Kallon laajentuminen
Onko mahdollista, että ihmisen kallo laajenee jostakin syystä aikuisiällä?
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kallon laajentuminen ainoa oire, jonka olet havainnut? Tuntuuko se joltain? Onko muut ruumiinosat kasvaneet tai ovatko samanlaisen tarkkailun alla?
Suosittelen ottamaan yhteyttä psykiatrian päivystykseen, koska ongelma on sinulle niin todellinen. Somaattisen puolen lääkärinä voin vain sanoa, että kallosi ei ole merkittävästi voinut laajentua, ei mitenkään. Jos olet juonut liikaa vettä, voi suolatasapainosi aiheuttaa sekavuutta. Juo jatkossa vain maltillisia määriä.
Olen miettinyt plastiikkakirurgiaa, koska vaivani on todellinen. Sen huomaa selvästi, kun vertaa vanjoihin kuviini.
Samalla voisit siirrättää kirurgilla silmäsi kauemmas toisistaan.
Itselläni sama tilanne päällä, pää ja kaula ovat lihoneet valtavasti. Useita kiloja tullut lisää erityisesti päähän. Se näyttää paljon korkeammalta kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kallon laajentuminen ainoa oire, jonka olet havainnut? Tuntuuko se joltain? Onko muut ruumiinosat kasvaneet tai ovatko samanlaisen tarkkailun alla?
Suosittelen ottamaan yhteyttä psykiatrian päivystykseen, koska ongelma on sinulle niin todellinen. Somaattisen puolen lääkärinä voin vain sanoa, että kallosi ei ole merkittävästi voinut laajentua, ei mitenkään. Jos olet juonut liikaa vettä, voi suolatasapainosi aiheuttaa sekavuutta. Juo jatkossa vain maltillisia määriä.
Olen miettinyt plastiikkakirurgiaa, koska vaivani on todellinen. Sen huomaa selvästi, kun vertaa vanjoihin kuviini.
samalla voisit parantaa tuon oksettavan narsismisi, josaa tunnet pakottavaa tarvetta haukkua kiusata ja lytätä muita. Kuvittelet että itse jotenkin kasvat pituutta sillä tavalla.
Säääälittääävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi joka kuvittelee ihmisten jotka eivät häntä edes kiinnosta itkevän HÄNEN perään ja kaipaavan hänen huomiota ja mielipiteitä. Voisit vaikka poistaa itsesi tästä maailmasta, kukaan ei taatusti jäisi kaipaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Kallo on luuta. Luu kasvaa vain reunoiltaan tai päistään. Nuo kasvuvyöhykkeet sulkeutuvat aikuistuessa. Eli, terveellä kallo ei kasva.
Lapsen kallo kasvaa vielä pitkään sen jälkeen kun aukileet ovat sulkeutuneet. Luu on elävää ainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallo on luuta. Luu kasvaa vain reunoiltaan tai päistään. Nuo kasvuvyöhykkeet sulkeutuvat aikuistuessa. Eli, terveellä kallo ei kasva.
Lapsen kallo kasvaa vielä pitkään sen jälkeen kun aukileet ovat sulkeutuneet. Luu on elävää ainetta.
Näin on. Jos ei kasvaisi, lapsen kallo jäisi sen kokoiseksi mitä se on muutaman vuoden ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään asiantuntijaa paikalla?
Minä olen sen verran asiantuntija, että menepäs nyt äkkiä päivystykseen ja kerro oireet heille. Olen varma, että pääset saman tien hoidattamaan vaivaasi. Jos vitkuttelet kotona vielä hetkenkään, niin kallo laajenee niihin mittoihin, ettei sitä voi enää korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis menin juomaan vettä im yrityksessä varmaan 5 litraa kerralla ja tuntui että kallo laajentunut sen jäljiltä kun oon mutannut pään ympärysmutan nii se on kasvanut?
En ole aiemmin kuullutkaan, että ns. terve aikuinen mittaa kallonsa ympärystä.
Ei mittailekaan. Harrastin itsekin tuota kaikkien ruumiinosien tutkiskelua mittanauhalla näin pahasti kehonkuvahäiriöisenä niinä kausina, kun päästä viirasi ja kovaa. Ei sitä itse tajua. Ap, kannattaa mennä lääkäriin, kallosi ei kyllä ole kasvanut mutta tuo pakkomielle menee epäterveen puolelle.
Tarviin plastiikkakirurgiaa tähän mun ongelmaan
Vierailija kirjoitti:
Eli siis tarvitset pienemmän pään, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis tarvitset pienemmän pään, niinkö?
Niin, haluan et kalloa pienennetään samaan kokoon mitä se oli ennen.
Jos haluaa kasvattaa aivoja, kannattaa tehdä harjoituksia jotka lisäävät myeliiniä aivoissa ja tekevät uusia yhteyksiä aivosolujen välille.
Eijjjuma! Vieläkö tää on täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Jos ei kasvaisi, lapsen kallo jäisi sen kokoiseksi mitä se on muutaman vuoden ikäisenä.
Niinhän se jääkin. Pää saavuttaa lopullisen kokonsa noin kolmen vuoden iässä.
http://yle.fi/uutiset/thl_suomalaiset_ovat_erittain_isopaista_porukkaa/…
Minkä ihmeen takia AP on juonut kerralla 5-6 litraa vettä????? Se ei kasvata kalloa. Mutta siitä voi seurata ja todennäköisesti seuraakin ns vesimyrkytys. So vaarallinen tila, koska se vie kaikki elektrolyytit ja muut elintärkeät hivenaineet täysin mennessään.