Teetkö miehellesi iltaisin vai aamuisin eväät
Kommentit (71)
Eväät? Mihin hän tarvitsee eväät? Aamuisin saatan laittaa hänelle kahvinkeittimen valmiiksi samalla, kun keitän oman teeni. Illalla syömme päivällisen 20.30 aikoihin, nyt kesällä vielä myöhemmin, joten ei ole tarvetta tehdä eväitä minnekään.
Meillä lapsena isä teki äidille eväät töihin.
Ja kolmesta lapsesta sai vain yksi syödä illalla.
Minä ja isosisko emme saaneet ruokaa.
Mielestäni aikuinen ihminen tekee itse sen minkä kykenee tekemään esim eväät.
Sitten kun on vanha niin tarvitsee kumminkin jonkun apua.
Ei tarvii tehdä eväitä. Miehelle jää yleensä eilistä ruokaa lounaaksi tai sitten tilaa. Mulla kuuluu ruokailu etuihin.
Aika köyhää on jos ei voi syödä esim ruokalassa!
Vierailija kirjoitti:
Saan kai tehdä miehelleni leipiä jos haluan ja olen hyvä siinä. Mieheni käy töissä ja hän tuo minulle ruusuja joka perjantai. Te olette ilkeitä.
Eikö ole hämmentävää, ettei edes noin pientä elettä toisen huomioimiseksi voi tehdä? Edes silloin tällöin. Täällä saa aina alistetun vaimonroolin, jos teet miehellesi palveluksia. Ihan kuin mies olisi perheessä pahin vihollinen.
Meillä ei tehdä eväitä, kun kotona duunit. Aamupuurot ja kahvit keittää se aamusta, kumpi on ekana keittiössä. Ei ole vaivaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika noloa tehdä sille eväät, kun se tekee töitä kotona. Itse työskentelen muualla ja nousen noin kolme tuntia ennen miestäni. Se voisi kyllä joskus tehdä mulle, mutta osaanhan mä itsekin.
Mitä noloa siinä olisi, jos kotona eväitä syö? Vai eikö kotona työtä tekevät syö muka ollenkaan? :D
Mä olen välillä iltaisin meille valmistanut esim tuorepuurot valmiiksi jääkaappiin, leipiä, salaatteja.. Hän sitten kokkaa mieluummin lounaat meille kummallekin kotona työskentelevälle.
Kiire päivänä on yllättävän miellyttävää vaan ottaa jääkaapista astian, jossa valmiit eväät. Ei tarvii miettiä ja suunnitella, sen kun vaan syö.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aikuinen ihminen tekee itse sen minkä kykenee tekemään esim eväät.
Sitten kun on vanha niin tarvitsee kumminkin jonkun apua.
Meillä tehdään ainakin paljon juttuja mitä toinen kykenee tekemään. Sulla on varmaan hyvä seksielämä.
Herään viideltä aamulla tekemään. Laitan ruisleipää, paljon margariinia ja viipaloitua lenkkimakkaraa sinapilla voipaperiin käärittynä ja pulloon maitoa (kulutus-). Mieheni on toimitusjohtaja isossa kansainvälisessä konsernissa. Meillä on ihana seksielämä.
Korreloikohan pienet rakkaudenteot esim ne eväät, suhteen onnellisuuden kanssa? Kannattaa pohtia. Minulle tulee ainakin itselleni hyvä mieli jos saan tehtyä jonkin pienen jutun vaimon puolesta. Tämä on tietenkin vastavuoroista, ei kukaan täysjärkinen missään hyväksikäyttösuhteessa kai halua oll.
Illalla. Mies nousee joka yö 02.00 töihin lähteäkseen. Tekee pitkää päivää.
Tä? Tekeekö joku nykyään eväitä töihin?
Meidän isukille ei voi tehdä illalla makkaravoileipiä valmiiksi, käy ahmimassa ne yöllä
Onko AP:n mies vammainen tai muuten vajaa, kun sille pitää eväät tehdä...?
Hehheh. Miten tämä voi ottaa joillekkin näin koville? Ottaako se päähän ettei kaikki ole feministien naisenmallin mukaisia vai mikä teitä riivaa?
Vierailija kirjoitti:
Tä? Tekeekö joku nykyään eväitä töihin?
Kyllä. Ei ole työpaikka ruokalaa, eikä saa poistua työpaikalta. Pakko siis tehdä eväät tai ostaa jotain valmis ruokaa.
En tee
Tosin me käydään työpaikkalounaalla molemmat eikä harrasteta eväitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kypsyystaso on jossain päiväkoti- ja alakouluikäisen välimailla.
Tarkistapa, onko sun kivekset laskeutuneet pusseihinsa.
Mitä sä oikein vinoilet?
Ap vain kysyy, että tekeekö naiset miehilleen eväät jo illalla valmiiksi, vaiko vasta aamulla.
En näe kysymyksessä mitään sen kummempaa tasoa.
Miksei aloittaja kysynyt, teettekö puolisolle eväät ja jos teette, niin teettekö illalla vai aamulla? Ap piti itsestäänselvänä, että naisen pitää tehdä miehelle eväät.
Minä en tee miehelle eväitä, hän osaa tehdä ne itsekin. Teen aina ruuan, siitä hän voi ottaa jos haluaa syödä samaa ruokaa kolme kertaa peräkkäin.
Saan kai tehdä miehelleni leipiä jos haluan ja olen hyvä siinä. Mieheni käy töissä ja hän tuo minulle ruusuja joka perjantai. Te olette ilkeitä.