Jos et ota koronarokotetta, mitä sanot ihmisille kun kyselevät?
Itse en halua ottaa rokotetta, ja se on oma asiani, te jotka olette ottaneet olette kyllä suojassa minulta, tietysti niin sillä muuten ette uskoisi rokotteeseen. Mutta mitä rokottamattomat sanotte ihmisille kun kyselevät aiheesta?
Kommentit (73)
Kyllä paras tilanne on sellainen, että kaikki muut ihmiset maapallolla ottavat rokotteen, paitsi minä. Silloin minulle ei myöskään tule mahdollisia haittavaikutuksia. Kiitos.
Lähtökohtaisesti ihmiset uskoo helpoiten sen mitä haluavatkin kuulla, eli riippuu kenen seurassa olen. Solmukohdat välttää aika sujuvasti.
Olen terveydenhuollossa töissä enkä ole rokotusta ottanut, sillä rokotuspisteet ovat niin kaukana etten ole rokotusta jaksanut miettiä. Rokotus ei ole myöskään meille työntekijöille pakollinen.
Jos joku kysyy olenko ottanut, niin kerron totuuden. En kuitenkaan tuo asiaa ilmi tai isoissa porukoissa halua ääneen tätä sanoa.
Sanon etten ole ottanut, enkä ota.
Eno ole ottanut koskaan infuessarokotustakaan. Kerran sen sairastanut. Tiedän rokotettujenkin sairastuneen.
Miksi vitu ssa ottaa rokotetta?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pienen työyhteisön ainut joka ei ole ottanut. Muiden rokotusajat on kirjattu seinätauluun että tiedetään milloin kukakin on pois töistä, ja rokotuksista myös jauhetaan avoimesti ja jatkuvasti. painostus minua kohtaan on kova. Inhottava tilanne.
Tuollaista rekisteriä kaikkien nähtävillä ei saa pitää. Työnantajasi rikkoo lakia.
Mä sanoisin etten ota rokotetta siksi että ajattelen vain itseäni enkä välitä muista. Isovanhempani ja vanhempani sekä muut perheenjäseneni ovat niin terveitä ettei heihin mikään tartu, vaikka minä sairastuisinkin. Ei kenenkään tarvitse minua pelätä, en kerta kaikkiaan olisi sairastuessani kenellekään vaaraksi.
Jos olisin niin typerä etten rokotetta olisi ottanut, sanoisin, että olen hirvittävän itsekäs, kulkutautimyönteinen ja haluan mahdollistaa virukselle/viruksille niiden olemassaolon ja mahdollisuuden uusille variaatioille.
Enpä kysele. Kaikki minulle tärkeät ihmiset ovat rokotteen ottaneet. Muut ihmiset ovat minulle merkityksettömiä.
Onko joltakin todella kysytty? Minulta ei kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pienen työyhteisön ainut joka ei ole ottanut. Muiden rokotusajat on kirjattu seinätauluun että tiedetään milloin kukakin on pois töistä, ja rokotuksista myös jauhetaan avoimesti ja jatkuvasti. painostus minua kohtaan on kova. Inhottava tilanne.
Hyvä että onkin. Jos sinulla ei ole mitään oikeaa pätevää syytä rokotteen jättämättä ottamiselle niin olet ihmiskuonaa. Epäitsekäs, sairas, jonkinsortin psykopaatti joka uskoo propagandaan senkin uhalla että itsekäs päätöksesi voi johtaa ja johtaakin henkien menetyksiin, negatiivisiin pitkäaikaisvaikutuksiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että en ota rokotetta. Simple as that. Mun ei sitä kenellekään tarvitse perustella. Oma on valintani ja omat syyni valintani takana. Ei kuulu naapurin Pirjolle, miksi en aio sitä ottaa.
Lue tartuntatautilain 47 pykälä. Siellä säädetään pakkorokotuksista. Muuten rangaistaan niskuroinnista. Siinä vaiheessa se ei enää ole oma valinta kun tämä otetaan käyttöön.
Pakkorokotus ei onnistu rokotteella jota ei ole testattu muilla kuin rotilla, tämä nykyinen rokotuskampanja on oikeastaan kliininen ihmiskoe. Tauti leviää rokotetuilla, se ei ole vaarallinen ja rokotetutkin voivat sairastua. En halua syänlihaksentulehusta.
Arvon Pihtiputaan kansakynttilät Anita ja Pertti. Se on sydänlihastulehdus. Ei syänlihaksen. Sydänlihantulehduksen voit saada mistä tahansa virus,-bakteeritulehduksesta kehossa. Tauti ei todellakaan leviä rokotetuilla. Suurin osa sairaalahoidossa olevista on rokottamattomia. Aivan. Juuri niitä jotka uhmaavat totuutta. Rokottautumatta jättäminen on ihmiskoetta parhaimmillaan. Ei se että ottaa turvallisen rokotteen.
Minä en ole vielä ottanut (olen raskaana, enkä halua ottaa riskiä, että lapselle tulisi siitä ongelmia) mutta aion ottaa syksyllä, lapsen syntymän jälkeen. Utelijoille olen vain sanonut, etten ole ottanut rokotetta - vielä.
En ota, ei koske minua, ei kiinnosta. Maailmassa on muutenkin liikakansoitusta joten korona joutaa levitä. En ota osaa tähän enkä välitä. Olen misantrooppi ja minusta suurin osa ihmiselukoista pysyy muutenkin vapaaehtoisesti kaukana.
En ota kuin aikaisintaan useiden vuosien kuluttua. Haluan tulevaisuudessa lapsia ja rokotteen vaikutuksia naisen hedelmällisyyteen ei tiedetä.
Itse sain jo toisen rokotteen.
Lähetän sitten teille postikortin lomaltani ulkomailta, että hyvää kesälomaa teillekin sinne Juupajoen tanhufestivaaleille.
Väistän aiheen ja vaihdan puheenaihetta. Asia ei kuulu kenellekään enkä ala selittelemään mitään.
huippu asiatuntijat sanoo ei kannata ottaa ja varoitaa nää rokotteet on vaaralliset
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin etten ota rokotetta siksi että ajattelen vain itseäni enkä välitä muista. Isovanhempani ja vanhempani sekä muut perheenjäseneni ovat niin terveitä ettei heihin mikään tartu, vaikka minä sairastuisinkin. Ei kenenkään tarvitse minua pelätä, en kerta kaikkiaan olisi sairastuessani kenellekään vaaraksi.
Tää just on niin älytöntä, rokotteen ottaneet pelkää rokottamatonta! Olkaa nyt saakeli ihan rauhassa kun olette turvallisen rokotteenne ottaneet, on omalla vastuullani jos koronaan sairastuisin, mitä te rokotetut siitä välitätte!kele!
En ole murehtinut asiasta. On tullut "lähipiiriltä" negatiivisia kommentteja, mutta viimeksi loppui kun hermostuin oikeasti siitä, ettei minulla olisi oikeutta omaan kehooni. Eli kai se, että minulla on oikeus omaan kehooni, eikä painostuksella saa sitä muutettua. Lisäksi se ettei ota koronaan rokotetta, on eri asia kuin rokotevastaisuus yleensä, ja valhe. Sitä kuitenkin yritetään niputtaa yhteen. Ja syyllistää sellaisesta, mikä ei pidä paikkansa.
Luin vauva.fi:stä että se on depopulaatio myrkkypiikki