?
Vierailija kirjoitti:
---ei ole instakoukussa eikä varsinkaan "keskustele" vauvalla
mutta sä itse voit/saat notkua palstalla??
Vierailija kirjoitti:
Ei heti halua muuttaa saman katon alle, tai välttämättä ollenkaan. Omat kodit molemmille.
Mikä juttu toi puhelias on? Tosi moni mies sellaista toivoo.. Itseäni lähinnä rasittaa ihmiset, jotka puhuu jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Voisi osallistua istutuksiin ja raivauksiin. Palsta 18ha ja puunmyyntitulot kumminkin yhteisiä.
Ei kiitos tuommoisille tynkäpalstoille. Miehelläni pitää olla metsää vähintään 3000ha jotta jotain Järkevää tuottoa olisi.
Vierailija kirjoitti:
En odota nykyisiltä suomalaisilta naisilta mitään. En ole odottanut muutamaan vuoteen. Peli on menetetty ja suomalainen nainen on harvoja poikkeuksia lukuunottamatta henkiseltä rakenteeltaan täysin myrkyttynyt ja epäkelpo. Minua ei kiinnosta siis enää mikään suomalaiseen naiseen liittyvä seikka. Tehkööt mitä tekevät tai jättäkööt tekemättä. Ei kiinnosta vaikka kaapattaisiin or-jik-si. Pärjäilkää.
Jep jep, ja täällä sanotaan, että joku NAINEN täällä purkaa pahaa oloaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kommentti. Eikös parisuhteessa olla siksi, että rakastetaan toista ihmistä eikä siksi, että tarvitaan miestä/naista?
Yleensä ihmiset haluavat jakaa jotain toisen kanssa. Perheen, arhen, juhlat, talouden. Tuossa ei jaeta yhtään mitään ei myötä eikä vastoinkäymisiä.
Sivusta. Mikä sinä olet määrittelemään minkälaisia muiden suhteet ovat?! Ollaan miehen kanssa oltu tuollaosessa suhteessa jo vuosia. Molemmilla oma arki ja lapset. Molemmilla myös vapaa viikko ja silloin olemme yhdessä. Toimii muuten todella hyvin ja yhteinen aika on taivaallista kun siihen molemmat panostaa. Suosittelen tekemään tuolle vihallesi ja suppealle katsontakannallesi jotakin.
Sivusta. Eikö täällä kysytty miehiltä, mitä he palstanaiselta odottavat? Räyhää sinä suhteestasi jossain muualla, äläkä levitä itse sitä vihaasi asiattomilla suosituksillasi.
Ei ollut mitenkään asiaton. Kerroin miten meillä, enkä sanonut että tapa on ainoa oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu toi puhelias on? Tosi moni mies sellaista toivoo.. Itseäni lähinnä rasittaa ihmiset, jotka puhuu jatkuvasti.
En tiedä, itse en halua puheliasta naista. Yksi sellainen ollut ja tämä puhui vaikka ei ollut mitään asiaa. Todella raskasta. M35
Vierailija kirjoitti:
Ei mielenterveysongelmia, feminismiä (tai muuta vastaavaa ääriajattelua), eikä lapsia (omia tai halua hankkia sellaisia) eikä räväkkyyttä. Aitous, kiltteys ja huumorintajuisuus avainsanoja. Ei tupakoi tai juo paljoa alkoholia. Ulkoisesti normaalipainoinen tai pyöreä, kuitenkin minua lyhyempi.
Käy töissä. Osaa keskustella asioista fiksusti eikä ole mikään temperamenttinen räyhääjä. Itse viihdyn omissa oloissani joten en haluaisi kokoajan mennä kaiken maailman typeriin kissanristiäisiin. Pitää tykätä lemmikeistä.
Turn-oneja ovat nörttimäiset harrastukset ja samankaltainen musiikkimaku (tämä vaikein toteutua). Ei välttämättä halua naimisiin tai asua yhdessä.
Noin, taas tuo. Miksi miehet vaativat, että naisen pitää olla lyhyempi? Miksei pitkät naiset kelpaa teille? Kärsiikö miehisyys, jos nainen on muutaman sentin pitempi?
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ruokit trollia ja levitit hänen naisvihaansa. Well done. Me muut yritämme ilmoittaa niitä asiattomiksi saadaksemme pois palstalta ja sitä senkun lisäät niitä entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielenterveysongelmia, feminismiä (tai muuta vastaavaa ääriajattelua), eikä lapsia (omia tai halua hankkia sellaisia) eikä räväkkyyttä. Aitous, kiltteys ja huumorintajuisuus avainsanoja. Ei tupakoi tai juo paljoa alkoholia. Ulkoisesti normaalipainoinen tai pyöreä, kuitenkin minua lyhyempi.
Käy töissä. Osaa keskustella asioista fiksusti eikä ole mikään temperamenttinen räyhääjä. Itse viihdyn omissa oloissani joten en haluaisi kokoajan mennä kaiken maailman typeriin kissanristiäisiin. Pitää tykätä lemmikeistä.
Turn-oneja ovat nörttimäiset harrastukset ja samankaltainen musiikkimaku (tämä vaikein toteutua). Ei välttämättä halua naimisiin tai asua yhdessä.
Noin, taas tuo. Miksi miehet vaativat, että naisen pitää olla lyhyempi? Miksei pitkät naiset kelpaa teille? Kärsiikö miehisyys, jos nainen on muutaman sentin pitempi?
Tuohan on vain yhden miehen kommentti, ei miesten. Minä haluaisin itseäni pidemmän naisen. Mitä pidempi sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ruokit trollia ja levitit hänen naisvihaansa. Well done. Me muut yritämme ilmoittaa niitä asiattomiksi saadaksemme pois palstalta ja sitä senkun lisäät niitä entisestään.
Aina olen halunnut olla palstamajuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan välitä naisen pituudesta. Ääriajattelu on totaalinen turnoff. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi erottuva trendi on että halutaan nainen joka ei halua lapsia eikä muuttaa yhteen. Jos ette onnistu naista löytämään niin eikö ystävä ja seksin ostaminen vakarimyyjältä aja melko lailla saman asian?
Eli olet sitä mieltä, että ainoa asia jonka nainen pystyy tarjoamaan on haarovälinsä, jos lapset ovat poissuljettu asia?
Minä en kyllä pysty seksiinkään ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi erottuva trendi on että halutaan nainen joka ei halua lapsia eikä muuttaa yhteen. Jos ette onnistu naista löytämään niin eikö ystävä ja seksin ostaminen vakarimyyjältä aja melko lailla saman asian?
Eli olet sitä mieltä, että ainoa asia jonka nainen pystyy tarjoamaan on haarovälinsä, jos lapset ovat poissuljettu asia?
Minä en kyllä pysty seksiinkään ilman tunteita.
Niinkö tuossa sanottiin? Siinähän oli että JOS EI LÖYDY naista niin ei se kovin kauaksi jää jos hommaa ystäviä ja joltain samalta tutulta ammattilaiselta seksiä.
Järkeä ja kykyä nähdä asiat ei mustavalkoisten lasien läpi. Kun tämä täyttyy, niin positiivisuus ja luotettavuus. Näiden jälkeen samat kiinnostuksenkohteet ja arvot. Viimeiseksi katsotaan sitten miten esim toimii seksi. Harvassa on. Keväällä oli ykso, mutta seksi ei yrityksistä huolimatta toiminut, kun se oli käytännössä minun tekemistä. Koitin asiasta keskustellakkin, mutta siihen se sitten jäi. Seksissä on kaksi aktiivista toimijaa, muuten se toinen voisi olla vaikka nukke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenties vaikka parhaaksi ystäväksi jolle voi kertoa ilot ja surut, turvallinen kumppani jonka kanssa voisi harrastaa seksiä, matkustella ja viettää aikaa, mutta joka antaa ja saa myös itse tilaa ja aikaa.
Ei mielestäni parisuhteessa lähtökohtaisesti pitäisi olla tarkoitus hyötyä/hyväksikäyttää toista millään tavalla, kaikki pitäisi perustua vapaaehtoisuuteen ja tasapuoliseen kohteluun puolin ja toisin.
Voisi osallistua istutuksiin ja raivauksiin. Palsta 18ha ja puunmyyntitulot kumminkin yhteisiä.