Jos et ota koronarokotetta, mitä sanot ihmisille kun kyselevät?
Itse en halua ottaa rokotetta, ja se on oma asiani, te jotka olette ottaneet olette kyllä suojassa minulta, tietysti niin sillä muuten ette uskoisi rokotteeseen. Mutta mitä rokottamattomat sanotte ihmisille kun kyselevät aiheesta?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin niin typerä etten rokotetta olisi ottanut, sanoisin, että olen hirvittävän itsekäs, kulkutautimyönteinen ja haluan mahdollistaa virukselle/viruksille niiden olemassaolon ja mahdollisuuden uusille variaatioille.
Millä tavalla koronarokote estää virusten olemassaolon ja mahdollisuuden uusille variaatioille? Voisitko vastata tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pienen työyhteisön ainut joka ei ole ottanut. Muiden rokotusajat on kirjattu seinätauluun että tiedetään milloin kukakin on pois töistä, ja rokotuksista myös jauhetaan avoimesti ja jatkuvasti. painostus minua kohtaan on kova. Inhottava tilanne.
Hyvä että onkin. Jos sinulla ei ole mitään oikeaa pätevää syytä rokotteen jättämättä ottamiselle niin olet ihmiskuonaa. Epäitsekäs, sairas, jonkinsortin psykopaatti joka uskoo propagandaan senkin uhalla että itsekäs päätöksesi voi johtaa ja johtaakin henkien menetyksiin, negatiivisiin pitkäaikaisvaikutuksiin jne.
Ja sinäkö sitten täysjärkinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut suoraan, että en halua vielä tässä vaiheessa ottaa.
En ole rokotevastainen mutta pikarokotteiden turvallisuus mietityttää.
Terkuin hoitaja
Samat sanat, hoitaja myöskin.
Eikö hoitajilta edellytetä rokotteen ottamista? Ja jos ei niin miten muut hoitajat suhtautuvat, jos saavat tietää ettei joku ole ottanut rokotetta?
Ihan on ihmisoikeudet vielä vaikka hoitaja onkin. Ja terveystiedot ei kuulu uteliaille työkavereille.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä foliohattuisia söpöliinejä. Haukutte meitä muita lampaiksi ja olette itse niin viisaita ja kaiken yläpuolella. Ajatelkaa, ilman nettiä tekin kuuntelisitte ammattilaisia, tutkijoita, oikeasti asiaan kouluttautuneita ja perehtyneitä ihmisiä ja ottaisitte ne rokotteet ja auttaisitte maailmaa pandemian hoitamisessa. Mutta ei, kun te menette jonkun Pertin blogia lukemaan, jossa Pertti sanoo, että rokotteet ovat vaarallisia ja linkkaa lähteekseen jonkun toisen blogin, jossa sanotaan, että rokotteet ovat vaarallisia ja Irmelikin Kangasalalta sai siitä oireita.
Sitten te ette enää kykene järkevään ajatteluun. Jotkut random ihmiset netissä ovat sumentaneet harkintakyky ne ja ette vain enää kykene toimimaan oikein, vaan alatte ajamaan jonkun toisen agendaa.
Mutta kiitos meidän muiden vastuullisten ihmisten, te voitte lumia pandemiaa pakoon.
Se on Kangasalta
Joka maassa myydään väärennettyjä rokotus todistuksia. Tämän päivän business.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin niin typerä etten rokotetta olisi ottanut, sanoisin, että olen hirvittävän itsekäs, kulkutautimyönteinen ja haluan mahdollistaa virukselle/viruksille niiden olemassaolon ja mahdollisuuden uusille variaatioille.
Millä tavalla koronarokote estää virusten olemassaolon ja mahdollisuuden uusille variaatioille? Voisitko vastata tähän?
Minäkin odottelen vastausta.
Olen periaatteessa rokotusmyönteinen ja olen ottanut itselleni kaikki tavanomaiset hyvin tutkitut ja pitkän aikavälin seurantatutkimuksissa turvallisiksi todetut rokotteet. Lapsilleni antaisin ilman muuta tuhkarokko- ym. rokotteet, joiden suhteen kokonaisarvio puoltaa niiden ottamista vaikka onhan niilläkin toki omat riskinsä. Nyt jaossa oleva koronapiikki sitä vastoin ei mielestäni ole oikeastaan edes rokote vaan kokeellista geenimanipulaatiota.
Sana geenimanipulaatio voi kuulostaa överiltä jonkun mielestä, mutta tosiasiassa rokote on teknisesti juuri sitä. Ehkä jos menetelmä olisi kunnolla tutkittu ja todettu turvalliseksi, niin mikäpä siinä. Mutta kun se ei ole.
Koronavirustauti on suurimmalle osalle lievä sairaus. Osalle ihmisistä se on vaarallinen, lähinnä iäkkäille, ylipainoisille ja pitkäaikaissairaille. Koronapaniikki on nähdäkseni suurelta osin keinotekoisesti luotu yhteiskunnallinen poikkeustila, josta jotkut tahot hyötyvät taloudellisesti.
Kannattaa huomioida sekin, että on perustettu järjestö nimeltä Doctors for Covid Ethics, jossa sadat lääkärit ja tutkijat eri maista varoittavat kokeellisen koronarokotteen riskeistä. He vetoavat, että se vedettäisiin pois markkinoilta kunnes sen turvallisuus on tutkimuksin taattu.
Harkitsen vielä rokotten ottamista.
En ole kokenut lainkaan vaikeaksi kertoa ihmisille, että ainakaan toistaiseksi en rokotetta halua ottaa. Ei ole kukaan haukkunut, ei ole kaverit kaikonneet eikä puoliso jättänyt. Millaisten ihmisten kanssa te oikein liikutte, kun täytyy tällaisia kysellä?
Ei oo kukaan kysynyt vielä olnko ottanut vai en. TIetenkin ymmärrän ettei tuommoista pidä kokeilla eikä se hyödyttäisi mua olenkaan. mitä siinä on selittelemistä sen enempää ku siinä ettei kokeile vaikka huumeitakaan. Epäilen vanhvasti myös läheiseni sairastuneen rokotteesta, yhden Pfizerin kerkesi ottaa ja 2 kk5pv siitä tuli tukos sydämen valtimoon
Ettei totuus unohtuisi
"In the report, titled “The Genome Revolution,” Richter asks the question, “Is curing patients a sustainable business model?” and the conclusion that he seems to come to is “no.”
In the memo, Richter plainly said, “The potential to deliver ‘one-shot cures’ is one of the most attractive aspects of gene therapy, genetically-engineered cell therapy, and gene editing. However, such treatments offer a very different outlook with regard to recurring revenue versus chronic therapies. While this proposition carries tremendous value for patients and society, it could represent a challenge for genome medicine developers looking for sustained cash flow.”"
https://principia-scientific.com/is-curing-patients-a-sustainable-busin…
Hehheh, voi kun oot vitsikäs😁