Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et ota koronarokotetta, mitä sanot ihmisille kun kyselevät?

Vierailija
11.07.2021 |

Itse en halua ottaa rokotetta, ja se on oma asiani, te jotka olette ottaneet olette kyllä suojassa minulta, tietysti niin sillä muuten ette uskoisi rokotteeseen. Mutta mitä rokottamattomat sanotte ihmisille kun kyselevät aiheesta?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarissa ei suositella moista.

Vierailija
2/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tasa-arvon yhteiskunnassa ollaan lynkkaamassa niitä jotka eivät rokotetta halua syystä tai toisesta ottaa. Minäkin haluan samanlaista tasa-arvoa asiassa mitä mm seksuaalivähemmistöt saa. Kaikkia pitää kunnioittaa, olit sitten sellainen tai tällainen, sellaisella tai tällaisella mielipiteellä varustettuna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä otin, ehkä en.

Vierailija
4/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinkertainen Venäjällä käynyt persu ja haluan jatkaa muiden tartuttamista. 

Lyhyen koulutukseni vuoksi en ymmärrä yhtään, mistä pantemijasta teeveessä puhutaan. 

Hei kuule, sinäkin rokotettu levität tautia ihan yhtä lailla kun rokottamaton joten älä jaksa..

Vierailija
5/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska korona ei koske minua, olen nuori ja terve.

Vierailija
6/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinkertainen Venäjällä käynyt persu ja haluan jatkaa muiden tartuttamista. 

Lyhyen koulutukseni vuoksi en ymmärrä yhtään, mistä pantemijasta teeveessä puhutaan. 

Hei kuule, sinäkin rokotettu levität tautia ihan yhtä lailla kun rokottamaton joten älä jaksa..

En kuulu ääliöihin, jotka kävivät tartuntamaassa hakemassa seuraavan version. 

Vierailija
7/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että semmonen on homma että tykkäät pitää terveystietosi yksityisasiana. Aika urpo jos ton jälkeen vielä utelee.

Vierailija
8/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä missä edes asiasta puhuttaisiin? Omat vanhempani tietävät, etten ole halukas osallistumaan koe-eläimeksi lääkekokeiluihin. Miehen vanhemmat varmaan ovat ainoita ja heille voi valehdella ottaneensa, niin pääsee helpommalla. Miksi tehdä asiasta isoa ongelmaa?

Vierailija
9/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain sanonut, että en ota vielä. Katselen muutaman vuoden tutkimusten valmistumista.

Vierailija
10/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut suoraan, että en halua vielä tässä vaiheessa ottaa.

En ole rokotevastainen mutta pikarokotteiden turvallisuus mietityttää.

Terkuin hoitaja

Vierailija
11/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, että otin Modernaa ja sain siitä hemmetin kipeä käsivarren. Ihmettelen samaan hengenvetoon, miten keuhkoja tuntuu pistävän aina, kun juoksen ylämäkeen ja vasemmassa pohkeessa on kipuja. Mutta ne tulevat varmaan tästä helteestä.

Vierailija
12/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkuin hoitaja

Samat sanat, hoitaja myöskin.

Vierailija
13/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkäilin juuri samaa ja tulin siihen tulokseen että on helpompaa vain käydä ottamassa se h*lvetin rokote kuin kestää ne tilanteet, joissa kysellään asiasta tai järjestetään tapaamisia, joihin toivotaan tultavan vain rokotettuna (olen tosi rehellinen ihminen ja tulee huono omatunto mennä tuollaiseen tapaamiseen rokottamattomana, vaikken sitä muille paljastaisikaan).

En kyllä ymmärrä miksi tämän rokotteen ottamisen kanssa on niin lynkkausmeininki, etenkin kun samaan aikaan huudellaan kehopositiivisuutta ja miten on jokaisen oma asia paljonko painaa. Ylipainohan on iän lisäksi suurin koronan riskitekijä. Mutta ei, kyllä jokaisen pitää silti saada rauhassa mättää ruokaa mutta jos nuori, hoikka ja terve ihminen jättää ottamatta rokotteen niin 90% ihmisistä lynkkaa hänet maanrakoon ja on tyyliin maailman kamalin rikos. 

Vierailija
14/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkuin hoitaja

Samat sanat, hoitaja myöskin.

Eikö hoitajilta edellytetä rokotteen ottamista? Ja jos ei niin miten muut hoitajat suhtautuvat, jos saavat tietää ettei joku ole ottanut rokotetta?

Vierailija
15/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo!

Sano että OTIT.

Se ja sama, otitko.

Vierailija
16/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kaikille jotka kysyy että en ole ottanut enkä ota ja kyllähän yksikin sanoi että eihän se estä häntä tarttumasta muita vaikka rokotteen on ottanutkin.

Suurin osa kenen kanssa olen asiasta jutellut on kokenut sosiaalisen paineen niin kovaksi että ovat sen takia ottaneet vaikka muuten eivät olisi.

Vierailija
17/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tasa-arvon yhteiskunnassa ollaan lynkkaamassa niitä jotka eivät rokotetta halua syystä tai toisesta ottaa. Minäkin haluan samanlaista tasa-arvoa asiassa mitä mm seksuaalivähemmistöt saa. Kaikkia pitää kunnioittaa, olit sitten sellainen tai tällainen, sellaisella tai tällaisella mielipiteellä varustettuna!

Ero vaan on siinä että seksuaalinen suuntautuminen ei aiheuta muille ihmisille minkäänlaista vaaraa, mutta rokottamaton voi vaikuttaa myös muihin ympärillään oleviin. Siksi se ei ole samanlainen tasa-arvokysymys.

Vierailija
18/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että.seuraan vielä jonkin aikaa tätä ihmiskoetta sivusta ja että etäisyyden pitäminen on mun mielestä ainoa oikea tapa saada tää shitti loppumaan.

Vierailija
19/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että tietenkin otin niin kukaan ei kysele enää mitään. 

Vierailija
20/73 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteen, mutta jos en olisi sitä ottanut, vastaisin tietysti että en ole ottanut enkä aijo ottaa. Mitä muutakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä