Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen ihastunut köyhään mieheen :((

Vierailija
11.07.2021 |

Mies on muuten myös ex alkoholisti. Apua :(((

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ns. fwb-suhde mahdollinen?

Vierailija
2/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä jatka. Ei ole pakko ottaa alkoholimenneisyysmiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo😤

Vierailija
4/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Jonne, 

kaikki näkee sun ulìnan läpi.

Vierailija
5/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?Se olen varmaan sitten minä.Köyhä ex-alkoholisti.

Vierailija
6/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-Alkoholisti on alkoholisti myös silloin kun ei juo. Taipumus alkoholismiin on pysyvä ominaisuus.

Ihastus menee ajan kanssa itsestään ohi kun antaa sen vaan olla.

Vierailija
7/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua köyhää miestä niin sitten vaan kuolletat tunteesi. Kyllä ne loppuu kun et ole missään tekemisissä. Ei ihminen voi valita kehen rakastuu, mutta rakkauden tunne kyllä katoaa ajan mittaan jos niitä tunteita ei ruoki. Ihan sama se on esimerkiksi silloin jos menee rakastumaan varattuun mieheen kuten mulla kävi. Mä vain kuolletin ne tunteet.

Vierailija
8/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua köyhää miestä niin sitten vaan kuolletat tunteesi. Kyllä ne loppuu kun et ole missään tekemisissä. Ei ihminen voi valita kehen rakastuu, mutta rakkauden tunne kyllä katoaa ajan mittaan jos niitä tunteita ei ruoki. Ihan sama se on esimerkiksi silloin jos menee rakastumaan varattuun mieheen kuten mulla kävi. Mä vain kuolletin ne tunteet.

Jos minä rakastun en rakastu raha pussi.En kysy oletko köyhä vai rikas? teen vain selväksi minä elän omilla rahoilla ja sinä omilla rahoillasi.Kumatkin viellä eri osoite.Ota tai jätä.Ex-alhoholistin kumpani pitää olla tasapainoinen ,pysyy silloin ex-alkoholistina köyhänäkin.Kumpanin ei pidä myöskään juoda!

Vierailija
9/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..................... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä rakastun en rakastu raha pussi.En kysy oletko köyhä vai rikas? teen vain selväksi minä elän omilla rahoilla ja sinä omilla rahoillasi.Kumatkin viellä eri osoite.Ota tai jätä.Ex-alhoholistin kumpani pitää olla tasapainoinen ,pysyy silloin ex-alkoholistina köyhänäkin.Kumpanin ei pidä myöskään juoda!

Joo joo, niinhän sitä aina sanotaan että voidaanhan me asua erillään. Mutta sitten kun on umpirakastunut, niin halutaan olla yhdessä koko aika ja yhtäkkiä se mies/nainen onkin jo tuonut muutakin kuin hammasharjansa sun kämppään. Se muutto tapahtuu pikkuhiljaa, sitte todetaan että mitä jos vaan irtisanoisit asuntosi, kun sähän olet täällä aina. 

Sitten menee pari vuotta ihanasti ja sen jälkeen riidellään raha-asioista. Niin nähty nämä kuviot, sekä miehillä että naisilla. Raha on yleisin riidan aihe parisuhteissa. Se ei vaan toimi, että toinen raataa niska limassa töissä kaiket päivät ja toinen vetää vaan lonkkaa siellä sohvalla ja nauttii elämästä. Siitä tulee väkisinkin jossain vaiheessa riitoja, kun se ensihuuma on mennyt. 

Vierailija
10/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-Alkoholisti on alkoholisti myös silloin kun ei juo. Taipumus alkoholismiin on pysyvä ominaisuus.

alkoholismimenneisyys on taakse jätettyä elämää joillekin, vaikka taipumus alkoholismiin ei poistuisikaan. Eli ei ole ihan tuhoon tuomittu juttu, että ex-alkoholistin kanssa on suhde. Mutta varovainen kandee olla, kuunnella sillä kuuluisalla herkällä korvalla, mihin suuntaan homma on menossa.

Vierailija
11/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olen itsekin ex :(

Ap

Vierailija
12/12 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla mulle mutta en ole koskaan ollu ongelmissa viinan kans. Ei ole ollu varaa sellaiseen juopotteluun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi