Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö miehellesi iltaisin vai aamuisin eväät

Vierailija
11.07.2021 |

Kumpi sopii sinulle paremmin.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kypsyystaso on jossain päiväkoti- ja alakouluikäisen välimailla.

Tarkistapa, onko sun kivekset laskeutuneet pusseihinsa.

Mitä sä oikein vinoilet?

Ap vain kysyy, että tekeekö naiset miehilleen eväät jo illalla valmiiksi, vaiko vasta aamulla.

En näe kysymyksessä mitään sen kummempaa tasoa.

Etpä tietenkään, AP. Menepä nukkumaan jo.

Vierailija
62/71 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni aikuinen ihminen tekee itse sen minkä kykenee tekemään esim eväät.

Sitten kun on vanha niin tarvitsee kumminkin jonkun apua.

Meillä tehdään ainakin paljon juttuja mitä toinen kykenee tekemään. Sulla on varmaan hyvä seksielämä.

Niin onkin.

Enkä lankea naiivisti rakennettuihin naisvihatrollauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen päivän ruokaa laitan jos on jäänyt, joskus annan 10-15€ kahvirahaa.

Vierailija
64/71 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun edellisen päivän ateriasta eväät, ja ehkä jotain hedelmää, leipää, jugurttia lisäksi aamulla silloin kun oli töihin menossa. Mies söi työpaikallaan, minä useammin ravintolassa.

En tuntenut itseäni tyhmäksi enkä alistetuksi, vaikka olen pessyt aina myös pyykit. Se on vaan tavanomaista työnjakoa. Minun ei ole tarvinnut korjata autoja, ei kaataa polttopuita eikä monia muita ns. miesten hommia.

Vierailija
65/71 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni syö edellispäivän ruokaa eväänä tai sitten menee työpaikan ruokalaan. Tosin nyt korona-aikana on ollut paljon etänä. Ei ole ollut tapana toiselle mitään voileipiä väsäillä. Enkä kyllä odota sitä itsekään.

Vierailija
66/71 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoititko eväät lapselle? Ei kai miehelle tarvitse kenenkään eväitä tehdä?

Vierailija
67/71 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvirkkuna voisin tehdä eväät aamulla, kun itsekin syön aamiaista, jos toisella on myöhemmin herätys, mutta ei ole nyt miestä. 

Vierailija
68/71 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistelen kaiken illalla. Teen siis lounaan töihin sekä itselleni että miehelle ja useimmiten samalla kaavalla. Keitettyä riisiä, kanaa, kananmunaa ja kasviksia. Ennen nukumaanmenoa heitän riisit, pakastetut kanapalat ja kananmunat riisikeittimeen, ajastin päälle ja aamulla annostelen eväsrasioihin ja heitän kasviksia sekaan.

Teen joka tapauksessa lounaan itselleni niin samaan syssyyn menee myös miehen lounasboksi. Jos minulla sattuu olemaan vapaapäivä tai myöhempi herätys, mies valmistelee eväät.

Vierailija
69/71 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä? Tekeekö joku nykyään eväitä töihin?

Pakkohan se on jotain syödä, jos ei ole työpaikkaruokalaa tai kauppoja vieressä. 

Meillä koronan takia ruokala meni kiinni, kun niin monet tekivät etätöitä ja varmaan joillakin ollut eväät mukana sitten toimistolla. 

Vierailija
70/71 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille tehdään eväät, ei aikuisille. Laitatteko sydämenmuotoisia kurkkuviipaleitakin leivän väliin?

No miksi kumppanille ei voi osoittaa huomiota vaikka ne eväät tekemällä. Toinen voi sitten huomioida toisella tapaa. Tuollaiset pienet asiat piristää sitä parisuhdetta. 

Vierailija
71/71 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että koronarokote toimii. Alkaa olleen sen verran lapsellisia vastauksia.