Teetkö miehellesi iltaisin vai aamuisin eväät
Kommentit (71)
Meillä tekee illalla. Minä tein puolestani naiselle aamulla kun olin lasten kanssa kotona. Ihmetyttää nuo "tehköön itse" en usko että parisuhde on kovinkaan hyvä. Noh jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tekee illalla. Minä tein puolestani naiselle aamulla kun olin lasten kanssa kotona. Ihmetyttää nuo "tehköön itse" en usko että parisuhde on kovinkaan hyvä. Noh jokainen tavallaan.
Kun itse tekee, saa sellaista mitä haluaa. En usko, että mies olisi ilahtunut, kun olisin tehnyt hänelle kaksi juustovoileipää ja laittanut esille maustamattoman viilin ja omenan. Mies taas olisi tehnyt minulle jotain makkaravoileipiä, yök.
En ole koskaan tehnyt, eikä mies minulle. Siis teen kyllä ruokaa, jota mies sitten ottaa evääksi seur.pvksi. Ja mies tekee myös ruokaa jota otan evääksi. Mutta erikseen mitään eväitä ei laitella.
Naimisissa 24 vuotta.
Vein sille eväitä kun se mököttää kolmatta päivää pihamökissä. Tehköön sitten minulle ruokaa koko viikon kunhan tulee kotiin jälkimurjottamaan.
Mies tekee minulle aamupalan valmiiksi illalla. Jää yleensä vielä nukkumaan kun mä lähden. Sit kun ei oo kotona, teen itse ja aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä sitten muuten tee koskaan eväitä vaimolle?
Minä teen aina kun hän pyytää. Se on ihanaa tunnen olevani tärkeä. Ja hän aina sanoo että teen parhaat leivät. Äitikään ei kuulemma tehnyt yhtä hyviä. :)
Minä teen yleensä aamulla miehelle eväät. Josksu illalla jos esim jää sopivaa ruokaa evääksi.
Teen ne eväät mielelläni miehelleni koska olen itse työttömänä kotona. Ja tein kyllä silloinkin kun olimme molemmat töissä. Mies sitten tekee meille molemmille iltapalan jne.
Aikuinen ihminen tekee eväänsä itse.
Tietenkin teen. Yleensä vasta aamulla. Jos teen illalla, se saattaa syödä ne iltapalaksi.
Onhan hän mies, eikä siksi itse osaa.
Iltaisin, lähtee aamulla neljän-viiden aikoihin. Usein kyllä unohtaa kippanaa jääkaappiin…
Lapsille tehdään eväät, ei aikuisille. Laitatteko sydämenmuotoisia kurkkuviipaleitakin leivän väliin?
Vierailija kirjoitti:
Minä teen aina kun hän pyytää. Se on ihanaa tunnen olevani tärkeä. Ja hän aina sanoo että teen parhaat leivät. Äitikään ei kuulemma tehnyt yhtä hyviä. :)
Ja ikää sinulla on? Onko teillä lapsia?
Sinä saat vääntää miehelle eväitä vaikka kolme lasta roikkuisi itkemässä sinun lähkeessa. Viimeistään viisikymppisenä toivot, että et koskaan olisi ruvennut hommaan, tuo ei nimittäin lopu ikinä.
Itse tekee, tietenkin. Aikuinen mies kun on.
Teen eväät valmiiksi jääkaappiin iltaisin, menen peittelemään kun väsy iskee ja herättelen aamulla kun on aika nousta. Muistutan myös päivän tärkeät asiat aamuisin. Ihanaa olla äiti!
Annatko vaimollesi suuseksiä aamuisin vai iltaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää sinulla on? Onko teillä lapsia?
Sinä saat vääntää miehelle eväitä vaikka kolme lasta roikkuisi itkemässä sinun lähkeessa. Viimeistään viisikymppisenä toivot, että et koskaan olisi ruvennut hommaan, tuo ei nimittäin lopu ikinä.
No eiköhän tuo ollut vitsi. :D Siinä indikoitiin taitavasti ja hienostuneesti että aikuinen mies ei tähän päivään mennessä ole tehnyt omia voileipiään, ensin ne teki äiti ja nykyään vaimo. Se on sellainen passattavan peräkammarinpojan prototyyppi, perikuva.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä voi nainen olla? Totta kai se kehuu sun leipiäsi ettei tartte itte tehdä! Ja uunotar tuntee itsensä TÄRKEÄKSI?!? :D :D :D
Teen aamulla.