Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OnlyFans ja verottaja

Vierailija
11.07.2021 |

Miten OnlyFansilla tienaavat ilmoittavat tulonsa verottajalle? Vai ilmoittavatko ollenkaan? Ihan uteliaisuudesta kysyn. En tilaa, en tee sinne itse mitään, en aio tehdä, enkä myöskään ilmiantaa ketään minnekään. Mutta kiinnostaa vaan, miten toi menee?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miksi kukaan maksaa yhtään mitään sellaisista kuvista/videoista vielä nykypäivänä. Netti on pulloon ilmaista aikuisviihdettä ja pikkutuhmia kuvia. MIKSI maksaa sellaisesta?

Miehet on sitten helppoja ja yksinkertaisia Nehän sitä ostaa.

Sinun mielestä on parempi vaihtoehto, että kaikki pitää saada ilmaiseksi? Itse en ole valmis tuollaisesta maksamaan, mutta onko se jotenkin sinulta pois, jos joku tienaa tuolla tavalla? 

On se pois kun on varmaan nii-in kiintynyt naisiin, että haluais nähdä ne naiset omalla työpaikalla valtion virastossa livenä.

Itke vaan, itke!

Vierailija
102/102 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VIHDOIN JA VIIMEINKIN  !

Kaikki nämä hemmetin bloggaajat myös ! Onko heidän verotustaan tarkastettu  !

Kotonaan loikoilevat, jotain jonninjoutavaa lässytystä  löpisevät omista asioistaan ja kuvaavat "söin tänään  tämän soossin" ! 

Ilmankos ovat : rakentaneet hulppean omakotitalon, ostaneet osakkeita, upean kesämökin jne... Eikä PÄIVÄÄKÄÄN TÖISSÄ,  vaan lokoisasti kotonaan lojuen, muutamia SATOJA TUHANSIA vuosi ansiot.

Etkös sä itse jonnin joutavaa lässytä ihan höpöhöpö juttuja, varo vaan joku nainen vielä nostaa jonkun kunnianloukkausjutun kun paskaa jauhat vai oletko korruptoitunur itä-saksalainen toimittaja joka paskaa lässyttää päivät pitkät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan